烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   65


大宅

積分: 4581


1#
發表於 13-1-31 11:00 |只看該作者
昨晚第一次跟JM提供的食譜試焗, 外貌得, 但入面唔夠韌口

錯咗咩呢? 有冇高人指點


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2#
發表於 13-1-31 11:32 |只看該作者
saui 發表於 13-1-31 11:00
昨晚第一次跟JM提供的食譜試焗, 外貌得, 但入面唔夠韌口

錯咗咩呢? 有冇高人指點 ...
提供你所用啲食譜黎睇下


大宅

積分: 4581


3#
發表於 13-1-31 11:34 |只看該作者
我跟下面呢個食譜

芝士麻糬波波 (from 韋太烹飪教室)
材料 : (約 16-20 粒)視乎大小
木薯粉 15 g
糯米粉 110 g
鹽1/4茶匙(可以唔加,視乎芝士而定)
牛油溶液 40 g
芝士粉 35g + Mozzarella 芝士 10 g
蛋 1隻
鮮奶 70 ml

做 法 :

1 木薯粉,糯米粉 預先過篩, 之後將鹽加入拌勻放入大碗內備用.
2. 將牛油溶液,芝士粉和蛋加入巳篩的粉內拌勻, 然後將鮮奶逐少加入粉內拌勻.
3. 所有材料拌勻後, 用手搓成湯丸般大的小圓球, 用 180度焗15至 20分鐘.

注 :
1.如鮮奶過多, 粉糰很難會搓成圓形.
(粉團的稀杰可用鮮奶調較 )
2.如不用芝士粉, 可以改用Parmesan 芝士.
3.全部做法是用手去搓揉, 不需用打蛋器去做.
4.加入Mozzarella芝士是增加口感, 可以唔加.
5.由於雞蛋的大小份量不一, 所以都會影響粉糰的稀杰, 如粉糰太稀, 應自行將鮮奶份量加減或準備少許糯米粉 最後調較.

* 如果想做朱古力味, 只要將全部芝士及鹽份量要減去,更換以下材料 :
谷古粉 7 g , 鮮奶改用 55 g ,
牛油改用 30 g / 砂糖 30 g
朱古力碎 20 g / 木糬粉 5 g


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


4#
發表於 13-1-31 11:40 |只看該作者
saui 發表於 13-1-31 11:34
我跟下面呢個食譜

芝士麻糬波波 (from 韋太烹飪教室)
我記得喇,你係琴晚問蕃薯粉個位姊妹 !
你最後係用蕃薯粉定係木薯粉,兩樣係唔同架喎


大宅

積分: 4581


5#
發表於 13-1-31 11:56 |只看該作者
tp168 發表於 13-1-31 11:40
我記得喇,你係琴晚問蕃薯粉個位姊妹
你最後係用蕃薯粉定係木薯粉,兩樣係唔同架喎
...
我琴晚無問蕃薯粉定係木薯粉喎
我跟足食譜用木薯粉, 但都係唔夠韌口, 我想知點解


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


6#
發表於 13-1-31 12:21 |只看該作者
saui 發表於 13-1-31 11:56
我琴晚無問蕃薯粉定係木薯粉喎
我跟足食譜用木薯粉, 但都係唔夠韌口, 我想知點解
係喎,原來我搞錯添
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=6737871&page=1#pid101294857

我整過嘅食譜同你呢個差不多,但我用木薯粉 20G, 口感都夠韌口,但係,隔日食就會變硬,無咁好食。後來我用召版主一個改良版,可以KEEP到第2日食都仲軟身。或者你試試呢個,要注意唔好跟足奶量,因為呢個改良版跟足的話,個麵糰會好濕好難用手搓。


改良版:


http://blog.yam.com/jazzychiu/article/12104752



大宅

積分: 2233


7#
發表於 13-1-31 13:29 |只看該作者

回覆:麻糬波波唔夠韌口, 錯咗咩呢

咁請問可以提供朱古力味個份量麻?謝謝


大宅

積分: 4581


8#
發表於 13-1-31 14:06 |只看該作者
tp168 發表於 13-1-31 12:21
係喎,原來我搞錯添
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=6737871&page=1 ...
真係唔該晒你提供既改良版, 我今晚會試
如果唔跟奶量, 咁以咩做標準呢? 憑手感?
另外, 泡打粉英文係咩? 邊度有得賣? 唔落又得唔得?


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


9#
發表於 13-1-31 18:58 |只看該作者
saui 發表於 13-1-31 14:06
真係唔該晒你提供既改良版, 我今晚會試
如果唔跟奶量, 咁以咩做標準呢? 憑手感?
另外, 泡打粉英文係咩? 邊 ...
憑手感,有少少粘手唔怕
泡打粉 = baking powder

超市同烘焙店有售,唔知唔落得唔得喎,我好少改動人地D食譜


子爵府

積分: 11748


10#
發表於 13-1-31 19:10 |只看該作者

引用:Quote:saui+發表於+13-1-31+11:56+我琴晚無

原帖由 tp168 於 13-01-31 發表
係喎,原來我搞錯添
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=6737871&page=1 ...
我又係跟改良版,但反而係要落多少少奶先夠




大宅

積分: 4581


11#
發表於 13-1-31 21:48 |只看該作者

引用:Quote:saui+發表於+13-1-31+14:06+真係唔該

原帖由 tp168 於 13-01-31 發表
憑手感,有少少粘手唔怕
泡打粉 = baking powder
我係超市找到baking soda,無寫中文,係咪等於泡打粉?


大宅

積分: 4581


12#
發表於 13-1-31 23:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-01-31+發表係喎

原帖由 torotoro 於 13-01-31 發表
我又係跟改良版,但反而係要落多少少奶先夠
粉太濕,企唔起,好扁。
同時外皮好脆,似餅乾,又失敗


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


13#
發表於 13-1-31 23:37 |只看該作者
torotoro 發表於 13-1-31 19:10
我又係跟改良版,但反而係要落多少少奶先夠
係呀,我個次粘手粘得好利害,或者我應該用機打會好d


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


14#
發表於 13-1-31 23:38 |只看該作者
saui 發表於 13-1-31 21:48
我係超市找到baking soda,無寫中文,係咪等於泡打粉?
baking soda 唔同 baking powder 架.



翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


15#
發表於 13-1-31 23:44 |只看該作者
saui 發表於 13-1-31 23:06
粉太濕,企唔起,好扁。
同時外皮好脆,似餅乾,又失敗
如果今次太濕,你下次減番d奶再試


子爵府

積分: 11748


16#
發表於 13-1-31 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+torotoro+於+13-01-31+發表我

本帖最後由 torotoro 於 13-2-1 14:22 編輯
原帖由 saui 於 13-01-31 發表
粉太濕,企唔起,好扁。
同時外皮好脆,似餅乾,又失敗

好挺喎,入面軟,可能我用的粉好吸水,同埋我會用水沖濕隻手再搓圓球,咁唔會黏手同焗起個面會平滑d




大宅

積分: 4581


17#
發表於 13-2-1 09:23 |只看該作者
tp168 發表於 13-1-31 23:44
如果今次太濕,你下次減番d奶再試
我已經連續兩晚做, 唔想再食失敗之作了

要轉一轉整其他食品, 攞番D自信先


大宅

積分: 4581


18#
發表於 13-2-1 09:25 |只看該作者
torotoro 發表於 13-1-31 23:55
好挺喎,入面軟,可能我用的粉好吸水,同埋我會用水沖濕隻手再搓圓球,咁唔會黏手同焗起個面會平滑d
好靚呀
你用邊份食鐠同粉嫁?
我都懷疑係D粉出事


子爵府

積分: 11748


19#
發表於 13-2-1 14:31 |只看該作者
saui 發表於 13-2-1 09:25
好靚呀
你用邊份食鐠同粉嫁?
我都懷疑係D粉出事

好軟o架, 點會焗到餅乾咁?

我用好普通超市買到的木薯粉,個膠袋綠綠地透明的,糯米粉都係最普通有隻象o果隻,加卡夫芝士粉及parmesan碎,用召藥師個芝士波波改良版食譜,但我搓成團時要落比佢多少少少少的奶,其實煮o野食都係要睇番現實情況調較,液體唔好一次過落晒,乾再加都可以嘛,搓到濕得o黎,可以一團企穩唔會扁開

http://blog.yam.com/jazzychiu/article/12104752

哩個食譜焗時d芝士味真係香得十分緊要!!!只可惜食落d芝士味同焗時差太遠,唔濃芝士味,但都係忍唔住食完一粒又一粒又一粒又一粒又一粒又一粒....



子爵府

積分: 11748


20#
發表於 13-2-1 14:34 |只看該作者
tp168 發表於 13-1-31 23:37
係呀,我個次粘手粘得好利害,或者我應該用機打會好d
係好黏手o架,團o野硬度好似搓泥膠咁,手濕水再搓成小球就唔會咁黏,焗出o黎個面仲平滑d

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo