1-3歲

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 406


1#
發表於 13-4-16 00:07 |只看該作者
Bb平時比較怕羞,唸住同佢係反學前上下playgroup,(親子)點之試堂已經一路喊到尾,咁仲應唔應該反好?你地bb會唔會?




複式洋房

積分: 406


23#
發表於 13-4-25 15:04 |只看該作者

引用:Quote:Mikoooo+發表於+13-4-16+10:32+好得

原帖由 星洲炒米 於 13-04-25 發表
咁樣既話, 試下帶佢去多d妳自己朋友既聚會加埋d小朋友玩下喇
佢一入室內地方就好怕了😭




伯爵府

積分: 17228

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


22#
發表於 13-4-25 13:48 |只看該作者
Mikoooo 發表於 13-4-16 10:32
好得意,如果帶佢去公園佢又會主動同小朋友玩喎,佢應該怕大人



...

咁樣既話, 試下帶佢去多d妳自己朋友既聚會加埋d小朋友玩下喇


大宅

積分: 2551


21#
發表於 13-4-25 13:32 |只看該作者
我發覺 B仔都係 係企好曵..... 出到出面 佢都唔出聲


大宅

積分: 3397


20#
發表於 13-4-24 17:06 |只看該作者

引用:我個子都係,但只係會聊小朋友、一見到大人

原帖由 Mikoooo 於 13-04-24 發表
我個子都係,但只係會聊小朋友、一見到大人好驚><
我個女乜人都岩玩,除左d老人家,唔知點解佢好怕d陌生老人家。




複式洋房

積分: 406


19#
發表於 13-4-24 14:14 |只看該作者

回覆:Luluyen906 的帖子

我個子都係,但只係會聊小朋友、一見到大人好驚><




大宅

積分: 3397


18#
發表於 13-4-24 12:11 |只看該作者

回覆:2歲反playgroup喊 ?

我個囡見到d小朋友好興奮主動走去同人玩,連我係邊佢都唔理可能由佢滿月之後,幾乎日日帶佢去街,所以佢唔怕羞,你要多d帶佢去公園,或者多d去行下街,比佢見多d唔同嘅人,會好好多。




珍珠宮

積分: 32146

BK Milk勳章


17#
發表於 13-4-24 11:24 |只看該作者
keep going to PG, later will better.


珍珠宮

積分: 32573

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


16#
發表於 13-4-24 09:58 |只看該作者
其實好多bb都會. 係可以再試其他, 試多d就ok ga la


大宅

積分: 4622


15#
發表於 13-4-22 17:36 |只看該作者
我女十四個月開始返PG, 頭兩堂都各喊左半堂, 第三堂開始唔喊, 好ENJOY!
有時唔好話佢一喊你就打退堂鼓, 小朋友進步得好快架~


男爵府

積分: 6185


14#
發表於 13-4-22 16:45 |只看該作者

回覆:2歲反playgroup喊 ?

我Bb 16m 返試堂又喊之後17 m 返又喊,我唔敢再帶佢上住。




男爵府

積分: 6199


13#
發表於 13-4-16 17:01 |只看該作者
返耐D會好D, 放心. 我BB都係咁.


複式洋房

積分: 406


12#
發表於 13-4-16 16:50 |只看該作者

回覆:Jchau 的帖子

Thx^^




複式洋房

積分: 489


11#
發表於 13-4-16 15:41 |只看該作者
回覆 Mikoooo 的帖子

有吖…在太子站…叫Topkids club,我亞女都返緊,老師是英國人,很有心机,你可online check 吓,可try try


公爵府

積分: 27342


10#
發表於 13-4-16 14:15 |只看該作者
小朋友好多都會咁樣,慢慢多D鍛煉就會慢慢不同程度進步,你要多D鼓勵


禁止訪問

積分: 27


9#
發表於 13-4-16 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 406


8#
發表於 13-4-16 11:39 |只看該作者

回覆:chunchun33hk 的帖子

但好遠喔><有冇媽媽知道旺角區有邊啲playgroup好架




珍珠宮

積分: 45321


7#
發表於 13-4-16 11:02 |只看該作者
我覺得系一開始唔慣嗟
慢慢會慣架喇


禁止訪問

積分: 27


6#
發表於 13-4-16 10:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 406


5#
發表於 13-4-16 10:32 |只看該作者

回覆:星洲炒米 的帖子

好得意,如果帶佢去公園佢又會主動同小朋友玩喎,佢應該怕大人




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo