1-3歲

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2511


1#
發表於 13-4-20 13:02 |只看該作者
我個囡到宜家每一晚訓覺都唔可以連續訓覺,訓到三四個鐘頭到就一定會典典下然後喊哂口禁,呢個時候無論點哄佢拍拍佢都無用,一定要食奶奶先肯訓返
例如九點几訓,佢十二點几到就醒一次,訓返之後三點几四點又醒一次…之後七八點就會起身…究竟可以點樣先令到佢一覺訓天光呢?其他小朋友情況又係點呢?


伯爵府

積分: 17228

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


28#
發表於 13-4-25 16:15 |只看該作者
我呀女都係咁架, 成日都會訓到3,4點就會醒一醒既....而家大左就好d喇


大宅

積分: 1764


27#
發表於 13-4-24 17:35 |只看該作者
回覆 suet219 的帖子

其實每個BB都唔同,我個仔1.5個月就介左夜奶,之後從來都無食夜奶,初初佢半夜醒,我會留意吓佢D喊聲,如果係扭瞓,我就唔理佢,佢喊五分鐘就會收聲瞓番,如果過左十分鐘仲喊,就會睇吓佢咩事,但通常都會收聲,除非唔舒服,做父母要堅持,否則佢地一喊你就抱就理佢,佢地會習慣左,就好難介,我個仔由六個月開始可以一覺瞓天光,當然當中都會有半夜喊,但我唔理佢,習慣左佢就好少半夜喊嘞,但出牙仔時佢都有半夜成日喊,我都係比"肥仔水"佢飲,真係無喊喎,又work喎


大宅

積分: 2551


26#
發表於 13-4-24 13:37 |只看該作者
我個b都係咁, 已經14個月啦, 佢夜晚醒左, 我已經唔俾奶佢飲, 最多俾水佢飲, 但我發覺佢係想 chu 奶咀咁, 有得佢chu 住隻水佢會訓番, 我起碼要5點後先俾奶佢飲.... 一直都冇改善....


珍珠宮

積分: 32573

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


25#
發表於 13-4-24 09:52 |只看該作者
咩原因呢, 好奇怪


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


24#
發表於 13-4-23 15:00 |只看該作者
訓前飲奶,尿尿,到半夜,喊要飲奶時,輕拍patpat,試下氹佢訓覺。


大宅

積分: 2459


23#
發表於 13-4-23 12:56 |只看該作者
我阿B17個月, 由出世到而家都未可以一覺瞓天光.
半夜唔食奶, 但要飲啖水先瞓返...

我都覺得好攰...


公爵府

積分: 27000

叻叻勳章


22#
發表於 13-4-23 10:49 |只看該作者
同意...我都係有黎個問題.....如果開冷氣, 會好D....又或者同大人訓就會好好多.


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


21#
發表於 13-4-23 07:56 |只看該作者
都14個月喇,一直都喺咁!我覺得應該喺一開始就冇適應好,個時間冇調好


複式洋房

積分: 322


20#
發表於 13-4-22 23:46 |只看該作者
會唔會餓醒呀?14個月要飲8oz囉~


珍珠宮

積分: 35821


19#
發表於 13-4-22 22:19 |只看該作者
會唔會食慣佐,你試下比佢夜翻小小訓,就喂飽小小,咁樣半夜應該無會再喊奶


別墅

積分: 766


18#
發表於 13-4-22 16:12 |只看該作者
回覆 suet219 的帖子

我個女都係同我訓,晚晚半夜都會醒幾次. 有時喊醒會坐係度等我俾水佢飲. 飲1大啖之後就訓番. 有時我懷疑佢發惡夢想啜奶咀發現跌左個奶咀就狂喊. 一俾番個奶咀佢就訓番. 我都想知點先可以令佢訓耐d


大宅

積分: 2551


17#
發表於 13-4-22 14:01 |只看該作者
回覆 suet219 的帖子

我b仔都係咁...14 個幾月, 一直都無法訓到天光, 同你個囡囡一樣... 一晚醒幾次...........好辛苦


男爵府

積分: 5536


16#
發表於 13-4-22 12:16 |只看該作者

引用:應該唔會,試過訓前俾6安奶佢飲都係禁…就

原帖由 suet219 於 13-04-20 發表
應該唔會,試過訓前俾6安奶佢飲都係禁…就算係一丨都無理由食完再三個几鐘又肚餓……

...
8安有無試過? 我個囡有試過飲哂8安,之前重有食麵包


大宅

積分: 1226


15#
發表於 13-4-21 23:49 |只看該作者
我個仔又係從未試過一訓到天光,每晚醒兩三次,可能佢本身好醒訓掛,我都冇法呀?


大宅

積分: 1267


14#
發表於 13-4-21 23:07 |只看該作者

回覆:suet219 的帖子

佢應該係醒咗瞓唔返,要靠支奶幫佢入睡。其實呢個習慣唔太健康。
唔同人用唔同方法。一次比一次開稀d奶(奶粉),用其他方法暗返佢瞓,慢慢隔耐d先比佢,慢慢cut佢夜奶次數。
我個女有排都係咁,因佢爸爸最初貪方便餵咗好快瞓返,久以久之養成晚晚都係咁。最嚴重一晚叫2次奶奶。我慢慢cut, 先堅持一晚只得一次,之後試下唱歌拍住暗瞓,跟住就3點拖到4點,再由4點拖到5點etc 到天光,介到果朝要讚佢。臨瞓前講好要到夭光先有奶飲。




珍珠宮

積分: 45321


13#
發表於 13-4-21 21:24 |只看該作者
以前有一排啊囡都試過咁樣~


大宅

積分: 2131


12#
發表於 13-4-21 21:12 |只看該作者

回覆:囡囡14個月大,仲係唔可以連續一覺訓天光

我個仔今日歲半, 都好似你講咁, 晚晚都醒, 除非我開冷氣, 咁就會5~6點先醒


大宅

積分: 2631


11#
發表於 13-4-20 15:09 |只看該作者

回覆:suet219 的帖子

吽牙係夜晚特別痛,我個仔朝早都無事,傍晚開始就癲,吳德物次有舒緩作用,我問過醫生,佢話安全食用!




公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


10#
發表於 13-4-20 15:01 |只看該作者
臨訓前有冇飲支奶呀?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo