親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   10


別墅

積分: 995


1#
發表於 13-5-17 00:01 |只看該作者
請問台灣落簽証是否在机塲才即時填表,要帶什麽文件呢?


伯爵府

積分: 17725

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 13-11-8 01:51 |只看該作者

回覆:台灣落地簽証

我上次去完台灣,跟着証件到期換了新証,是否要重新申請簽証?還是照用舊的即可?

Kinglong


大宅

積分: 1899


24#
發表於 13-11-6 20:59 |只看該作者
bowielau1031 發表於 13-10-28 10:45
係金鐘整完一次之後係米可以網上搞簽落地簽證?


係金鐘整完一次(收費)後,以該張入臺證出入過臺灣一次,之後就可以上網搞。(注意:係金鐘整嘅嗰張入臺證在去完臺灣後要保留致下次進入臺灣時,當地職員會收回。)


複式洋房

積分: 332


23#
發表於 13-11-6 08:38 |只看該作者

回覆:小糖 的帖子

唔該晒



複式洋房

積分: 181


22#
發表於 13-11-5 08:44 |只看該作者

引用:想問吓,print+出黎係唔係要簽名?如+我小朋

原帖由 kikilala2013 於 13-11-05 發表
想問吓,print 出黎係唔係要簽名?如 我小朋友未夠2歲,唔識簽,點算?請幫幫忙,下星期3出發。

...
小朋友個張父母代簽名


複式洋房

積分: 332


21#
發表於 13-11-5 08:29 |只看該作者

回覆:YYKS 的帖子

想問吓,print 出黎係唔係要簽名?如 我小朋友未夠2歲,唔識簽,點算?請幫幫忙,下星期3出發。


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 13-11-4 17:18 |只看該作者
回覆 bellerion 的帖子

謝謝提醒, PASSPORT 剛剛還有1年才到期~
.........................................


翡翠宮

積分: 77514

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


19#
發表於 13-11-1 16:27 |只看該作者
bellerion 發表於 13-11-1 15:01
下? 人地個網頁, 申請程序入面有寫明要用 A4 紙 print 出黎
仲唔可以放大縮少 wow
乜您朋友無睇清楚人地d ...
就係冇留意....


大宅

積分: 1433


18#
發表於 13-11-1 15:06 |只看該作者
lovestarry001 發表於 13-10-28 17:26
我想問, 係咪只係要 香港出世+ 特區護照就可以網上簽証呀?

謝謝


不過申請前, 記得 check passport 有夠6個月限期先
試過有人差左幾日, check-in 時已被航空公司截停左
無得上機了...
;-) 大家記得每天用微笑面對每一天...


大宅

積分: 1433


17#
發表於 13-11-1 15:01 |只看該作者
本帖最後由 bellerion 於 13-11-1 15:04 編輯
karenlyk 發表於 13-10-28 11:24
一定要跟返A4 size print out。
上次朋友諗住方便print A5,點知過關唔收,搞咗大半個鐘先可以入境



...
下? 人地個網頁, 申請程序入面有寫明要用 A4 紙 print 出黎
仲唔可以放大縮少 wow
乜您朋友無睇清楚人地d條款咩?
人地定得規矩出黎, 都係乖乖地遵守好d...

;-) 大家記得每天用微笑面對每一天...


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 13-10-28 17:26 |只看該作者
我想問, 係咪只係要 香港出世+ 特區護照就可以網上簽証呀?

謝謝
.........................................


翡翠宮

積分: 77514

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


15#
發表於 13-10-28 11:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+衰婆+於+13-05-21+發表如果網

原帖由 bellerion 於 13-05-21 發表
即時知結果
輸入返個人資料翻查審批結果
之後直接 print 出黎就可以
一定要跟返A4 size print out。
上次朋友諗住方便print A5,點知過關唔收,搞咗大半個鐘先可以入境




大宅

積分: 4028


14#
發表於 13-10-28 10:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+loloyan+於+13-10-26+發表大

原帖由 小糖 於 13-10-27 發表
只要係香港出生就可以網上整
大陸出世要金鐘整
係金鐘整完一次之後係米可以網上搞簽落地簽證?




複式洋房

積分: 181


13#
發表於 13-10-27 01:12 |只看該作者

引用:大人小朋友也可在網上簽證嗎?之前未去過也

原帖由 loloyan 於 13-10-26 發表
大人小朋友也可在網上簽證嗎?之前未去過也可以嗎?
只要係香港出生就可以網上整
大陸出世要金鐘整


大宅

積分: 2170


12#
發表於 13-10-26 22:58 |只看該作者

回覆:台灣落地簽証

大人小朋友也可在網上簽證嗎?之前未去過也可以嗎?


男爵府

積分: 6389

醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-5-22 07:13 |只看該作者

回覆:台灣落地簽証

Thx


大宅

積分: 1433


10#
發表於 13-5-21 22:10 |只看該作者

引用:如果網上做簽証,需時要幾耐至批?還是即時

原帖由 衰婆 於 13-05-21 發表
如果網上做簽証,需時要幾耐至批?還是即時完成print出嚟帶去就得?
即時知結果
輸入返個人資料翻查審批結果
之後直接 print 出黎就可以
記得唔可以放大縮小改字體



;-) 大家記得每天用微笑面對每一天...


男爵府

積分: 6389

醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-5-21 20:23 |只看該作者

回覆:台灣落地簽証

如果網上做簽証,需時要幾耐至批?還是即時完成print出嚟帶去就得?


大宅

積分: 1472


8#
發表於 13-5-19 11:40 |只看該作者

回覆:台灣落地簽証

如果不是香港出生,第一次簽證是不能在網上做及落地簽證


水晶宮

積分: 69394

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 13-5-17 01:09 |只看該作者
cat9898 發表於 13-5-17 01:01
https://nas.immigration.gov.tw/hkvisa/FT010100.do?action=formload

係咪這個網頁申請呢?
正確呀
我們都以為,很努力去做,就可以做好一件事。但原來我們是很用力地,去做錯一件事。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo