立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 995
大宅
積分: 1289
男爵府
積分: 7547
水晶宮
積分: 69394
cat9898 發表於 13-5-17 01:01 https://nas.immigration.gov.tw/hkvisa/FT010100.do?action=formload 係咪這個網頁申請呢?
積分: 1472
積分: 6389
積分: 1433
原帖由 衰婆 於 13-05-21 發表 如果網上做簽証,需時要幾耐至批?還是即時完成print出嚟帶去就得?
積分: 2170
複式洋房
積分: 181
原帖由 loloyan 於 13-10-26 發表 大人小朋友也可在網上簽證嗎?之前未去過也可以嗎?
積分: 4028
原帖由 小糖 於 13-10-27 發表 只要係香港出生就可以網上整 大陸出世要金鐘整
翡翠宮
積分: 77514
原帖由 bellerion 於 13-05-21 發表 即時知結果 輸入返個人資料翻查審批結果 之後直接 print 出黎就可以
公爵府
積分: 29353
karenlyk 發表於 13-10-28 11:24 一定要跟返A4 size print out。 上次朋友諗住方便print A5,點知過關唔收,搞咗大半個鐘先可以入境 ...
lovestarry001 發表於 13-10-28 17:26 我想問, 係咪只係要 香港出世+ 特區護照就可以網上簽証呀? 謝謝
bellerion 發表於 13-11-1 15:01 下? 人地個網頁, 申請程序入面有寫明要用 A4 紙 print 出黎 仲唔可以放大縮少 wow 乜您朋友無睇清楚人地d ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy