論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8845


1#
發表於 13-6-20 11:16 |只看該作者
我諗用笨夾鈍嚟形容會好啲。 久唔久就有啲令人費解既事情發生。 做咗年幾,啲嘢成日做返轉頭,好似初初嚟咁咩都錯。 啲嘢日日做架啦,點解咁都錯?

今朝搵衫,打開衣櫃,乜事有堆衫調轉位置嚟擺? 我衣櫃有格高身啲,係 for 我掛長裙,嗰格我要搵張櫈仔先可以攞到嚟著。 其餘就放喺另一邊。 但今朝,發現有啲短裙就掛咗去高格度,而有兩條長裙就掛咗係另一邊,搞到裙腳乸埋一柱皺忟忟。 我即刻叫佢入房,問佢做乜將啲短裙掛到咁高,佢答我 i think it is long!!! 真係火都嚟!! 我忍唔住開火,叫佢拎條短裙出嚟,再喺第二格拎條皺忟忟既長裙出嚟,我問佢邊條長 ..... 真係頂!!! 三十幾歲人,仲要我好似教小朋友咁問埋啲白痴問題,佢就望住兩條裙發呆!!!

我 c6 成日話我唔好咁勞氣,話佢哋醒就唔洗喺我屋企做工人。 但大佬呀,唔醒,都唔係蠢成咁呀???


男爵府

積分: 8845


30#
發表於 13-6-22 10:56 |只看該作者

引用:無heart+又hea煮餸又唔識(只識講not+same+s

原帖由 Miranda05 於 13-06-22 發表
無heart 又hea

煮餸又唔識(只識講not same same in singapore)教都教咗咁耐、放棄。(佢企係度睇的態度奇差 ...
你嗰件真係好唔掂喎。 雖然唔駁咀,但擺明 hea 到完約。


大宅

積分: 1632


29#
發表於 13-6-22 10:23 |只看該作者

回覆:個腦生草架

剛摺好的衫……
1371867907372.jpg


大宅

積分: 1632


28#
發表於 13-6-22 10:10 |只看該作者

回覆:個腦生草架

無heart 又hea

煮餸又唔識(只識講not same same in singapore)教都教咗咁耐、放棄。(佢企係度睇的態度奇差,一隻放係枱度,隻腳就喬住,好似佢係mum睇住我做嘢)

掃地/拖地見佢廳做完走咗入廚房,以為finish點知轉頭又走入房再做……

So我真係放棄…… I'll quit and come back to do C9.



大宅

積分: 1632


27#
發表於 13-6-22 09:57 |只看該作者

引用:原來最爆係我個個,+干濕都照收,+D衫摺好哂

原帖由 eva930 於 13-06-21 發表
原來最爆係我個個, 干濕都照收, D衫摺好哂放係我床尾等我返來執, 我想問佢你以前都係金打工架, 因我沒衣櫃 ...
基本上對賓已經全無信心上個走咗都6個月……仲收緊財仔信、電話……甚至律師信都收埋,擺明來運吉借一大筆財仔就諗住走人。

哩個仲衰6個月一次都未同過我對囝、囡沖涼,每朝早我趕返工的底下要極速同佢哋擦牙、洗面、梳頭、冲奶……太后就棟係度,企下哩邊、企嗰邊,唔識幫手(只會講they dunt want me ar)又唔會轉膊幫手執床,總知企係度……話過佢n次只係yes mum。

摺衫開初間直O咀,就咁對摺2吓,教咗幾次先叫正常d…不過都非常唔整齊件大、件細都算……放床尾等我擺ok無問題,但每次執完轉頭又擺底2件,真係顶。。

乾濕男女全部唔識分話隻手感覺唔到…


男爵府

積分: 8862


26#
發表於 13-6-22 09:52 |只看該作者

回覆:eva930 的帖子

我果件都係唔理乾同濕都照收:;pppp:之後我決定罰佢咩衫都要盪,寧願比多d電費, 唔想每日檢查全家既衫干哂未


大宅

積分: 1659


25#
發表於 13-6-22 09:03 |只看該作者

回覆:HappyDay2008 的帖子

反轉黎摺,我初結婚同奶奶住我都唔明點解我奶奶將所有衫唔反翻好黎摺,攪到我每星期日都要摺過晒d衫,原來d仔都冇反映過:;pppp:


大宅

積分: 4803

陪月勳章


24#
發表於 13-6-22 06:20 |只看該作者

回覆:zitzai 的帖子

日日笑料




大宅

積分: 3620

BK Milk勳章


23#
發表於 13-6-22 01:32 |只看該作者
回覆 tys 的帖子

其實佢地是冇腦!你老公同我老公講法一樣!激死!


珍珠宮

積分: 35742


22#
發表於 13-6-22 00:45 |只看該作者

引用:我啲衫係姐姐摺完我自己擺落衣櫃/櫃桶,咁

原帖由 ChuChu0808 於 13-06-20 發表
我啲衫係姐姐摺完我自己擺落衣櫃/櫃桶,咁樣會嘔少一樣血
me 2, 而且佢知走唔甩加即刻會俾人話,唔敢亂來,情況改善左

無腦野,我件試過叫佢揾條晾衫繩出來俾我地去旅行用,describe 埋俾佢知 it's a rope with clips on it, 跟住我去左湊仔未得手 check. 到我老公放工返來發晒老皮,話做乜拆左佢衣櫃 2 條 spare 長鐵通(地拖棍長度) 出來。我拎去問佢叫佢諗下呢 2 條野我可以點樣 pack 落個手提喼度(個喼佢剛抹完). 話佢腦入面有草都俾多佢!


大宅

積分: 2495


21#
發表於 13-6-21 09:05 |只看該作者
@@


大宅

積分: 2495


20#
發表於 13-6-21 03:15 |只看該作者
原來最爆係我個個, 干濕都照收, D衫摺好哂放係我床尾等我返來執, 我想問佢你以前都係金打工架, 因我沒衣櫃係用鐵桶掛衫, 係佢不知從何入手定點呀, 仲有6個月, 真係死忍難忍, 佢地好似成日扮蠢, 搞到咩都唔洗做, 真係叫佢做一樣就做一樣個隻.貼錢買難受, 我仲諗緊仲請唔請姐姐好, 成日都要捱到佢地完約好似好辛苦.炒都炒幾個, 其他完約個D都只係捱到佢完約, 呢個都係, 我有一個6YRS AND 2YRS BB, 真係唔知搞唔搞得店, 老公又成日係大陸做野, 我好怕一個人會臭佢地臭到傻.但又不願再請人返來氣自己, 好無奈.


伯爵府

積分: 16136

畀面勳章


19#
發表於 13-6-20 14:19 |只看該作者
回覆 tys 的帖子

佢要等我封ref ltr 才批到 visa. 唔比佢, 我驚我日日要擔心唔知整d 咩比我食, 燒埋我間屋都有之 (試過一次煲緊湯無熄火, 走左出去湊放學, 來回要一個鐘ga, 好彩果次我有事早返屋企才知道!)

做working mum, 無工人煩, 有更煩!


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


18#
發表於 13-6-20 14:07 |只看該作者
回覆 olivia_kyk 的帖子

佢仲反轉件衫比我個女著,有時真係想爆粗,又唔見佢掉轉自己件衫著


仲有我件垃圾摺衫可以玩足一粒鐘,但每次唔多過廿件衫比佢摺


大宅

積分: 4069


17#
發表於 13-6-20 13:58 |只看該作者
回覆 HappyDay2008 的帖子

我工人都係返轉件衫黎摺, 尤其係bun bun, 我覺得佢哋係懶lor


男爵府

積分: 8845


16#
發表於 13-6-20 13:06 |只看該作者
恩祺媽(carol) 發表於 13-6-20 12:57
回覆 tys 的帖子

佢地係無心, 心不在此! 一係掛住家鄉屋企人, 一係掛住去玩, 一係掛住搵男朋友, 一係..... ...

為咗封 reference letter 先做嘢正常番? 你真係比佢? 可唔可以拖到佢走都唔比佢呀?


男爵府

積分: 8845


15#
發表於 13-6-20 13:05 |只看該作者
wbrenda 發表於 13-6-20 12:57
回覆 tys 的帖子

我個個重神奇!


伯爵府

積分: 16136

畀面勳章


14#
發表於 13-6-20 12:57 |只看該作者
回覆 tys 的帖子

佢地係無心, 心不在此! 一係掛住家鄉屋企人, 一係掛住去玩, 一係掛住搵男朋友, 一係.....想搵過份工, 咪無心機做野, 發晒夢咁囉.

我果件, 第二個約頭一年, 做野仲衰過初黎我家時. 煮野食退晒步, 做野失晒魂. 將我囡的 s 碼底褲比我, 大佬我著 xl ga, 唔係失魂點會分唔出!

最終, 先幾日同我講要去加拿大打工, 問我攞 reference ltr, 我應承比佢, 呢幾日做野完全正常晒, 炒餸都好食 d


禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


13#
發表於 13-6-20 12:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14116


12#
發表於 13-6-20 12:47 |只看該作者

回覆:個腦生草架??

我啲衫係姐姐摺完我自己擺落衣櫃/櫃桶,咁樣會嘔少一樣血




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo