論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8845


1#
發表於 13-6-20 11:16 |只看該作者
我諗用笨夾鈍嚟形容會好啲。 久唔久就有啲令人費解既事情發生。 做咗年幾,啲嘢成日做返轉頭,好似初初嚟咁咩都錯。 啲嘢日日做架啦,點解咁都錯?

今朝搵衫,打開衣櫃,乜事有堆衫調轉位置嚟擺? 我衣櫃有格高身啲,係 for 我掛長裙,嗰格我要搵張櫈仔先可以攞到嚟著。 其餘就放喺另一邊。 但今朝,發現有啲短裙就掛咗去高格度,而有兩條長裙就掛咗係另一邊,搞到裙腳乸埋一柱皺忟忟。 我即刻叫佢入房,問佢做乜將啲短裙掛到咁高,佢答我 i think it is long!!! 真係火都嚟!! 我忍唔住開火,叫佢拎條短裙出嚟,再喺第二格拎條皺忟忟既長裙出嚟,我問佢邊條長 ..... 真係頂!!! 三十幾歲人,仲要我好似教小朋友咁問埋啲白痴問題,佢就望住兩條裙發呆!!!

我 c6 成日話我唔好咁勞氣,話佢哋醒就唔洗喺我屋企做工人。 但大佬呀,唔醒,都唔係蠢成咁呀???


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


2#
發表於 13-6-20 11:39 |只看該作者
如果妳遇上我工人一定會爆,因為我個件直情底面乾濕不分,男裝女裝亦唔分,我次次一打開衣櫃就會發癲,我唔明點解可以反轉件衫來摺,招牌向出都睇唔到。


男爵府

積分: 8845


3#
發表於 13-6-20 11:44 |只看該作者
HappyDay2008 發表於 13-6-20 11:39
如果妳遇上我工人一定會爆,因為我個件直情底面乾濕不分,男裝女裝亦唔分,我次次一打開衣櫃就會發癲, ...

咁我嗰個都試過將我 C6 既平腳底褲摺咗嚟我個櫃桶度當係我既平腳底褲,但莫講話款式有分別啦,一見 size 都知唔係我啦!! 對住佢哋真係火滾!!


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


4#
發表於 13-6-20 11:51 |只看該作者
我果件會摺條legging落我老公櫃桶,細女的衫放去大仔度,又擺件未乾的泳衣落櫃桶,簡直唔係正常人


男爵府

積分: 8845


5#
發表於 13-6-20 11:53 |只看該作者
HappyDay2008 發表於 13-6-20 11:51
我果件會摺條legging落我老公櫃桶,細女的衫放去大仔度,又擺件未乾的泳衣落櫃桶,簡直唔係正常人 ...

你個做咗幾耐呢?


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


6#
發表於 13-6-20 11:58 |只看該作者
回覆 tys 的帖子

7個月,係賓賓,倒數緊就快可以炒佢,我新工人下月到,我真係已經好支持呢位阿姐唔住


子爵府

積分: 13659


7#
發表於 13-6-20 11:59 |只看該作者
佢哋個身同腦通常係分兩處擺嘅,身在曹營,即係你屋企,但個腦就一路擺係出面放假玩啲地方。永遠似新人!


男爵府

積分: 8845


8#
發表於 13-6-20 12:05 |只看該作者
HappyDay2008 發表於 13-6-20 11:58
回覆 tys 的帖子

7個月,係賓賓,倒數緊就快可以炒佢,我新工人下月到,我真係已經好支持呢位阿姐唔住:igiveup ...

賓賓都係咁? 咁應該係佢冇心做啫。

我嗰件印,真係豬都醒過佢 ... 仲話喺新加坡做過。 唯一好係嚟到已識用電飯煲。 連攪拌機榨汁機都食用,但燙斗洗衣機就唔識。 佢哋只對食方面上心,其餘家務咩都話唔識。


男爵府

積分: 8845


9#
發表於 13-6-20 12:06 |只看該作者
PonyMom 發表於 13-6-20 11:59
佢哋個身同腦通常係分兩處擺嘅,身在曹營,即係你屋企,但個腦就一路擺係出面放假玩啲地方。永遠似新人! ...

講得啱


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


10#
發表於 13-6-20 12:30 |只看該作者
tys 發表於 13-6-20 12:05
賓賓都係咁? 咁應該係佢冇心做啫。

我嗰件印,真係豬都醒過佢 ... 仲話喺新加坡做過。 唯一好係嚟到已 ...

我件賓仲話係大學生喎,唔見得醒目過印,態度又串,今次揀著佢真係中晒招


別墅

積分: 505


11#
發表於 13-6-20 12:37 |只看該作者
真係唔明, 我果件都係咁, 日日比佢激到彈起


子爵府

積分: 14116


12#
發表於 13-6-20 12:47 |只看該作者

回覆:個腦生草架??

我啲衫係姐姐摺完我自己擺落衣櫃/櫃桶,咁樣會嘔少一樣血




禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


13#
發表於 13-6-20 12:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16136

畀面勳章


14#
發表於 13-6-20 12:57 |只看該作者
回覆 tys 的帖子

佢地係無心, 心不在此! 一係掛住家鄉屋企人, 一係掛住去玩, 一係掛住搵男朋友, 一係.....想搵過份工, 咪無心機做野, 發晒夢咁囉.

我果件, 第二個約頭一年, 做野仲衰過初黎我家時. 煮野食退晒步, 做野失晒魂. 將我囡的 s 碼底褲比我, 大佬我著 xl ga, 唔係失魂點會分唔出!

最終, 先幾日同我講要去加拿大打工, 問我攞 reference ltr, 我應承比佢, 呢幾日做野完全正常晒, 炒餸都好食 d


男爵府

積分: 8845


15#
發表於 13-6-20 13:05 |只看該作者
wbrenda 發表於 13-6-20 12:57
回覆 tys 的帖子

我個個重神奇!


男爵府

積分: 8845


16#
發表於 13-6-20 13:06 |只看該作者
恩祺媽(carol) 發表於 13-6-20 12:57
回覆 tys 的帖子

佢地係無心, 心不在此! 一係掛住家鄉屋企人, 一係掛住去玩, 一係掛住搵男朋友, 一係..... ...

為咗封 reference letter 先做嘢正常番? 你真係比佢? 可唔可以拖到佢走都唔比佢呀?


大宅

積分: 4069


17#
發表於 13-6-20 13:58 |只看該作者
回覆 HappyDay2008 的帖子

我工人都係返轉件衫黎摺, 尤其係bun bun, 我覺得佢哋係懶lor


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


18#
發表於 13-6-20 14:07 |只看該作者
回覆 olivia_kyk 的帖子

佢仲反轉件衫比我個女著,有時真係想爆粗,又唔見佢掉轉自己件衫著


仲有我件垃圾摺衫可以玩足一粒鐘,但每次唔多過廿件衫比佢摺


伯爵府

積分: 16136

畀面勳章


19#
發表於 13-6-20 14:19 |只看該作者
回覆 tys 的帖子

佢要等我封ref ltr 才批到 visa. 唔比佢, 我驚我日日要擔心唔知整d 咩比我食, 燒埋我間屋都有之 (試過一次煲緊湯無熄火, 走左出去湊放學, 來回要一個鐘ga, 好彩果次我有事早返屋企才知道!)

做working mum, 無工人煩, 有更煩!


大宅

積分: 2495


20#
發表於 13-6-21 03:15 |只看該作者
原來最爆係我個個, 干濕都照收, D衫摺好哂放係我床尾等我返來執, 我想問佢你以前都係金打工架, 因我沒衣櫃係用鐵桶掛衫, 係佢不知從何入手定點呀, 仲有6個月, 真係死忍難忍, 佢地好似成日扮蠢, 搞到咩都唔洗做, 真係叫佢做一樣就做一樣個隻.貼錢買難受, 我仲諗緊仲請唔請姐姐好, 成日都要捱到佢地完約好似好辛苦.炒都炒幾個, 其他完約個D都只係捱到佢完約, 呢個都係, 我有一個6YRS AND 2YRS BB, 真係唔知搞唔搞得店, 老公又成日係大陸做野, 我好怕一個人會臭佢地臭到傻.但又不願再請人返來氣自己, 好無奈.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo