跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 260


1#
發表於 13-8-23 15:11 |只看該作者
Hi!!我黎咗差不多兩個月,非常唔適應呢度生活,無朋友,都唔知喊咗幾多次,為咗兩個仔讀書,無辦法啦!如果有媽咪得閒可以同我say Hi,傾下計!另外想幫9月讀Grade1大仔搵補習英數,上門,單對單,或者補習社都OK, 請各媽咪幫忙提供有關資料,,Thx!!


民房

積分: 10


33#
發表於 13-9-7 04:50 |只看該作者
I live in Markham too. 聽講Enopi (剛改命做Eye Level) 在Markham 開咗間. 我HK 啲friends 話Enopi 好Kumon. 你哋有無朋友try 過?


複式洋房

積分: 317


32#
發表於 13-9-5 21:28 |只看該作者

回覆:kypattylau 的帖子

擔心係正常嘅, 我到而家兩個上曬小學, 都成日擔心呢樣果樣, 搞到自己成日瞓得唔好. 你大仔番學唔喊係好開始. 遲少少識到friend就更開心!




複式洋房

積分: 317


31#
發表於 13-9-5 21:23 |只看該作者

回覆:tchu 的帖子

我完全同意!

我兩個小朋友都好慢熱, 當年初初番學成日自己坐埋一邊. 班上又8成廣東話人, 但其實D小朋友互相之間唔會講中文, 一來teacher會鬧, 二來大部分小朋友英文叻過中文, 幾個月後, 我兩個仔喺屋企都講英文嘞.





複式洋房

積分: 260


30#
發表於 13-9-5 12:08 |只看該作者
回覆 tchu 的帖子

多謝你嘅意見!可能我真係過份擔心,其實我個仔比較慢熱,班面九成華人,講英文、国語、廣東話都有,所以驚佢學英文會差D,不過好在佢今日返學無喊啦!Thx!!


子爵府

積分: 10881

環保接龍勳章


29#
發表於 13-9-5 08:05 |只看該作者
回覆 kypattylau 的帖子

剛到步的生活係難D,但過咗𠵱段過度期,你就會習慣!
致於grade 1 想找補習,我的愚見係冇咁的必要。原因係小朋友的適應力比大人強。除非小朋友非常內向,完全不肯開口同人social,又或者全班同學仔都係唐人,班上齋講中文。否則小朋友係可以係3-4個月左右內pick up 到英文。我都有小朋友,但我倆公婆只係擔心呀仔唔識中文多於唔識英文。請原諒我的直言!


複式洋房

積分: 260


28#
發表於 13-9-4 11:45 |只看該作者
回覆 4kids 的帖子

可否提供價錢及位置?


複式洋房

積分: 260


27#
發表於 13-9-3 12:14 |只看該作者
回覆 haycae 的帖子

Thx!!


複式洋房

積分: 213


26#
發表於 13-9-3 05:18 |只看該作者

回覆:kypattylau 的帖子

我屋企人係住家剪,都不錯!


複式洋房

積分: 317


25#
發表於 13-9-2 21:08 |只看該作者

回覆:kypattylau 的帖子

Markham邊頭附近? 我喺新旺角剪, 三十幾蚊, 自己加幾蚊tips. 有D媽咪喺住家剪, 平D, 十幾蚊. 好似都剪得幾好.

你Check下Toronto-mom.com 個forum, 之前好似有人傾過呢個topic




複式洋房

積分: 260


24#
發表於 13-9-2 13:10 |只看該作者
回覆 4kids 的帖子

Thx!!請問附近有邊度剪髮好?約幾多錢?使唔使比tips??


複式洋房

積分: 260


23#
發表於 13-9-2 13:06 |只看該作者
回覆 poohpooh~ 的帖子

Thx!已經準備好,希望阿仔返學習慣……


複式洋房

積分: 213


22#
發表於 13-9-1 06:12 |只看該作者

回覆:請問有無Markham媽咪?及想幫阿仔搵補習(Grade1)

Hi ! 我都係住近Markham, 慢慢你就習慣。加沺啊!!


大宅

積分: 1783

BK Milk勳章


21#
發表於 13-8-28 06:21 |只看該作者


去任何一家STAPLES店,一進門就有個架子,上面放着從KINDERGARTEN開始每個年級開學要準備東西的清單。


大宅

積分: 1008


20#
發表於 13-8-26 20:38 |只看該作者

回覆:請問有無Markham媽咪?及想幫阿仔搵補習(Grade1)

我都驚第日我老公怨我, 佢都係係加國無朋友及無親戚。我而家都填緊份sponsorship form. 心大心細中.


複式洋房

積分: 484


19#
發表於 13-8-26 15:28 |只看該作者
kypattylau

大家要努力呀!
住多一陣....等小朋友開學識多少少家長咁日子就會變得有趣味架喇。

加油!!!:


複式洋房

積分: 260


18#
發表於 13-8-26 13:57 |只看該作者
回覆 mandelicious428 的帖子

我都有同老公鬧交,跟著喊到癲咗


複式洋房

積分: 260


17#
發表於 13-8-26 13:53 |只看該作者
多謝各位支持同幫忙


複式洋房

積分: 260


16#
發表於 13-8-26 13:47 |只看該作者
回覆 haycae 的帖子

好啊!


子爵府

積分: 13914


15#
發表於 13-8-25 18:59 |只看該作者

引用:Hi!!我黎咗差不多兩個月,非常唔適應呢度生

原帖由 kypattylau 於 13-08-23 發表
Hi!!我黎咗差不多兩個月,非常唔適應呢度生活,無朋友,都唔知喊咗幾多次,為咗兩個仔讀書,無辦法啦!如果 ...
Hi I also arrived here for around two months !! I also cried for few times and argued with my hubby saying I wanna go back hk !! >




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo