跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 260


1#
發表於 13-8-23 15:11 |只看該作者
Hi!!我黎咗差不多兩個月,非常唔適應呢度生活,無朋友,都唔知喊咗幾多次,為咗兩個仔讀書,無辦法啦!如果有媽咪得閒可以同我say Hi,傾下計!另外想幫9月讀Grade1大仔搵補習英數,上門,單對單,或者補習社都OK, 請各媽咪幫忙提供有關資料,,Thx!!


男爵府

積分: 7158


2#
發表於 13-8-23 22:27 |只看該作者
where do you lived. my god children used to go for the kumon class in kennedy and 16th street. if you like, could get the details for you and you could try to contact them for more details..

will PM you my contact in case you need to talk to someone... we do have a toronto mom group in facebook where we meet regularly to chit chat... they do organise the play group for younger kid and share info ....

check these out....

https://www.facebook.com/home.php#!/groups/196403800384556/

http://www.toronto-mom.com/forum.php?mod=forumdisplay&fid=38


大宅

積分: 1783

BK Milk勳章


3#
發表於 13-8-24 01:37 |只看該作者
Hihi Markham 媽媽路過~

我放緊產假,個 baby 就快一歲~

我同事囡囡‘s都係去Kennedy果間 Kumon。

http://www.kumon.ca/CenterEpage/ ... =markham-unionville


大宅

積分: 3166


4#
發表於 13-8-24 01:39 |只看該作者

回覆:kypattylau 的帖子

Hi, kypattylau. I have arrived markham almost 2 weeks.



複式洋房

積分: 260


5#
發表於 13-8-24 03:44 |只看該作者
回覆 poohpooh~ 的帖子

Thx a lot!!


複式洋房

積分: 260


6#
發表於 13-8-24 03:49 |只看該作者
回覆 qqling 的帖子

Hi!!Do you enjoy to live here??


大宅

積分: 1783

BK Milk勳章


7#
發表於 13-8-24 04:07 |只看該作者
冇問題~

你準備好晒囝囝入 Grade 1 啲嘢嗎?


大宅

積分: 3166


8#
發表於 13-8-24 04:21 |只看該作者
本帖最後由 qqling 於 13-8-24 04:22 編輯

回覆 kypattylau 的帖子

I love here very much coz I used to study here b4. No worry, I also don't have any friend here now. You may talk to me. Also, all BK sis are very nice and helpful.


複式洋房

積分: 317


9#
發表於 13-8-24 05:54 |只看該作者

回覆:kypattylau 的帖子

唔好唔開心, 初初係咁, 慢慢會適應. 諗下為咗小朋友前途, 辛苦D都係值得嘅

MARKHAM/Richmond hill有好多Hk媽媽, 好似doggie咁講, 我哋不時上網傾計, 亦有不定期gathering. 呢排都有幾個新到歩嘅mama join我哋, 你得閒可以上去傾下

我又係住Markham, 小朋友都係9月升grade 1, 可以一齊玩. 你有無揸車, 係咪Full Time mom?

Richmond Hill Time Square有間\'成功\'補習社, 好似乜都有得補and幾多人去, you can try try




複式洋房

積分: 260


10#
發表於 13-8-24 13:00 |只看該作者
回覆 poohpooh~ 的帖子

有咩要準備㗎?我諗住去學校先問...........


複式洋房

積分: 260


11#
發表於 13-8-24 13:29 |只看該作者
回覆 haycae 的帖子

Thx so much!!我join咗個Facebook group,希望可以同大家傾訴下............我係full time mama,晌香港有車牌但好少揸,依家老公做司機,但係遲D佢返工我就要自己揸,我驚驚地,個國際牌一年期,諗住搵師傅補鐘先去考牌。遲D約出黎玩呀!
你個小朋友係唔係晌呢邊土生土長?係唔係講英文講得好好?我個大仔晌香港讀完K3過黎,只識簡單英文,擔心佢上堂唔明老師講咩,同D同學溝通唔到.......


複式洋房

積分: 317


12#
發表於 13-8-25 03:02 |只看該作者

回覆:kypattylau 的帖子

Grade 1應該無乜嘢準備, 係一D私人用品ie lunch bag, lunch box, water bottle, hat, sunscreen, shoes, 全部label番小朋友嘅名




複式洋房

積分: 317


13#
發表於 13-8-25 04:25 |只看該作者

回覆:kypattylau 的帖子

我兩個仔喺加拿大出世長大, 但入學前我哋都係全廣東話對話, 所以開頭佢哋番學都唔明, 但唔洗擔心, 小朋友細, 學英文好快, 我D朋友回流番嚟, 小朋友幾個月已經全英文對答

揸車呢度容易過Hk, 等開咗學, 你得閒D, 我哋可以約其他mama一齊飲下茶




複式洋房

積分: 393


14#
發表於 13-8-25 11:22 |只看該作者

回覆:請問有無Markham媽咪?及想幫阿仔搵補習(Grade1)

加油呀!我都係黎左7個月,比之前開心左,習慣左。雖然我不是住markham 又唔識駕車,但我都有推bb 去park 同行附近商場仔。不好喊,大家慢慢學呀!




子爵府

積分: 13914


15#
發表於 13-8-25 18:59 |只看該作者

引用:Hi!!我黎咗差不多兩個月,非常唔適應呢度生

原帖由 kypattylau 於 13-08-23 發表
Hi!!我黎咗差不多兩個月,非常唔適應呢度生活,無朋友,都唔知喊咗幾多次,為咗兩個仔讀書,無辦法啦!如果 ...
Hi I also arrived here for around two months !! I also cried for few times and argued with my hubby saying I wanna go back hk !! >




複式洋房

積分: 260


16#
發表於 13-8-26 13:47 |只看該作者
回覆 haycae 的帖子

好啊!


複式洋房

積分: 260


17#
發表於 13-8-26 13:53 |只看該作者
多謝各位支持同幫忙


複式洋房

積分: 260


18#
發表於 13-8-26 13:57 |只看該作者
回覆 mandelicious428 的帖子

我都有同老公鬧交,跟著喊到癲咗


複式洋房

積分: 484


19#
發表於 13-8-26 15:28 |只看該作者
kypattylau

大家要努力呀!
住多一陣....等小朋友開學識多少少家長咁日子就會變得有趣味架喇。

加油!!!:


大宅

積分: 1008


20#
發表於 13-8-26 20:38 |只看該作者

回覆:請問有無Markham媽咪?及想幫阿仔搵補習(Grade1)

我都驚第日我老公怨我, 佢都係係加國無朋友及無親戚。我而家都填緊份sponsorship form. 心大心細中.


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo