自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 628


1#
發表於 13-9-9 21:19 |只看該作者
我屋企人分別透過不同代理(A代理,B代理)睇岩同一個單位,
準備向B代理買,
甘要唔要支付A代理嘅佣金?
急!聽日簽約




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 13-9-12 02:23 |只看該作者

引用:如果依家決定唔買,會唔會無甘多野煩? +

原帖由 ashmkl 於 13-09-09 發表
如果依家決定唔買,會唔會無甘多野煩?





大宅

積分: 2657


33#
發表於 13-9-12 02:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+女王大人+於+13-09-10+發表我

原帖由 laalaap 於 13-09-11 發表
冇分別,凡有直屬關係都可追
果時未結婚架




珍珠宮

積分: 31474

大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


32#
發表於 13-9-11 00:28 |只看該作者

引用:如果依家決定唔買,會唔會無甘多野煩? +

原帖由 ashmkl 於 13-09-09 發表
如果依家決定唔買,會唔會無甘多野煩?
係。





珍珠宮

積分: 31474

大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


31#
發表於 13-9-11 00:27 |只看該作者

引用:回覆+ashmkl+的帖子除非B比A樓價平,咁你就

原帖由 dssb 於 13-09-09 發表
回覆 ashmkl 的帖子

除非B比A樓價平,咁你就可以唔幫A買!A 亦冇權追究。
mouth:資料來源?




珍珠宮

積分: 31474

大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


30#
發表於 13-9-11 00:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ashmkl+於+13-09-09+發表我屋

原帖由 菠蘿包包 於 13-09-10 發表
點解要跟B簽先,你有權吾比佣金B的,但你吾經A簽都要比佣A,因為A同你睇先,如果吾比佣A,A可發律師信比你
...
冇分先後,都要俾




珍珠宮

積分: 31474

大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


29#
發表於 13-9-11 00:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ashmkl+於+13-09-09+發表因為

原帖由 女王大人 於 13-09-10 發表
我過往經驗,為左方便議價,睇親樓架睇樓紙都落c6名,買就用我名買



...
冇分別,凡有直屬關係都可追




珍珠宮

積分: 31474

大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


28#
發表於 13-9-11 00:21 |只看該作者

引用:我屋企人分別透過不同代理(A代理,B代理)

原帖由 ashmkl 於 13-09-09 發表
我屋企人分別透過不同代理(A代理,B代理)睇岩同一個單位,
準備向B代理買,
甘要唔要支付A代理嘅佣金?
A, B都要俾否則會向你索嘗




大宅

積分: 2657


27#
發表於 13-9-10 23:18 |只看該作者

引用:因為B平少少 +

原帖由 ashmkl 於 13-09-09 發表
因為B平少少
我過往經驗,為左方便議價,睇親樓架睇樓紙都落c6名,買就用我名買




男爵府

積分: 5970


26#
發表於 13-9-10 23:12 |只看該作者

引用:我屋企人分別透過不同代理(A代理,B代理)

原帖由 ashmkl 於 13-09-09 發表
我屋企人分別透過不同代理(A代理,B代理)睇岩同一個單位,
準備向B代理買,
甘要唔要支付A代理嘅佣金?
點解要跟B簽先,你有權吾比佣金B的,但你吾經A簽都要比佣A,因為A同你睇先,如果吾比佣A,A可發律師信比你


別墅

積分: 628


25#
發表於 13-9-10 23:03 |只看該作者

回覆:good_pig 的帖子

屋企人話唔同價錢,所以未睇之前唔知係同一間




寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-9-10 21:26 |只看該作者
dssb 發表於 13-9-9 21:48
回覆 ashmkl 的帖子

除非B比A樓價平,咁你就可以唔幫A買!A 亦冇權追究。
同一間屋, 應該一樣價架wo


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 13-9-10 21:23 |只看該作者
ashmkl 發表於 13-9-9 21:19
我屋企人分別透過不同代理(A代理,B代理)睇岩同一個單位,
準備向B代理買,
甘要唔要支付A代理嘅佣金?
要睇下邊個屋企人係業主啦



男爵府

積分: 9875


22#
發表於 13-9-10 20:33 |只看該作者

引用:回覆+ashmkl+的帖子除非B比A樓價平,咁你就

原帖由 dssb 於 13-09-09 發表
回覆 ashmkl 的帖子

除非B比A樓價平,咁你就可以唔幫A買!A 亦冇權追究。
好似唔係喎




別墅

積分: 628


21#
發表於 13-9-9 23:28 |只看該作者

回覆:tuenmunbb 的帖子

因為B平少少




伯爵府

積分: 16627

好媽媽勳章


20#
發表於 13-9-9 23:24 |只看該作者

引用:依家都係唔買啦,真係唔想煩,唔該晒你地 +

原帖由 ashmkl 於 13-09-09 發表
依家都係唔買啦,真係唔想煩,
唔該晒你地
咁其實點解你唔同a買呢?同a買咪無事囉!你睇a在先嘛!


別墅

積分: 628


19#
發表於 13-9-9 23:13 |只看該作者

回覆:急:地產代理協議問題

依家都係唔買啦,真係唔想煩,
唔該晒你地




子爵府

積分: 11847

好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-9-9 22:44 |只看該作者

回覆:不明白 的帖子

完全正確




子爵府

積分: 11847

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 13-9-9 22:42 |只看該作者

回覆:ashmkl 的帖子

以你個case,我會同B講唔買嗱,因為咁咁咁,叫佢搞得掂先叫你簽約




子爵府

積分: 12310


16#
發表於 13-9-9 22:42 |只看該作者

回覆:dssb 的帖子

1》你指兩個唔同代理係唔同公司嗎?如果同公司《集團》唔同agent就冇問題。

如唔同公司就好大機會比A公司追佣,雖然話B同你個價可以傾低啲而唔比佣,但你要証明到A無同你儘力先可以唔洗比。

你一同B代理講叫佢唔收你佣,你照比佣A,但當然要白字黑字啦,或者叫B同A傾合作,依家市況唔好佢地多數都肯。

仲有簽睇樓紙方面,只要簽果個有直系關係去買都好似照比佣,除非代理唔知


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo