想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 4045


1#
發表於 13-9-12 17:08 |只看該作者
因和c6拍拖7年來也未曾懷孕 09年結婚 所以決定找婦科檢查一下 09年7月21日笫一次去家計會 這次是我咁多年來笫一次的婦科檢查 當天先生也做了精液檢查 一個月後報告出了發現型態不合格 只有4%合格 e生便給我排卵藥試 回家要check體溫 一試便半年也不成功 所以給了我轉介信去不育科e院排 我選擇了瑪麗 10年1月開始排 到11年8月才第一次見E生 足足花了一年半時間 笫一次先s座5樓問症 後再約時間往k座5樓檢查 檢查那天一早回e院 飲糖水,抽血,照超陰波 發現我有多囊 反而説先生精子合格 所以要我由食藥開始 食排卵藥食了8個月不成功 開始打針 但打針前要照輸卵管 我不想再排期照 所以自己找私家照了 結果無塞但先生check到型態又是不合格 只有2% 那我問e生為何在e院説他合格 他説e院的準則和他們不同 不夠嚴格 那我便帶回所有報告回e院 e院居然只接受輸卵管報告 精子報告只會接受自己的化驗師因為其實如果先生型態唔合格加上我多囊是不用再試排卵藥.排卵針and iui的 可惜e院話合格 要我由頭做起 唉 結果打了5個療程 but因每次打完後未能成功加有很多水囊 所以要抖一個月才能開始打針 這5個療程裏打了過佰支針 這樣又8個月 本身打完6個療程都不成功便進入iui 但在今年3月笫五次療程成功懷孕 當時真的不敢相信 但開心只過了2天便開始出血 出出入入e院 最後証實是宮外孕要馬上做手術切除輸卵管 當時諗 為何要我經力這麼多次抽血 打針 給了我又要取回 那一刻只懂每天在哭 興幸老公,老爺and99不斷的安慰及陪伴 我才開始走出悲傷 現在排了ivf 11月便開始了 希望上天能賜給我一個健康的小孩吧!!


大宅

積分: 1388


27#
發表於 13-9-17 18:19 |只看該作者
祝你早日成功!


已刪除用户

積分: 1550


26#
發表於 13-9-13 13:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4045


25#
發表於 13-9-13 13:40 |只看該作者
thx all


大宅

積分: 4045


24#
發表於 13-9-13 13:35 |只看該作者
回覆 cheesecakemagic 的帖子

你都要加油哦!!


複式洋房

積分: 372


23#
發表於 13-9-13 13:04 |只看該作者
加油呀!你的努力一定有回報的


別墅

積分: 639


22#
發表於 13-9-13 11:15 |只看該作者
回覆 sandylam117720 的帖子

加油呀!!期待妳嘅好消息


大宅

積分: 2838


21#
發表於 13-9-13 10:54 |只看該作者

引用:因和c6拍拖7年來也未曾懷孕+09年結婚+所以

原帖由 sandylam117720 於 13-09-12 發表
因和c6拍拖7年來也未曾懷孕 09年結婚 所以決定找婦科檢查一下 09年7月21日笫一次去家計會 這次是我咁多年來 ...
完全明白你既心情, 我都打左無數枝針, 抽左無數次血, 有時都想放棄。不過呢, 我知道自己未盡晒力去試會唔甘心, 所以硬住頭皮繼續試, 大家一齊加油呢


別墅

積分: 905


20#
發表於 13-9-13 10:04 |只看該作者
sandylam117720 發表於 13-9-12 17:08
因和c6拍拖7年來也未曾懷孕 09年結婚 所以決定找婦科檢查一下 09年7月21日笫一次去家計會 這次是我咁多年來 ...

加油, 祝你今次IVF成功!! 你既努力係唔會白費既!!


大宅

積分: 2648


19#
發表於 13-9-13 09:18 |只看該作者
加油呀你!!!


大宅

積分: 3854


18#
發表於 13-9-13 06:32 |只看該作者

回覆:分享一下我這3年多的求子路程

加油


大宅

積分: 4045


17#
發表於 13-9-12 23:56 |只看該作者
謝謝你們 有你們的支持 我會撑下去的 希望我地大家都成功 做馬年媽媽


複式洋房

積分: 442


16#
發表於 13-9-12 23:50 |只看該作者
加油,努力不會白費,bb會來找你的


伯爵府

積分: 18887


15#
發表於 13-9-12 23:48 |只看該作者


子爵府

積分: 10825


14#
發表於 13-9-12 23:40 |只看該作者

回覆:分享一下我這3年多的求子路程

雖然條路冇你咁長,針都冇你打咁多,但我絕對明白打針既痛苦!我做ivf 11日打咗24支針,7日抽咗19支血!當中既辛苦真係唔係個個人明!
大家加油,希望大家都可以快d做媽媽~~


子爵府

積分: 10825


13#
發表於 13-9-12 23:38 |只看該作者

回覆:分享一下我這3年多的求子路程

雖然條路冇你咁長,針都冇你打咁多,但我絕對明白打針既痛苦!我做ivf 11日打咗24支針,7日抽咗19支血!當中既辛苦真係唔係個個人明!
大家加油,希望大家都可以快d做媽媽~~


子爵府

積分: 10825


12#
發表於 13-9-12 23:37 |只看該作者

回覆:分享一下我這3年多的求子路程

雖然條路冇你咁長,針都冇你打咁多,但我絕對明白打針既痛苦!我做ivf 11日打咗24支針,7日抽咗19支血!當中既辛苦真係唔係個個人明!
大家加油,希望大家都可以快d做媽媽~~


男爵府

積分: 8178


11#
發表於 13-9-12 20:50 |只看該作者
回覆 sandylam117720 的帖子

希望你順順利利 , IVF, 新療程, 新開始。


大宅

積分: 4117


10#
發表於 13-9-12 20:28 |只看該作者
加油,希望你早日成功,多做運動,放鬆心情。


大宅

積分: 4726

開心吸收勳章


9#
發表於 13-9-12 20:07 |只看該作者

回覆:分享一下我這3年多的求子路程

你的過程好辛酸 加油呀


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo