想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 4045


1#
發表於 13-9-12 17:08 |只看該作者
因和c6拍拖7年來也未曾懷孕 09年結婚 所以決定找婦科檢查一下 09年7月21日笫一次去家計會 這次是我咁多年來笫一次的婦科檢查 當天先生也做了精液檢查 一個月後報告出了發現型態不合格 只有4%合格 e生便給我排卵藥試 回家要check體溫 一試便半年也不成功 所以給了我轉介信去不育科e院排 我選擇了瑪麗 10年1月開始排 到11年8月才第一次見E生 足足花了一年半時間 笫一次先s座5樓問症 後再約時間往k座5樓檢查 檢查那天一早回e院 飲糖水,抽血,照超陰波 發現我有多囊 反而説先生精子合格 所以要我由食藥開始 食排卵藥食了8個月不成功 開始打針 但打針前要照輸卵管 我不想再排期照 所以自己找私家照了 結果無塞但先生check到型態又是不合格 只有2% 那我問e生為何在e院説他合格 他説e院的準則和他們不同 不夠嚴格 那我便帶回所有報告回e院 e院居然只接受輸卵管報告 精子報告只會接受自己的化驗師因為其實如果先生型態唔合格加上我多囊是不用再試排卵藥.排卵針and iui的 可惜e院話合格 要我由頭做起 唉 結果打了5個療程 but因每次打完後未能成功加有很多水囊 所以要抖一個月才能開始打針 這5個療程裏打了過佰支針 這樣又8個月 本身打完6個療程都不成功便進入iui 但在今年3月笫五次療程成功懷孕 當時真的不敢相信 但開心只過了2天便開始出血 出出入入e院 最後証實是宮外孕要馬上做手術切除輸卵管 當時諗 為何要我經力這麼多次抽血 打針 給了我又要取回 那一刻只懂每天在哭 興幸老公,老爺and99不斷的安慰及陪伴 我才開始走出悲傷 現在排了ivf 11月便開始了 希望上天能賜給我一個健康的小孩吧!!


大宅

積分: 1228


2#
發表於 13-9-12 17:26 |只看該作者
回覆 sandylam117720 的帖子

聽到令人很心酸呀, 得而復失的感覺真係令人好難受, 請問你係唔係每次打完排卵針都要抖一個cycle架? 祝你ivf成功, 早日做馬媽!


大宅

積分: 4045


3#
發表於 13-9-12 17:43 |只看該作者
回覆 bearholic88 的帖子

謝謝你哦 我笫一次打75ul是不用的 但笫二次打要加到150ul先ok 之後就每次也要抖一個月才可開始


水晶宮

積分: 51831


4#
發表於 13-9-12 18:28 |只看該作者

回覆:分享一下我這3年多的求子路程

我時候我在想如果有一天我是否也要走這條辛苦路呢?心裡有時是這樣反覆的問自己,我真的想放棄這條路,還是一切隨緣吧!



大宅

積分: 2462


5#
發表於 13-9-12 19:03 |只看該作者

回覆:分享一下我這3年多的求子路程

我都試左好耐唔能夠自然懷孕,check過老公精子無問題,我就發現有粒子宮肌瘤!之後醫生寫紙叫我睇不育科,可能覺得世上有嘢可幫我懷孕,整個人身心都輕鬆左,點知未見醫生已突然有左!
我未經歷過你所指的食薬和打針辛酸,但我認為你可試試放輕鬆心情,順其自然,有時間做多d運動,個人會自然開心冇咁大壓力,分分鐘會自然懷孕的!
希望健康bb好快返黎揾你!加油!




男爵府

積分: 9317


6#
發表於 13-9-12 19:08 |只看該作者

引用:因和c6拍拖7年來也未曾懷孕+09年結婚+所以

原帖由 sandylam117720 於 13-09-12 發表
因和c6拍拖7年來也未曾懷孕 09年結婚 所以決定找婦科檢查一下 09年7月21日笫一次去家計會 這次是我咁多年來 ...
希望你有個健康的bb




大宅

積分: 2109


7#
發表於 13-9-12 19:30 |只看該作者

回覆:分享一下我這3年多的求子路程

條路雖然難行,但你一定要加油呀,BB知你咁努力,好快會再返你身邊!




別墅

積分: 763

畀面勳章


8#
發表於 13-9-12 19:47 |只看該作者
回覆 sandylam117720 的帖子

我覺得你要輕鬆一點面對,始終 BB 係一份禮物,係要隨緣 & 平常心。

我 2年前自然流產後,呢兩年同老公努力做人都唔成功。最近BODY CHECK 係話一切正常,但都係生唔到。
可能真係太忙,身體唔夠好啦......

而家我決定放棄好忙果份工作,希望今年成功啦 !! 一齊努力 :)


大宅

積分: 4726

開心吸收勳章


9#
發表於 13-9-12 20:07 |只看該作者

回覆:分享一下我這3年多的求子路程

你的過程好辛酸 加油呀


大宅

積分: 4117


10#
發表於 13-9-12 20:28 |只看該作者
加油,希望你早日成功,多做運動,放鬆心情。


男爵府

積分: 8178


11#
發表於 13-9-12 20:50 |只看該作者
回覆 sandylam117720 的帖子

希望你順順利利 , IVF, 新療程, 新開始。


子爵府

積分: 10825


12#
發表於 13-9-12 23:37 |只看該作者

回覆:分享一下我這3年多的求子路程

雖然條路冇你咁長,針都冇你打咁多,但我絕對明白打針既痛苦!我做ivf 11日打咗24支針,7日抽咗19支血!當中既辛苦真係唔係個個人明!
大家加油,希望大家都可以快d做媽媽~~


子爵府

積分: 10825


13#
發表於 13-9-12 23:38 |只看該作者

回覆:分享一下我這3年多的求子路程

雖然條路冇你咁長,針都冇你打咁多,但我絕對明白打針既痛苦!我做ivf 11日打咗24支針,7日抽咗19支血!當中既辛苦真係唔係個個人明!
大家加油,希望大家都可以快d做媽媽~~


子爵府

積分: 10825


14#
發表於 13-9-12 23:40 |只看該作者

回覆:分享一下我這3年多的求子路程

雖然條路冇你咁長,針都冇你打咁多,但我絕對明白打針既痛苦!我做ivf 11日打咗24支針,7日抽咗19支血!當中既辛苦真係唔係個個人明!
大家加油,希望大家都可以快d做媽媽~~


伯爵府

積分: 18887


15#
發表於 13-9-12 23:48 |只看該作者


複式洋房

積分: 442


16#
發表於 13-9-12 23:50 |只看該作者
加油,努力不會白費,bb會來找你的


大宅

積分: 4045


17#
發表於 13-9-12 23:56 |只看該作者
謝謝你們 有你們的支持 我會撑下去的 希望我地大家都成功 做馬年媽媽


大宅

積分: 3854


18#
發表於 13-9-13 06:32 |只看該作者

回覆:分享一下我這3年多的求子路程

加油


大宅

積分: 2648


19#
發表於 13-9-13 09:18 |只看該作者
加油呀你!!!


別墅

積分: 905


20#
發表於 13-9-13 10:04 |只看該作者
sandylam117720 發表於 13-9-12 17:08
因和c6拍拖7年來也未曾懷孕 09年結婚 所以決定找婦科檢查一下 09年7月21日笫一次去家計會 這次是我咁多年來 ...

加油, 祝你今次IVF成功!! 你既努力係唔會白費既!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo