自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   4


大宅

積分: 1453


1#
發表於 13-9-19 09:52 |只看該作者
你們快2歲的小朋友, 說話情況如何?
我個囡, 差一個月都唔夠就2歲, 仲係只講單字, 雖然都唔少, 不過佢講唔到連續2字, 係有動+名的, 例如: 飲水, 佢只講水水... 見到人地的, 未到2歲已經好多野講, 有句子添!!
我想她應該有speech delay, 說話遲緩!!
唉~ 點算!! 找言語治療師? 使唔使咁早? 等係等返左學睇下有冇改善先??
好好好擔心!!


珊瑚宮

積分: 114350

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


35#
發表於 13-9-19 18:23 |只看該作者

回覆:說話遲緩

放心啦! 我個仔足兩歲先識講野,到識講又發音唔正。到三歲幾雖然發音都有啲唔正,但講野已經好流利。
而家五歲幾駁咀駁到我暈,想毒啞佢添呀!
你可以同健康院姑娘講下嘅,但等得見姑娘,轉去見醫生,可能小朋友已經有改善了!


男爵府

積分: 7158


34#
發表於 13-9-19 17:35 |只看該作者

引用:我小朋友2.5歲都唔講嘢,已排緊醫院睇,見

原帖由 mulan1985 於 13-09-19 發表
我小朋友2.5歲都唔講嘢,已排緊醫院睇,見過一次醫生
我仔都是2歲半唔肯講野、排期見醫生


侯爵府

積分: 24263


33#
發表於 13-9-19 17:26 |只看該作者

回覆:說話遲緩

我女兩歲前仍然係双音為主、抱抱、車車多、有時會有唔要、唔好、一过左兩歲生日、開始會講三個字、再过下一兩個月\識駁嘴、會有要求。我去見过語言治療師、小朋友無完整發音唔使太驚、但如果佢係無手指指、無依依哎哎、就要留意、因為驚佢有語言迟缓外既問題!



子爵府

積分: 13894

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 13-9-19 17:26 |只看該作者

回覆:說話遲緩

我仔就23 個月, only 講外星話。。我暫時冇worry...到3yr old 如果仲係咁, 我就worry 呢


珍珠宮

積分: 41970

好媽媽勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-9-19 17:18 |只看該作者

回覆:說話遲緩

我小朋友2.5歲都唔講嘢,已排緊醫院睇,見過一次醫生

唔好點評我,電話睇唔到點評


大宅

積分: 3616


30#
發表於 13-9-19 17:07 |只看該作者

回覆:ywchan7e 的帖子

有d小朋友係內向d,未必係speech delay, 我個女五歲先講句子, 我以前都有懐疑過, 但到左小學又好正常,而加讀緊band one 中學啦, 我仲成日笑佢小學先識講野, 點知佢話: 其實我好早就識講, 我唔講咋嘛:;pppp:

所以都有可能係識講唔肯講, 你個女仲咁細, 唔洗咁擔心住嘅


珍珠宮

積分: 38155

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


29#
發表於 13-9-19 15:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Hangsin+於+13-09-19+發表如

原帖由 sophialing 於 13-09-19 發表
唔一定嫁,我都有個4歲嘅大仔,多野講到覺得佢煩!

但細仔把口就用鐵筆撬都唔開
係呀?可能我兩個都係女,天生喜歡講嘢。




男爵府

積分: 5941


28#
發表於 13-9-19 14:10 |只看該作者
回覆 ywchan7e 的帖子

講野唔怕, e d 好快train 得番, 最怕是理解能力差, 我囡講野無問題, 但好多時只係copy, 理解能力差, 現3歲8個月, 係e 方面好難幫佢


大宅

積分: 1453


27#
發表於 13-9-19 12:23 |只看該作者
回覆 Candy_family 的帖子

好多謝你的分享! 我一定會放鬆又用心去教阿女說話!
大家都努力呀~


伯爵府

積分: 17891


26#
發表於 13-9-19 12:06 |只看該作者
我個仔情況比你囡囡還差,2歲時只講大約10個左右的單字,而家剛3歲,仲未好識講,講黎講去都係果幾句,但有時會單一句出黎,而又表達得到自己的意思的,我地都上左大半年協康的言語治療,太覺得無乜用,而且太貴了,加上之前因為仔仔唔識講野而無學校收,我要求安排i位,今年剛入學,情況好好,見佢有進步,有時仲自問自答:返學學開唔開心呀? 好開心!(因為我日日都會問佢,佢一放學唔見我問佢,佢就會自問自答,想話我知佢好開心) 言語有障礙嘅小朋友要花多啲心機重覆句子,佢地大多數係聽得明,而且學野係無問題的,多啲教佢啲說話應該係點講的,佢地明架,有一排我個仔成日指住啲野呀呀聲咁,我同佢講,你係咪想知係咩黎架?如果你想知,就要問媽媽,同媽媽講:呢啲咩黎架?佢唔答我,我就擰住頭仔望住我,同佢講:跟我講,呢啲咩黎架?佢真的跟我講,自此佢就識問我野喇;又有一次,佢放學跑出黎見到啲哥哥仔跑,佢又跟住跑,跑左去公園,我鬧佢唔可以自己走左去,扮嬲,同佢講,你想去公園玩嗎?佢答我:去公園玩。我話:去公園玩都唔可以自己走左去,而媽媽帶你去,你自己走,媽媽跟唔切,你就會唔見左媽媽架,今次媽媽嬲,所以今日唔可以玩,下次你想玩,要問媽媽:我想去公園玩。仲要佢跟我講一次,第二日放學,佢真係同我講:媽媽……去公園玩呀!我真係好開心,雖然啲說話要一句句咁教,但知道佢係學得到,聽得明,又識講返出黎,真係好開心,所以你唔清太担心,只要有耐性,佢一定學到的,而且只要知道佢地智力無問題已經放下心頭大石喇,比心機呀


男爵府

積分: 6296

育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 13-9-19 11:57 |只看該作者
如果真係遲健康院會要你覆診
我個仔1.5講單字,佢要我覆診,2歲返去,佢要佢識講雙字加少少句子.
佢而家剛剛返學,學得好快,一句句句子講啦.

唔洗擔心.
  


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 13-9-19 11:48 |只看該作者
本帖最後由 Yubi.T 於 13-9-19 12:09 編輯
ywchan7e 發表於 13-9-19 11:45
回覆 Yubi.T 的帖子

多謝你! 意見好中肯! 已經BOOK了2歲後一星期見健康院姑娘!

咁就好了,有 PN 收佢,到時開學會好快講得好好 ga la

點評

ywchan7e  承你貴言!!  發表於 13-9-19 12:06
全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


大宅

積分: 1453


23#
發表於 13-9-19 11:45 |只看該作者
回覆 Yubi.T 的帖子

多謝你! 意見好中肯! 已經BOOK了2歲後一星期見健康院姑娘!
我從一開始就沒要求叻, 只希望一切正常就可以了!

阿女囡是細兔女, 好彩有幼稚園收了PN, 我打算唔再搵學校, 讀到升小學!
大家加油!


男爵府

積分: 7716


22#
發表於 13-9-19 11:44 |只看該作者

回覆:說話遲緩

越早幫佢進步越大!


珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


21#
發表於 13-9-19 11:42 |只看該作者

引用:如果屋企有哥哥或者家姐,2歲嘅細佬或者妹

原帖由 Hangsin 於 13-09-19 發表
如果屋企有哥哥或者家姐,2歲嘅細佬或者妹就會快好多。我個女依家2歲已經識講完整句子,因為佢有個4歲嘅家 ...
唔一定嫁,我都有個4歲嘅大仔,多野講到覺得佢煩!

但細仔把口就用鐵筆撬都唔開

點評

ywchan7e  係啦~ 阿女都有成日同表哥玩(住得好近)!  發表於 13-9-19 12:10

Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 13-9-19 11:09 |只看該作者
唔洗擔心,我虎女 2 歲都唔肯開口

最近返咗 K1 先開始多咗講嘢,但都仲係唔多完整句子

不過健康院話無問題,每個小朋友發展在各方面都有先有後
如果 4 歲都仲係咁先要 follow
3歲都係咁,你又擔心都可以去一去健康院搵姑娘 < - 以上都係姑娘講的

反而最要擔心的係點考 K1
全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


男爵府

積分: 5456


19#
發表於 13-9-19 11:00 |只看該作者

引用:回覆+miffymiffy+的帖子我覺得屋企語言環境

原帖由 ywchan7e 於 13-09-19 發表
回覆 miffymiffy 的帖子

我覺得屋企語言環境很足夠, 完整句子, 重覆關鍵字等!
其實吾使甘擔心,我果時都好似妳甘,返健康院姑娘話無問題。甘之後我自己就教女講野,真係要不停重覆講野,同講故事佢聽,講d佢鐘意既卡通人物,而家返N班好多野講,成日要唱歌俾我地聽


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-9-19 10:53 |只看該作者
ywchan7e 發表於 13-9-19 10:50
回覆 miffymiffy 的帖子

我覺得屋企語言環境很足夠, 完整句子, 重覆關鍵字等!



當時我小朋友 2歲時, 健康院姑娘就話睇定D 先. 不過你都搵健康院/醫生跟進下, 睇下佢地點建議



大宅

積分: 1453


17#
發表於 13-9-19 10:50 |只看該作者
回覆 miffymiffy 的帖子

我覺得屋企語言環境很足夠, 完整句子, 重覆關鍵字等!
對! 比點時間阿女, 返左學, 希望是正面有力的影響!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo