自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   4


大宅

積分: 1453


1#
發表於 13-9-19 09:52 |只看該作者
你們快2歲的小朋友, 說話情況如何?
我個囡, 差一個月都唔夠就2歲, 仲係只講單字, 雖然都唔少, 不過佢講唔到連續2字, 係有動+名的, 例如: 飲水, 佢只講水水... 見到人地的, 未到2歲已經好多野講, 有句子添!!
我想她應該有speech delay, 說話遲緩!!
唉~ 點算!! 找言語治療師? 使唔使咁早? 等係等返左學睇下有冇改善先??
好好好擔心!!


伯爵府

積分: 19448


2#
發表於 13-9-19 09:56 |只看該作者

回覆:說話遲緩

我知健康院可以幫到你




大宅

積分: 1453


3#
發表於 13-9-19 09:58 |只看該作者
健康院會再refer去衛生署CAC, 唔急的, 應該排好耐....


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


4#
發表於 13-9-19 09:58 |只看該作者
我朋友個老公兩歲幾先識講嘢。。。我表嫂個仔有語言障礙。。四五歲講嘢都聽唔清楚。。。不過依家讀小三又唔覺得距有問題。。。放鬆D。。。唔放心就去檢查下。。。每個小朋友既情況都唔同。。。。


珍珠宮

積分: 39451


5#
發表於 13-9-19 10:02 |只看該作者

回覆:說話遲緩

2歲咋,急咩呢?你想佢識講咩呢?
我叔仔都係4歲先開始講野,而家30歲人講野正常兼流利~
淡定淡定




人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


大宅

積分: 2294

hashtag影視迷勳章


6#
發表於 13-9-19 10:07 |只看該作者
唔洗咁擔心~~佢只係唔講野~~好似我姪女咁~兩歲都唔講野..只懂用手指來表示。
現在3歲多...成日不停咁講..講到你煩~~

如你擔心,兩歳返健康院時問下姑娘啦~~

BTW, 我囝囝現在20個月..同你個囡的情況一樣~~放心啦~~


子爵府

積分: 11184


7#
發表於 13-9-19 10:08 |只看該作者
我女女同你一樣, 下個月兩歲, 發唔到2個音, 全部都係單字, 仲要有限, 我諗30個都唔夠. 我仲要有大女日日同佢講野, 咁先擔心. 做評估要足2歲. 我年尾會帶佢去. 而佢11月會開始返n 班, 睇下會唔會好d


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


8#
發表於 13-9-19 10:10 |只看該作者

回覆:說話遲緩

如果唔放心,可能打去健康院,姑娘會安排見兒科醫生,有需要會再轉介。
未見前多d教下佢,帶佢多d同其他小朋友玩。

點評

lingling9cc9  我仔都係咁, 一路 keep follow up 到現在上小學  發表於 13-9-19 14:13
lingling9cc9  去健康院見醫生先評估  發表於 13-9-19 14:12
你若盛開, 蝴蝶便來!


侯爵府

積分: 24937

畀面勳章


9#
發表於 13-9-19 10:10 |只看該作者
回覆 ywchan7e 的帖子

唔急。我阿女都係, 不過宜家2歲7個月, 話把口嘈到...stop都stop唔到。
Nice to meet you!


男爵府

積分: 5244


10#
發表於 13-9-19 10:13 |只看該作者

回覆:說話遲緩

我個女都就2歲,都係咩都唔識講。。。不過暫時都未擔心


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 13-9-19 10:14 |只看該作者
我個仔都係遲講野.

有必要就去健康院check 下啦, 佢排得耐即係唔嚴重, 睇左至再打算啦.

同埋要檢討下你同小朋友講野夠唔夠, 多唔多重覆, 同埋係咪一人一語咁教.


珊瑚宮

積分: 113442


12#
發表於 13-9-19 10:15 |只看該作者
放鬆D..
仲細=]
生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


大宅

積分: 1453


13#
發表於 13-9-19 10:30 |只看該作者
多謝大家!! 睇完...放鬆左好多~ 不過我都打去健康院見見姑娘先~


珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-9-19 10:36 |只看該作者

回覆:說話遲緩

我細仔而家26個月,係歲半健康院講野肥佬,2歲再返見姑娘都係肥佬,前日再見醫生,醫生都話有需要轉介,咁就寫轉介信去屯門醫院見言語治療,我琴日打去預約,約到10月頭去填資料做問卷,再排期。

醫生話佢學野係快,但講野同表達方面唔得


Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-9-19 10:42 |只看該作者
ywchan7e 發表於 13-9-19 09:52
你們快2歲的小朋友, 說話情況如何?
我個囡, 差一個月都唔夠就2歲, 仲係只講單字, 雖然都唔少, 不過佢講唔到 ...



你地係屋企有無同佢講完整句子?


我小朋友都係2歲先講野, 一上 N 班, 多野講到暈, 日日唔停咀, 煩到你嘔


珍珠宮

積分: 38155

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-9-19 10:49 |只看該作者

回覆:說話遲緩

如果屋企有哥哥或者家姐,2歲嘅細佬或者妹就會快好多。我個女依家2歲已經識講完整句子,因為佢有個4歲嘅家姐比佢跟住學。所以唔好太擔心。


大宅

積分: 1453


17#
發表於 13-9-19 10:50 |只看該作者
回覆 miffymiffy 的帖子

我覺得屋企語言環境很足夠, 完整句子, 重覆關鍵字等!
對! 比點時間阿女, 返左學, 希望是正面有力的影響!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-9-19 10:53 |只看該作者
ywchan7e 發表於 13-9-19 10:50
回覆 miffymiffy 的帖子

我覺得屋企語言環境很足夠, 完整句子, 重覆關鍵字等!



當時我小朋友 2歲時, 健康院姑娘就話睇定D 先. 不過你都搵健康院/醫生跟進下, 睇下佢地點建議



男爵府

積分: 5456


19#
發表於 13-9-19 11:00 |只看該作者

引用:回覆+miffymiffy+的帖子我覺得屋企語言環境

原帖由 ywchan7e 於 13-09-19 發表
回覆 miffymiffy 的帖子

我覺得屋企語言環境很足夠, 完整句子, 重覆關鍵字等!
其實吾使甘擔心,我果時都好似妳甘,返健康院姑娘話無問題。甘之後我自己就教女講野,真係要不停重覆講野,同講故事佢聽,講d佢鐘意既卡通人物,而家返N班好多野講,成日要唱歌俾我地聽


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 13-9-19 11:09 |只看該作者
唔洗擔心,我虎女 2 歲都唔肯開口

最近返咗 K1 先開始多咗講嘢,但都仲係唔多完整句子

不過健康院話無問題,每個小朋友發展在各方面都有先有後
如果 4 歲都仲係咁先要 follow
3歲都係咁,你又擔心都可以去一去健康院搵姑娘 < - 以上都係姑娘講的

反而最要擔心的係點考 K1
全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo