懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 227


1#
發表於 13-9-26 11:15 |只看該作者
bb 現在20 天大, 幾日前, 塊面開始生粒粒, 像酒米咁, 有些中間有小白點

初初只係右面珠, 現在左面珠, 下巴, 額頭也有

請賜教應怎辦


複式洋房

積分: 227


8#
發表於 13-10-3 00:51 |只看該作者

回覆:angela 的帖子

Thanks a lot



點評

angela    發表於 13-10-3 11:26
7#
發表於 13-10-2 10:25 |只看該作者
CHOIGINGER 發表於 13-10-2 01:10
Hi, 想問這些粒粒會否令BB不適?或令BB痕癢?

因我的BB出了粒粒後非常難湊,飲完奶唔肯睡覺,常常嚎哭



如果係BB 暗瘡一般係唔會令BB 唔舒服或者扭計D , 但假如红得黎有好多红點, 又乾又"鞋", 可能係皮脂炎, 可以搽冇香料既潤膚霜, 若無改善, 就要俾睇醫生睇睇! 如果BB 成日喊會唔會係有肚風? 有冇肚仔脹卜卜? 初生BB消化乳糖嘅酵素未係好足夠,易有肚風,肚風多BB會唔舒服。 不如試下食奶前幫BB順時針按摩肚仔,幫助腸蠕動,BB放到屁清左 D肚風,食完奶之後掃風掃耐少少, 食完打直抱一路行吓15-20分鐘先放低都有幫助。
我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


複式洋房

積分: 181


6#
發表於 13-10-2 01:43 |只看該作者

回覆:angela 的帖子

謝謝你的答案,已經解決我心中的疑問。

點評

angela   唔使客氣!  發表於 13-10-2 09:33


複式洋房

積分: 227


5#
發表於 13-10-2 01:10 |只看該作者

引用:回覆+CHOIGINGER+的帖子您好CHOIGINGER+,

原帖由 angela 於 13-09-26 發表
回覆 CHOIGINGER 的帖子

您好CHOIGINGER ,初生BB暗瘡係好常見嘅, 因BB 體內仲留有媽媽嘅荷爾蒙, 會刺激皮 ...
Hi, 想問這些粒粒會否令BB不適?或令BB痕癢?

因我的BB出了粒粒後非常難湊,飲完奶唔肯睡覺,常常嚎哭




複式洋房

積分: 227


4#
發表於 13-10-2 01:09 |只看該作者

回覆:angela 的帖子

Hi, 想問這些粒粒會否令BB不適?或令BB痕癢?

因我的BB出了粒粒後非常難湊,飲完奶唔肯睡覺,常常嚎哭


謝謝




複式洋房

積分: 227


3#
發表於 13-9-26 18:02 |只看該作者
這些粒粒會否影響 bb 睡覺呢?

因自從有了這些粒粒, 她不肯睡, 成日扭抱, 就算睡著也很容易醒, 以往下午吃完奶一定睡到不省人事, 但現在眼仔碌碌咁望實你, 可能到晚上八九點才睡


有時, 抱著她也喊得很利害 (是睇到吊鐘那些嚎哭0)

謝謝
2#
發表於 13-9-26 14:43 |只看該作者
回覆 CHOIGINGER 的帖子

您好CHOIGINGER ,初生BB暗瘡係好常見嘅, 因BB 體內仲留有媽媽嘅荷爾蒙, 會刺激皮下油脂分秘, 形成BB油脂粒, 到BB大少少就會自動消失。 BB暗瘡一般都唔使治療,清潔太多有可能會有損BB幼嫩皮膚架,所以正常同BB 洗面, 注意清潔就OK 喇!
我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


複式洋房

積分: 227


1#
發表於 13-9-26 11:29 |只看該作者
好担心.....

你搽乜藥膏?


子爵府

積分: 13924


#
發表於 13-9-26 11:25 |只看該作者

回覆:CHOIGINGER 的帖子

我BB都係,初頭好少得幾粒,但正正下就一撻撻,変咗奶癬,之後要揸薬膏先好番!



[[img align=right]C:\Documents and Settings\Administrator\桌面[/img]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo