CHOIGINGER 發表於 13-10-2 01:10 
Hi, 想問這些粒粒會否令BB不適?或令BB痕癢?
因我的BB出了粒粒後非常難湊,飲完奶唔肯睡覺,常常嚎哭
如果係BB 暗瘡一般係唔會令BB 唔舒服或者扭計D , 但假如红得黎有好多红點, 又乾又"鞋", 可能係皮脂炎, 可以搽冇香料既潤膚霜, 若無改善, 就要俾睇醫生睇睇! 如果BB 成日喊會唔會係有肚風? 有冇肚仔脹卜卜? 初生BB消化乳糖嘅酵素未係好足夠,易有肚風,肚風多BB會唔舒服。 不如試下食奶前幫BB順時針按摩肚仔,幫助腸蠕動,BB放到屁清左 D肚風,食完奶之後掃風掃耐少少, 食完打直抱一路行吓15-20分鐘先放低都有幫助。
我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!