回覆 yanbb829 的帖子
您好yanbb829 ,媽媽留意下會唔會係體溫過高、血壓低或者血糖低。由瞓、坐低至企起身,要慢動作,咁樣血壓唔會起落得太快。出街最好有人陪,覺得暈要盡快離開當時焗促或者曝曬嘅環境,即刻搵地方坐低,之後可以墊高少少對腳。如果暈既情況持續,尤其出現視力模糊、心悸、噁心或頭痛,要盡快安排睇醫生。 食野方面,嘗試少食多餐,或者餐同餐中間可以食D小食,咁就吾怕會食滯左,加油加油!
我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!