我第一個工人都係, 我無介意, 反正唔會大肚, 佢之前湊過2個new born, 做野好好, 好乾淨. 最後炒左, 因為佢女朋友同佢分手, 而佢唔知係咪心情唔好, 就用滾水燙傷我囝. 後來佢仲可以搵到工, 我個fd 係街見到佢一邊聽walkman, 一邊過馬路, 而佢側邊有個約2-3歲既小朋友, 但無拖著佢過馬路的.
原文章由 katkat_mom 於 08-6-4 10:22 發表 
呀仔仲細, 又要返工, 呀媽同奶奶未知, 怕知道o左唔知會點. 工人其實做得野(清潔,cook同baby care), 個人ok, 我覺得係d朋友唔好, 比你會點做? 炒好唔炒好?
...
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm