論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 664


1#
發表於 08-6-4 10:22 |只看該作者
呀仔仲細, 又要返工, 呀媽同奶奶未知, 怕知道o左唔知會點. 工人其實做得野(清潔,cook同baby care), 個人ok, 我覺得係d朋友唔好, 比你會點做? 炒好唔炒好?


男爵府

積分: 9041


2#
發表於 08-6-4 10:39 |只看該作者
原文章由 katkat_mom 於 08-6-4 10:22 發表
呀仔仲細, 又要返工, 呀媽同奶奶未知, 怕知道o左唔知會點. 工人其實做得野(清潔,cook同baby care), 個人ok, 我覺得係d朋友唔好, 比你會點做? 炒好唔炒好? ...

我唔會炒,同性戀並非罪,這只是她的性取向,若果她的工作能力和品格ok,這巳足夠了!其實現在妳最担心是什麼呢?

[ 本文章最後由 csk家長jj 於 08-6-4 10:44 編輯 ]


禁止訪問

積分: 7997


3#
發表於 08-6-4 10:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15536


4#
發表於 08-6-4 11:59 |只看該作者
佢做得野又湊得好BB, 洗乜理佢性取向呢?

俾著我仲放心D TIM, 起碼唔會亂攪男女關係, 連有左BB係邊個經手都唔知, 又唔多怕佢HAU妳老公。

不過可能佢會迷戀妳都唔定。


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


5#
發表於 08-6-4 13:03 |只看該作者
如果怕佢既行為 & 性取向會令你既小朋友做成永久影響就會考慮炒

若果, 你覺得佢唔會響仔女面前同 "同性朋友" 攬攬鍚鍚 咪問題唔大囉. 最怕都係小朋友有樣學樣姐.


水晶宮

積分: 68478


6#
發表於 08-6-4 14:18 |只看該作者
if me : must fire


男爵府

積分: 8646


7#
發表於 08-6-4 14:46 |只看該作者
AGREED, 我舊工人都係TB, 當時我老公都好似mylulu007咁諗, 但我工人好MAN的, 咁O岩佢係湊囝囝, 咁我覺得OK; 我都會覺得如果佢工作力能ok既就唔洗炒啦.

原文章由 mylulu007 於 08-6-4 11:59 發表
佢做得野又湊得好BB, 洗乜理佢性取向呢?

俾著我仲放心D TIM, 起碼唔會亂攪男女關係, 連有左BB係邊個經手都唔知, 又唔多怕佢HAU妳老公。

不過可能佢會迷戀妳都唔定。 ...


子爵府

積分: 10818


8#
發表於 08-6-4 17:13 |只看該作者
我第一個工人都係, 我無介意, 反正唔會大肚, 佢之前湊過2個new born, 做野好好, 好乾淨. 最後炒左, 因為佢女朋友同佢分手, 而佢唔知係咪心情唔好, 就用滾水燙傷我囝. 後來佢仲可以搵到工, 我個fd 係街見到佢一邊聽walkman, 一邊過馬路, 而佢側邊有個約2-3歲既小朋友, 但無拖著佢過馬路的.

原文章由 katkat_mom 於 08-6-4 10:22 發表
呀仔仲細, 又要返工, 呀媽同奶奶未知, 怕知道o左唔知會點. 工人其實做得野(清潔,cook同baby care), 個人ok, 我覺得係d朋友唔好, 比你會點做? 炒好唔炒好? ...
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


大宅

積分: 1506


9#
發表於 08-6-4 19:08 |只看該作者
原文章由 katkat_mom 於 08-6-4 10:22 發表
呀仔仲細, 又要返工, 呀媽同奶奶未知, 怕知道o左唔知會點. 工人其實做得野(清潔,cook同baby care), 個人ok, 我覺得係d朋友唔好, 比你會點做? 炒好唔炒好? ...


你點知佢係TB呢 ? 因我新請的印印, 后天接. 在INTERVIEW 覺得佢似, 但唔SURE


大宅

積分: 2746


10#
發表於 08-6-4 19:20 |只看該作者
佢最緊要唔好同啲女友係你個女見面,都可以接受!
:-D


伯爵府

積分: 19747


11#
發表於 08-6-4 21:26 |只看該作者
agreed with Mylulu007 + Vanessat 既意見
最怕都係小朋友有樣學樣姐......yes!


別墅

積分: 668


12#
發表於 08-6-5 00:20 |只看該作者
有樣學樣? 同性戀都有得學個o羊? 生出架! 跟左yao一樣, 無得改, 亦都唔洗改。我個印印都系les,正常過正常。


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 08-6-5 02:10 |只看該作者
炒,仲洗問
可能有aids 喎

你點知佢喺出面同咩人攪


複式洋房

積分: 332


14#
發表於 08-6-5 09:39 |只看該作者
原文章由 vet 於 08-6-5 02:10 發表
炒,仲洗問
可能有aids 喎

你點知佢喺出面同咩人攪


But she can have the same problem (aids) even if she dates with a man. She may also have bb after making love with a man!


別墅

積分: 664


15#
發表於 08-6-5 10:29 |只看該作者
我不怕佢搞我呀,睇佢d相佢partner似固定一個金毛女.
至於點知.我睇佢d相知道(銀bao同相簿),佢應該係女果邊.同佢收埋一隻女人4仔(已當面話佢),親戚見佢同另一tb係街拖住手..

AIDS可以check到,但其實我最怕佢有戀童僻囉...請問Les會嗎?我只係擔心呀仔...


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


16#
發表於 08-6-5 11:42 |只看該作者
就算小朋友非天生有果 D 基因, 原來個 TB工人當住小朋友面前同 D 同性戀人 "脷蝶脷" 就夠死啦. 唔好話冇可能, 乜都會有可能. 但當然, 父母就要好好教育自己小朋友, 唔可以當冇事囉.

攬 & 拖手 & 頭貼頭, 已經係好多 Tb 工人放假 or 落街買野時會做嫁喇, 成日見啦~~~~~






原文章由 小伊 於 08-6-5 00:20 發表
有樣學樣? 同性戀都有得學個o羊? 生出架! 跟左yao一樣, 無得改, 亦都唔洗改。我個印印都系les,正常過正常。


別墅

積分: 668


17#
發表於 08-6-5 11:45 |只看該作者

回覆 #13 vet 的文章

以男同性戀,異性戀及女同性戀來說,若比較感染AIDS的機會, 女同性戀最安全的,體液互換最少。
況且,就算你炒距,都唔好講呢個原因,距可以告你架。系我公司,若歧視同性戀,比人炒o個個系你!


男爵府

積分: 7534


18#
發表於 08-6-5 13:00 |只看該作者
原文章由 小伊 於 08-6-5 11:45 發表
以男同性戀,異性戀及女同性戀來說,若比較感染AIDS的機會, 女同性戀最安全的,體液互換最少。
況且,就算你炒距,都唔好講呢個原因,距可以告你架。系我公司,若歧視同性戀,比人炒o個個系你! ...



做得好, 又使咩炒? 佢同男人咪又係驚。


大宅

積分: 3106


19#
發表於 08-6-5 13:35 |只看該作者
佢喺屋企裏面唔做得出乜野嘔心行為咪冇問題囉!

仲有要睇下佢係同性戀呢pair中既男定女, 又要睇下你個細路係仔定女囉. 如果佢係女都ok既, 係男我就會炒.... 萬一佢痴住我咪死


禁止訪問

積分: 8007


20#
發表於 08-6-5 13:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo