烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


1#
發表於 17-4-21 11:11 |只看該作者
話說蕃茄薯仔同食,會引起消化不良,
咁如果只係用黎煲湯,煲完只食蕃茄唔食薯仔,會唔會無咁大影響呢?

又或者唔落薯仔,可以落咩呢?
請指教


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


2#
發表於 17-4-21 11:12 |只看該作者
9594 發表於 17-4-21 11:11
話說蕃茄薯仔同食,會引起消化不良,
咁如果只係用黎煲湯,煲完只食蕃茄唔食薯仔,會唔會無咁大影響呢?

網上資料
IMG_20170421_110759.JPEG


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


3#
發表於 17-4-22 00:30 |只看該作者

回覆樓主:

no one can HELP??


子爵府

積分: 14487


4#
發表於 17-4-23 17:38 |只看該作者
9594 發表於 17-4-21 11:11
話說蕃茄薯仔同食,會引起消化不良,
咁如果只係用黎煲湯,煲完只食蕃茄唔食薯仔,會唔會無咁大影響呢?

呢款湯我由細到大都成日飲,so far 未有唔舒服的感覺


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


5#
發表於 17-4-23 19:22 |只看該作者
nerolibaby 發表於 17-4-23 17:38
呢款湯我由細到大都成日飲,so far 未有唔舒服的感覺

咁又係,我都無,哈哈
咁我繼續飲咯


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 17-4-23 21:17 |只看該作者
nerolibaby 發表於 17-4-23 17:38
呢款湯我由細到大都成日飲,so far 未有唔舒服的感覺

同意 , 不知幾好味 , 講起都想飲 。


子爵府

積分: 14487


7#
發表於 17-4-23 21:19 |只看該作者
9594 發表於 17-4-23 19:22
咁又係,我都無,哈哈
咁我繼續飲咯

最重要係 d 細路都好鐘意。我諗飲湯點都好過飲汽水掛


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 17-4-23 22:32 |只看該作者
9594 發表於 17-4-21 11:12
網上資料

呢個係內容農場網站,資料不盡不實,唔係亂作就係抄人偷文,少睇為妙,絕對唔好轉載,費事益人賺錢。

點評

Winyi    發表於 17-4-25 14:06
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


9#
發表於 17-4-23 22:44 |只看該作者
rose-mag 發表於 17-4-23 22:32
呢個係內容農場網站,資料不盡不實,唔係亂作就係抄人偷文,少睇為妙,絕對唔好轉載,費事益人賺錢。
...

但係其實好耐之前我記得呢度都有jm有咁講過,所以我有記住,但無考究過,最近網上睇到先再問下囉


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 17-4-23 22:50 |只看該作者
9594 發表於 17-4-23 22:44
但係其實好耐之前我記得呢度都有jm有咁講過,所以我有記住,但無考究過,最近網上睇到先再問下囉
...

薯仔係澱粉,多食會脹住,蕃茄帶酸性,食得多唔受得會唔舒服,就咁煲湯唔係食晒成煲渣,應該冇問題嘅。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


11#
發表於 17-4-24 00:02 |只看該作者
rose-mag 發表於 17-4-23 22:50
薯仔係澱粉,多食會脹住,蕃茄帶酸性,食得多唔受得會唔舒服,就咁煲湯唔係食晒成煲渣,應該冇問題嘅。
...

謝謝解說


別墅

積分: 515


12#
發表於 17-4-25 00:02 |只看該作者
9594 發表於 17-4-21 11:11
話說蕃茄薯仔同食,會引起消化不良,
咁如果只係用黎煲湯,煲完只食蕃茄唔食薯仔,會唔會無咁大影響呢?

我覺得蕃茄同薯仔是好友,食薯條都會點茄汁,由細食到大應該冇問題啩


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


13#
發表於 17-4-25 08:21 |只看該作者
阿日媽 發表於 17-4-25 00:02
我覺得蕃茄同薯仔是好友,食薯條都會點茄汁,由細食到大應該冇問題啩

哈哈,你又啱喎,咁我當無聽過就算,反正又唔食得多


水晶宮

積分: 73028

2024年龍年勳章


14#
發表於 17-4-25 09:05 |只看該作者
我地成日滾番茄薯仔魚湯, 冇問題呀~


從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


15#
發表於 17-4-25 11:54 |只看該作者
Rita 發表於 17-4-25 09:05
我地成日滾番茄薯仔魚湯, 冇問題呀~

好,我一於忘記果篇文


公爵府

積分: 26546


16#
發表於 17-4-25 21:04 |只看該作者

回覆樓主:

唔好食得過量咪ok囉,食咗咁多年都冇事喎


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


17#
發表於 17-4-26 00:30 |只看該作者
minnie.mama 發表於 17-4-25 21:04
唔好食得過量咪ok囉,食咗咁多年都冇事喎

係啦,我主力都係蕃茄多,薯仔一舊都得


子爵府

積分: 11685


18#
發表於 17-4-30 22:56 |只看該作者
rose-mag 發表於 17-4-23 22:32
呢個係內容農場網站,資料不盡不實,唔係亂作就係抄人偷文,少睇為妙,絕對唔好轉載,費事益人賺錢。
...

網上好多假資訊


象牙宮

積分: 239699


19#
發表於 17-5-1 09:50 |只看該作者
9594 發表於 17-4-21 11:11
話說蕃茄薯仔同食,會引起消化不良,
咁如果只係用黎煲湯,煲完只食蕃茄唔食薯仔,會唔會無咁大影響呢?



蕃茄薯仔同食,會引起消化不良,
那自己微調一下, 食少D。
引起消化不良, 因素好多的。


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo