跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2173

陪月勳章


1#
發表於 13-9-9 00:15 |只看該作者
請問大家會幫小朋友報2014 - 2015的N班定K1!
心大心細晤知點做好!好多朋友都建議阿仔讀N班好,做大仔!
但當我一諗起班龍B有咁多人時,我就真係晤想做大仔!




別墅

積分: 767


2#
發表於 13-9-9 07:02 |只看該作者

回覆:imphyllis 的帖子

K1 . 之前可以讀下學前班,都對入K1 有幫助




大宅

積分: 1423


3#
發表於 13-9-9 21:50 |只看該作者

回覆:N班 or K1

K1,必要時讀多年




大宅

積分: 1020


4#
發表於 13-9-10 07:00 |只看該作者

回覆:imphyllis 的帖子

我囡報k1



子爵府

積分: 10580


5#
發表於 13-9-14 02:40 |只看該作者

回覆:N班 or K1

我一定會做大仔。舊年同阿仔in PN時,很多學校都不收細b,學位都留返給大b。interview 時大b大我個仔成年,醒好多,根本無得比。我唔想我仔做細b,做要追程度的一個囉。雖然要同下一年的bb爭,但到時我地的bb又叻過人啫。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo