婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4650


1#
發表於 08-2-25 15:14 |只看該作者
我初o黎埗到,真係有o的畀呢度o的 topics 嚇親啊
點解咁多 99 與媳婦之間的問題呢 ...

其實我都有面對「真人真事」,但不是我自己
而是我 99 與我嬸仔
因為要湊孫的關係,99 和嬸仔一家住在一起
出現好多磨擦,
她們之前不是一齊住時,關係不錯的,有講有笑
但之後就變得水火不相容

我作為大嫂,只可以做下和事佬
99 同我呻時,就替嬸仔講下好說話
嬸仔同我呻時,就替奶奶講下好說話
希望減低佢地兩者之間的偏見和不滿

其實抽身作為第三者,我最大的感覺是
其實她們兩個都好鍚呢個屋企、都好錫 bb
但係,她們都各自有唔o岩的地方,太多無謂的堅持,
(e.g. 奶奶堅持要嬸仔食o的中藥進補,嬸仔又堅持唔食)
又唔肯互相妥協,
才攪到咁多爭拗、咁多磨擦

兩代人,本來已有「代溝」,
仲要係結左婚之後才認識大家,相處時間不多,未真正認識對方
因此真係好容易有誤會、有偏見
若然大家都肯退一步,客客氣氣、有商有量
就不會有咁多問題啦 ~

呢度有冇邊位朋友又係做「和事佬」角色架?大家點睇呢?

[ 本文章最後由 fengfeng 於 08-2-25 15:15 編輯 ]


大宅

積分: 4650


2#
發表於 08-2-25 15:30 |只看該作者
呀,講返我自己
我同 99 就 ok,可能唔一齊住,所以冇咩野
但我都覺 99 是有點固執的 (正如我講,佢同嬸仔都有唔o岩的地方)
若然有朝一日我同佢同一屋簷下,我都驚會有衝突架

所以我都希望藉住呢段做「和事佬」的時間
可以有機會改變下 99 的諗法
希望佢知道老人家和後生女思想真的好唔同啊
大家都唔好因諗法不同而產生偏見

[ 本文章最後由 fengfeng 於 08-2-25 15:32 編輯 ]


禁止訪問

積分: 2329


3#
發表於 08-2-25 15:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2616


4#
發表於 08-2-25 15:46 |只看該作者
其實我都覺得這裡好多99都唔係太差 (起碼比我果個好),祇不過太關心、處事方法不同、背景不同等等引致的,返而有時有D新抱表現過份偏激(好似我家姐個奶奶已好好,我家姐仲響佢99背後,即我面前話佢99不是)


原文章由 fengfeng 於 08-2-25 15:30 發表
呀,講返我自己
我同 99 就 ok,可能唔一齊住,所以冇咩野
但我都覺 99 是有點固執的 (正如我講,佢同嬸仔都有唔o岩的地方)
若然有朝一日我同佢同一屋簷下,我都驚會有衝突架

所以我都希望藉住呢段做「和事佬」的時間
可以有 ...

仔仔06-12-2003出世


大宅

積分: 4650


5#
發表於 08-2-25 15:53 |只看該作者
其實呢 ... 人都係自私的,若然他朝我做左 99
都會怕佢老婆「教壞個仔」,唔理阿媽 ... 哈哈哈

將心比己,咁即是我地要令 99 消除呢個恐懼
佢地就唔會咁挑剔我地啦 ... :-P

當然,女人係特別敏感、又特別小器的
所以真係要「長期作戰」才見到效果呢

anyway,佢錫個仔、錫個孫,冇理由唔錫埋你的 ~



原文章由 吹吹水 於 08-2-25 15:36 發表
9962大多唔會理人感受同聽人講,佢地感覺佢地係長輩大曬,有細就算係對又點都唔到你戔聲
99係最,因佢乜都幫個仔,怕佢對老婆好,怕佢聽老婆話,怕佢老婆拿著數 ...


大宅

積分: 4650


6#
發表於 08-2-25 15:56 |只看該作者
唔 ... 都係架 ... 有時覺得呢度o的 topic 有時都幾激啊
但細心睇落,文中所提及的 99 又唔係真係咁差

不過,網上世界就係咁 (是好處也是壞處) 冇人知你係邊個
鍾意點講都得,當係發洩一下也無妨
希望大家平時唔係真係同 99 咁火爆喇 ... 以和為貴啊!


原文章由 maggiechow 於 08-2-25 15:46 發表
其實我都覺得這裡好多99都唔係太差 (起碼比我果個好),祇不過太關心、處事方法不同、背景不同等等引致的,返而有時有D新抱表現過份偏激(好似我家姐個奶奶已好好,我家姐仲響佢99背後,即我面前話佢99不是)


...


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 08-2-25 16:10 |只看該作者
我99.....

極度野蠻+超級唔講道理+永遠唔聽人解釋
只有佢講冇人講,講左d佢唔啱聽既說話就發癲發爛渣鬧人,係又鬧唔係又鬧,100%癲婆!!
死鄉下婆冇常識,佢講既野就係啱

呢d咁既99,點同佢相處?
就算EQ爆棚都頂佢唔順啦!

[ 本文章最後由 晞玥 於 08-2-25 16:14 編輯 ]


大宅

積分: 4650


8#
發表於 08-2-25 16:14 |只看該作者
你個 99 又確係難頂
我諗 99 同新抱,兩方面都要「識做」,家庭才會和睦呢 ..
所以我都話,我 99 同嬸仔單野,我都唔會偏幫一面
因為我都睇到,佢地兩者都各自有o的問題o既 ~


原文章由 晞玥 於 08-2-25 16:10 發表
我99.....

野蠻+唔講道理+唔聽人解釋
只有佢講冇人講,講左d佢唔啱聽既說話就發癲發爛渣鬧人,係又鬧唔係又鬧,100%癲婆!!
死鄉下婆冇常識,佢講既野就係啱

呢d咁既99,點同佢相處?
就算EQ爆棚都頂佢唔順啦! ...


男爵府

積分: 5839


9#
發表於 08-2-25 16:18 |只看該作者
[quote]原文章由 fengfeng 於 08-2-25 15:53 發表
其實呢 ... 人都係自私的,若然他朝我做左 99
都會怕佢老婆「教壞個仔」,唔理阿媽 ... 哈哈哈

將心比己,咁即是我地要令 99 消除呢個恐懼
佢地就唔會咁挑剔我地啦 ... :-P

當然,女人係特別敏感、又特別小器的
所以真係要「長期作戰」才見到效果呢.....

[/quote]

唔好意思樓主, 你講既野其實幾有道理, 除左"anyway,佢錫個仔、錫個孫,冇理由唔錫埋你的~"呢句, 我99就係咁既人, 同佢同姓既(即係C6, BB)就係自己人, 要鍚, 唔同姓既(即係新抱/女婿)就要黎使/要黎話同埋揾笨...佢分自己人同外姓人分得好清楚架....所以真係有理由唔鍚埋你架, 因為係外人丫麻....


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 08-2-25 16:40 |只看該作者
原文章由 fengfeng 於 08-2-25 04:14 PM 發表
你個 99 又確係難頂
我諗 99 同新抱,兩方面都要「識做」,家庭才會和睦呢 ..
所以我都話,我 99 同嬸仔單野,我都唔會偏幫一面
因為我都睇到,佢地兩者都各自有o的問題o既 ~


...


新抱同99之間既關係,並唔係單單一句"識做"就可以解決問題
我地呢度好多新抱又何嘗未試過去做一個好新抱既角色?
我地當然知道咩叫"識做",亦都真係會"識做",但係99係絕對唔識呢兩個字!喺佢地字典入面更加冇呢兩個字既存在!
佢地唔知咩叫"識做",只會知道咩叫"應份"~

其實呢度絕大部份人都曾經好努力&出自真心去做一個好新抱去對待99,但係可惜倒頭來99對新抱既待遇就只有4個字,就係"變本加厲"!!!

[ 本文章最後由 晞玥 於 08-2-25 16:41 編輯 ]


大宅

積分: 4650


11#
發表於 08-2-25 16:40 |只看該作者
唔緊要,我講出來大家研究下而已
因為我成日覺得一個人唔會無啦啦憎恨另一個人的
但點解呢度咁多新抱覺得 99 咁乞人憎架呢

如果要我形容我 99
我會話「始終係唔熟絡、始終係舊派思想,所以唔易相處」
但我覺得 99 的出發點都唔係想為難我地
我希望盡量容忍得到的就順佢意

人際關係呢方面我真係唔叻,我都幾冇耐性,又唔鍾意畀人管
就當係訓練喇!始終我最希望家和萬事興 ~

大家一齊努力啦!



原文章由 碟碟 於 08-2-25 16:18 發表
唔好意思樓主, 你講既野其實幾有道理, 除左"anyway,佢錫個仔、錫個孫,冇理由唔錫埋你的~"呢句, 我99就係咁既人, 同佢同姓既(即係C6, BB)就係自己人, 要鍚, 唔同姓既(即係新抱/女婿)就要黎使/要黎話同埋揾笨...佢分自己人同外姓人分得好清楚架....所以真係有理由唔鍚埋你架, 因為係外人丫麻....


男爵府

積分: 6172

2025勳章蛇年勳章


12#
發表於 08-2-25 17:13 |只看該作者
其實都可以套一句說話落去奶奶同新抱的關係嗰度,就係「因為不了解而容忍,亦因了解而反面」。如果你奶奶冇端端用啲惡劣語氣對你,但其實之前冇得罪佢話做過啲乜,講嘢又單單打打你,諗住氹佢開心反而得來一句單打,又或好似我咁陀住佢個孫(依個仲係佢第一個孫)連一句關心說話或行動的話...講真我不是觀音或者耶蘇,冇依啲可以足以容立個海的容忍程度去容忍佢囉~~:;pppp:


大宅

積分: 3000


13#
發表於 08-2-25 17:24 |只看該作者
原文章由 fengfeng 於 08-2-25 16:40 發表
唔緊要,我講出來大家研究下而已
因為我成日覺得一個人唔會無啦啦憎恨另一個人的
但點解呢度咁多新抱覺得 99 咁乞人憎架呢

如果要我形容我 99
我會話
「始終係唔熟絡、始終係舊派思想,所以唔易相處」
但我覺得 99 的 ...


因唔熟絡的誤會可以解釋清楚,
因舊派思想的分岐可以包容體諒,

但當你發覺,佢由始至終都抗拒你,
你如何努力都當你是外人,你就會死心,
因為人人都是有阿媽生有尊嚴的,冇理由長期付出在一個討厭自己,
又冇回報的人身上,真係有時對自己父母都冇咁好!

唔係妄想99當自己如親生女般看待,
正所謂十隻手指有長短,99都唔係個個自己仔女都咁錫,
但有d99當你唔係人,係奴僕,係妹仔,係發洩對像,
連表面功夫都唔做,真係連待客都不如!

好多時單方面真誠付出係冇用,
好多99的思想都係唔會改,有d仲睇死你,
認為你係冇得揀或扮嘢先對佢咁好,
根本唔知冇人老馮要對佢好,好多時就佢都祇因為佢係老人家啫!


男爵府

積分: 5839


14#
發表於 08-2-25 17:35 |只看該作者
我人際關係都唔叻, EQ都唔高, 不過開頭同99都OK相處到, 不過係我忍佢囉...可能日子耐左(我同老公結左婚超過5年)我既忍耐力越來越低, 加上生左阿B, 大家見多左, 磨擦既機會都多左,亦可能係99日久成習慣, 覺得我應該乜都要讓佢, 就佢,同聽佢話....積積埋埋, 我真係覺得佢好乞我憎...尤其係有一次我同老公嘈返左阿媽度住左十幾日,佢無勸個仔不特止, 仲係個心度諗我有冇去勾佬,(佢有冇同我老公講我唔知, 但係佢竟然o係2年後問我家姐"佢走左去十幾日去左邊度瞓.")...佢唔鍚我唔緊要, 但係唔可以咁諗我...

呢度憎99既人都有唔同既理由, 不過我諗大家開頭都有努力過...但係如果個對手唔買你帳, 同有心為難你....咁再努力都係徒然囉...

PS, 你99都應該唔係太差既, 起碼肯同你傾下, 所以可以再努力下, 你加油啦, 幫下你嬸仔.我忍到舊年放棄左啦, 我無同佢嘈, 不過我同老公講清楚左, 我唔會再entertain 佢, 亦盡量少見佢, 同埋如非必要我都唔會再同佢講野.....



原文章由 fengfeng 於 08-2-25 16:40 發表
唔緊要,我講出來大家研究下而已
因為我成日覺得一個人唔會無啦啦憎恨另一個人的
但點解呢度咁多新抱覺得 99 咁乞人憎架呢

如果要我形容我 99
我會話「始終係唔熟絡、始終係舊派思想,所以唔易相處」
但我覺得 99 的 ...


大宅

積分: 3000


15#
發表於 08-2-25 18:39 |只看該作者
原文章由 fengfeng 於 08-2-25 15:30 發表
呀,講返我自己
我同 99 就 ok,可能唔一齊住,所以冇咩野
但我都覺 99 是有點固執的 (正如我講,佢同嬸仔都有唔o岩的地方)
若然有朝一日我同佢同一屋簷下,我都驚會有衝突架

所以我都希望藉住呢段做「和事佬」的時間
可以有 ...


其實和事佬呢個角色我都做過,我唔要潑你冷水,
但我想話俾你聽,有d99係陰險到冇人信嘅,

好似我哎吔99咁,我同佢仲有偈傾嘅時候,
佢不停咁同我數佢新抱同個仔d嘢,我好多時都係解釋返件事,
講有好多嘢好多時都唔係啱定錯嘅問題,係立場同觀點唔同啫,
有時聽佢講得多,我都會有d以為佢新抱係咁嘅人,
都有時會認同佢嘅講法,但我唔會出聲,因為我唔想變成是非!

後來有機會同佢新抱相處,我雖然係一個幾主觀嘅人,
但我都會俾機會自己同人哋改觀嘅,我唔會衹信一面之詞,
相處下去,我發現佢新抱唔係佢99講到咁衰嘅人,
佢新抱只不過係冇咩見識同唔識擦鞋,講嘢又好倔好直啫,
咁我諗佢哋兩婆媳d不和好多都應該因為係誤會造成啫,
我就教佢新抱要點講說話同做事可以圓滑d!

咁同佢新抱傾得偈多,一定會有講佢99d嘢,
就大家都發現咗,原來佢99對人講人話,對鬼講鬼話,
原來咁多年來,佢99一直都有喺佢兩公婆面前鬧我,數臭我,
而且好多都係老屈同生安白造嘅,
同埋佢99喺我面前講佢新抱d衰嘢,亦好多係假嘅,
咁我就終於都明白,點解我每次同佢新抱傾偈時,
佢都一副有d驚青同唔鍾意咁嘅樣,原來佢係作賊心虛!

我知道咗所有事之後,亦都明白佢d親朋戚友點解唔鍾意我,
咁我都當係以前的事,當可能佢對我有d成見同誤會,冇出到聲,
點知佢見我同佢新抱friend,驚死自己d衰嘢俾人爆出嚟,
諗住先下手為強,就同d仔女講,屈我同佢新抱夾埋嚟恰佢,
我真係好嬲,如果我哋真係要恰佢同玩佢,佢仲邊有得咁安樂?

間屋成日都係得我哋3個女人,我又唔怕俾人話我衰嘅,
佢又出名麻Q煩同惡頂,我真係玩完你再扮可憐都得,
唔係因為你幾十歲人,我廢事同你計,
我整死埋你都得啦,仲俾機會你嚟話我?!

所以話d99人心無厭足,唔知咩叫做見好就收!


大宅

積分: 4650


16#
發表於 08-2-25 19:07 |只看該作者
wmpl:嘩 ... 原來有o的 99 真係可以咁 ...
哎o也,咁做「和事佬」可能只係我一廂情願 ...
唉,算啦,唯有盡了人事便算,都係唔好哦佢咁多
免得佢地以為我偏幫邊一面就唔好了


原文章由 wmpl 於 08-2-25 18:39 發表


其實和事佬呢個角色我都做過,我唔要潑你冷水,
但我想話俾你聽,有d99係陰險到冇人信嘅,

好似我哎吔99咁,我同佢仲有偈傾嘅時候,
佢不停咁同我數佢新抱同個仔d嘢,我好多時都係解釋返件事,
講有好多嘢好多時都唔係啱 ...


民房

積分: 7


17#
發表於 08-2-25 19:42 |只看該作者
未結婚前我好鍾意我99,佢中學程度(同佢同年紀嘅女性好多都無讀過書),身型ok,識打扮,一直有工作,所以無同社會脫節,最緊要係佢真係為62同d仔女付出晒自己所有精神,時間,金錢...
我同老公拍拖7年時,佢有第3者攪到差不多分手,當時99就同我講佢個仔點唔啱,又話就算我哋真係分手佢都會當我係女,因為大家都相處咗咁耐,當時我好感動,仲覺得如果做唔到佢身袍會好可惜...
5年后我同老公結咗婚,從當時起我就同99相處唔到,我好欣賞佢關心d仔女,但加响我身上就覺得好煩,因為我一向無王管;佢退休后睇錢好重,d價值觀我接受唔到;仲有佢成日同d仔女講62壞話,攪到d仔女同孫都對62唔好(當然62都有d問題),依家我好少同99傾計嘞,但都好懷念以前對佢嘅感覺!!


男爵府

積分: 6205

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 08-2-25 19:56 |只看該作者

回覆 #8 fengfeng 的文章

say is easier than done.


男爵府

積分: 6205

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 08-2-25 20:00 |只看該作者

回覆 #10 晞玥 的文章

totally agree


男爵府

積分: 6205

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 08-2-25 20:14 |只看該作者

回覆 #13 wmpl 的文章

唔係妄想99當自己如親生女般看待,
但有d99當你唔係人,係奴僕,係妹仔,係發洩對像,
連表面功夫都唔做,真係連待客都不如!
That is what my 99 treat me.:;pppp:

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo