爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   2


別墅

積分: 636


1#
發表於 15-7-17 09:33 |只看該作者
入滿四百,八五折換儲值卡


大宅

積分: 3963


2#
發表於 15-7-17 11:26 |只看該作者
本帖最後由 Brosis 於 15-7-17 11:26 編輯

即時-$2 抵啦, 仲有8%獎賞$回


水晶宮

積分: 56960


3#
發表於 15-7-17 11:27 |只看該作者
welove 發表於 15-7-17 09:33
入滿四百,八五折換儲值卡

儲值卡面值幾錢? 可以換幾多張?



洋房

積分: 57


4#
發表於 15-7-17 12:13 |只看該作者

回覆:Brosis 的帖子

即扣定係月結時扣?另外想問果8%洗唔洗登記? many thanks!





大宅

積分: 3963


5#
發表於 15-7-17 16:16 |只看該作者
winnie老公 發表於 15-7-17 12:13
即扣定係月結時扣?另外想問果8%洗唔洗登記? many thanks!
即扣, 要登記


水晶宮

積分: 56960


6#
發表於 15-7-17 16:49 |只看該作者
匯豐 抵

入$400, 即減 $2/L, = $347.2 (86.8%) - $32 (8%) = $315 (78.8%)

再買 $500 x 2 儲值卡 x 85% = $850 , 留返 31 Aug 2015 後用


侯爵府

積分: 23782

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


7#
發表於 15-7-17 20:43 |只看該作者
回覆 howmuch 的帖子

小心呀師兄,每次簽賬最少要$500, 先有8% 回贈.


水晶宮

積分: 56960


8#
發表於 15-7-17 20:50 |只看該作者
快樂鳥 發表於 15-7-17 20:43
回覆 howmuch 的帖子

小心呀師兄,每次簽賬最少要$500, 先有8% 回贈.

多謝提醒, 只管換油卷...., 就差d 懒野.


水晶宮

積分: 56960


9#
發表於 15-7-19 01:29 |只看該作者

引用:回覆 howmuch 的帖子小心呀師兄,每次簽賬最

原帖由 快樂鳥 於 15-07-17 發表
回覆 howmuch 的帖子

小心呀師兄,每次簽賬最少要$500, 先有8% 回贈.
岩岩入油,買油卷都可以簽卡,所以一定夠$500。


侯爵府

積分: 23782

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


10#
發表於 15-7-19 12:34 |只看該作者
回覆 howmuch 的帖子

請問知唔知買油卡那$850 有沒有8% 回贈, 謝謝!


水晶宮

積分: 56960


11#
發表於 15-7-19 14:04 |只看該作者

引用:回覆 howmuch 的帖子請問知唔知買油卡那$85

原帖由 快樂鳥 於 15-07-19 發表
回覆 howmuch 的帖子

請問知唔知買油卡那$850 有沒有8% 回贈, 謝謝!
油站staff, 話係全單計(入油+買$850油卷),所以今次好抵,我都認為係,我會confirm 銀行。 我部車-$2後,入滿都唔夠$500,如果唔計油卷,我就羅唔到8%.


水晶宮

積分: 56960


12#
發表於 15-7-19 14:07 |只看該作者

回覆:加x士入油,用獅子銀行信用卡,抵唔抵?

細車要注意,油卷面值是$500/張。


男爵府

積分: 7761

畀面勳章


13#
發表於 15-7-19 14:36 |只看該作者

引用:細車要注意,油卷面值是$500/張。

原帖由 howmuch 於 15-07-19 發表
細車要注意,油卷面值是$500/張。
唔洗一次過入哂


侯爵府

積分: 23782

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


14#
發表於 15-7-19 16:43 |只看該作者
回覆 howmuch 的帖子

等你消息,但好似做到7月尾


水晶宮

積分: 56960


15#
發表於 15-7-19 17:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 howmuch 於 15-07-19 發表細

原帖由 rtktang 於 15-07-19 發表
唔洗一次過入哂
我覺得要,我之前在HSBC買落D是$200面值,每次都入晒。 不過諗深一層,它叫儲值咭,又真係可能可慢慢扣。我去油公司網站看看先....


水晶宮

積分: 56960


16#
發表於 15-7-19 17:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 howmuch 於 15-07-19 發表細

原帖由 rtktang 於 15-07-19 發表
唔洗一次過入哂
看了條款,係扣數的,餘額可以下次用。


大宅

積分: 2472


17#
發表於 15-7-20 12:28 |只看該作者
回覆 howmuch 的帖子

請問是否入$400油, 即時再買2張儲值咭最抵?


水晶宮

積分: 56960


18#
發表於 15-7-20 12:37 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 15-7-20 12:37 編輯
moseslam616 發表於 15-7-20 12:28
回覆 howmuch 的帖子

請問是否入$400油, 即時再買2張儲值咭最抵?

Yes, $400是$2拆扣後的金額


水晶宮

積分: 56960


19#
發表於 15-7-22 12:03 |只看該作者
快樂鳥 發表於 15-7-19 16:43
回覆 howmuch 的帖子

等你消息,但好似做到7月尾

問了, 是全單計(入油+油卡), 做到31/8/2015.
我今次入了 32L 及 2張油卡, ($15.19-2)x32 + 850 = $1272, 有8% = $101回增


侯爵府

積分: 23782

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


20#
發表於 15-7-22 14:29 |只看該作者
回覆 howmuch 的帖子

謝謝你的分享

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo