立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1166
伯爵府
積分: 19910
MaiShop 發表於 15-8-18 00:31 失眠好嚴重,好影響日常生活。 有冇jm可介紹比較小負作用既安眠藥比我,萬分感謝 ...
原帖由 mimorjai 於 15-08-18 發表 去睇家庭醫生吧~我都係食醫生開果D,小劑量,每次半粒。
侯爵府
積分: 24177
珍珠宮
積分: 31978
子爵府
積分: 12787
原帖由 _candy_ 於 15-08-18 發表 食過隻敏感藥,超強安眠效果,政府個隻黃色丸仔,唔知你得唔得?
積分: 10051
積分: 17011
積分: 14508
原帖由 giraheiyear 於 15-08-18 發表 試下食保嬰丹,唔係講笑,靈神安眠架。
男爵府
積分: 5222
原帖由 MaiShop 於 15-08-18 發表 敏感藥應該冇安眠藥咁大負作用,是嗎? 可否告知藥名,謝謝妳
原帖由 Snoopyboy 於 15-08-18 發表 Piriton ~ 黃丸仔 Phenergan 25mg nocte
原帖由 Snoopyboy 於 15-08-18 發表 These two are antihistamines ~ mainly for treating 鼻敏感 or relieving itchiness
積分: 4837
積分: 20759
原帖由 muihsu 於 15-08-18 發表 要經醫生處方嘅,我食白色果種,每次半粒,有時會唔夠先再加多半粒。食完第二朝會有啲暈,口特別乾,有時無 ...
原帖由 CSS701 於 15-08-18 發表 係咪z字頭? 我之前食左一星期,因去旅行,頭4日都ok, 之後就暈暈地
水晶宮
積分: 56878
giraheiyear 發表於 15-8-18 01:23 試下食保嬰丹,唔係講笑,靈神安眠架。
積分: 18512
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy