烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   13


男爵府

積分: 9796


1#
發表於 18-1-24 15:28 |只看該作者
請問咁多位,邊隻不銹鋼煎pan性價比高?實在忍唔住幾個月換一次易潔pan,又擔心食左coating落肚,決定比心機學用不銹鋼


男爵府

積分: 9796


2#
發表於 18-1-24 22:19 |只看該作者
koalachan2002 發表於 18-1-24 15:28
請問咁多位,邊隻不銹鋼煎pan性價比高?實在忍唔住幾個月換一次易潔pan,又擔心食左coating落肚,決定比心機 ...

Up


大宅

積分: 4450

2018復活節勳章


3#
發表於 18-1-25 10:00 |只看該作者
回覆 koalachan2002 的帖子

我會推薦法國CRISTEL


男爵府

積分: 9796


4#
發表於 18-1-25 10:44 |只看該作者
wkyeungcuhk 發表於 18-1-25 10:00
回覆 koalachan2002 的帖子

我會推薦法國CRISTEL

Thx

點評

wkyeungcuhk    發表於 18-1-25 10:47


男爵府

積分: 5658


5#
發表於 18-1-25 11:56 |只看該作者
wkyeungcuhk 發表於 18-1-25 10:00
回覆 koalachan2002 的帖子

我會推薦法國CRISTEL
Cristel 好用, 上年買左隻中式鑊覺得好好用, 之後買埋煎PAN, 煲, 等等. 識用真係唔痴底的.最好係, 任工人點擦都好, 都唔會比佢地整壞~

點評

wkyeungcuhk    發表於 18-1-25 12:28


男爵府

積分: 9796


6#
發表於 18-1-25 15:18 |只看該作者
ramen 發表於 18-1-25 11:56
Cristel 好用, 上年買左隻中式鑊覺得好好用, 之後買埋煎PAN, 煲, 等等. 識用真係唔痴底的.最好係, 任工人 ...

係咪要燒紅隻獲先落油


大宅

積分: 4527


7#
發表於 18-1-25 16:09 |只看該作者

回覆樓主:

呢隻係我11月係Aeon 買嘅超值版WMF,唔知而家仲有無,只係$3xx, 原本的德國製造係過千元的。

我都係第一次用不銹鋼鑊,重點是用小火用幾分鐘燒熱隻鑊,再落油,炒肉不要一下鑊立即炒來炒去。同傳統中式或者易潔鑊,完全係兩種不同用法,其實我都係新用家,仲係摸索階段,所以不敢多說了
附圖係蝦仁雞疍炒飯,先炒疍,再炒蝦仁(有預先出水),再炒係雪柜攞出嚟嘅泠飯,都無黏底
P80125-132036.JPEG


大宅

積分: 4527


8#
發表於 18-1-25 16:19 |只看該作者
koalachan2002 發表於 18-1-25 15:18
係咪要燒紅隻獲先落油

我上面post有提到係細火燒熱隻鑊,如果要燒紅隻鑊,我理解係要用猛火,不銹鋼鑊如果用猛火,係會燒到隻鑊變黃色㗎。


伯爵府

積分: 16212


9#
發表於 18-1-25 17:21 |只看該作者

回覆樓主

依加D鑊,全部都是凍鑊落油,中火煮,如果痴鑊就熄火等一陣,隻鑊凍返D就唔會痴的,反轉再開火繼續,只要學會點用,就唔會難用


男爵府

積分: 9796


10#
發表於 18-1-25 17:47 |只看該作者
schi 發表於 18-1-25 16:09
呢隻係我11月係Aeon 買嘅超值版WMF,唔知而家仲有無,只係$3xx, 原本的德國製造係過千元的。

我都係第一次 ...

本帖最後由 koalachan2002 於 18-1-25 18:19 編輯

我其實想買隻幾舊水既試下先,因為如果我唔識用,工人亦都唔會用。請問可唔可以大火燒紅隻獲,出哂煙先落油?


男爵府

積分: 9796


11#
發表於 18-1-25 18:20 |只看該作者
菇芝bebi 發表於 18-1-25 17:21
依加D鑊,全部都是凍鑊落油,中火煮,如果痴鑊就熄火等一陣,隻鑊凍返D就唔會痴的,反轉再開火繼續,只要學 ...

你意思而家d獲係不銹鋼嗎?


伯爵府

積分: 16212


12#
發表於 18-1-25 18:24 |只看該作者
koalachan2002 發表於 18-1-25 18:20
你意思而家d獲係不銹鋼嗎?

不鏽鋼和大理石塗層都係,我用緊不鏽鋼buffalo 和wfm


男爵府

積分: 9796


13#
發表於 18-1-25 19:03 |只看該作者
菇芝bebi 發表於 18-1-25 18:24
不鏽鋼和大理石塗層都係,我用緊不鏽鋼buffalo 和wfm

我用屋企隻陳年冷宮不銹鋼試下,都係掌握唔到,我已經係勁熱先落油,跟住較返細火落食飯,之後煮完就咁
myimage.jpg


伯爵府

積分: 16212


14#
發表於 18-1-25 19:15 |只看該作者
koalachan2002 發表於 18-1-25 19:03
我用屋企隻陳年冷宮不銹鋼試下,都係掌握唔到,我已經係勁熱先落油,跟住較返細火落食飯,之後煮完就咁:th ...

凍鑊落油,太熱就會癡底


男爵府

積分: 9796


15#
發表於 18-1-25 19:23 |只看該作者
菇芝bebi 發表於 18-1-25 19:15
凍鑊落油,太熱就會癡底

明天又試下,咁點用水點試夠唔夠熱?


伯爵府

積分: 16212


16#
發表於 18-1-25 21:06 |只看該作者
koalachan2002 發表於 18-1-25 19:23
明天又試下,咁點用水點試夠唔夠熱?

我凍鑊落油,開火,落粒蒜頭,起白煙已經過熱,蒜頭微黃就可以落鑊煮


男爵府

積分: 9796


17#
發表於 18-1-25 21:36 |只看該作者
菇芝bebi 發表於 18-1-25 21:06
我凍鑊落油,開火,落粒蒜頭,起白煙已經過熱,蒜頭微黃就可以落鑊煮

我就係過熱,落薑蒜已經啡黑


男爵府

積分: 9796


18#
發表於 18-1-25 23:25 |只看該作者
schi 發表於 18-1-25 16:09
呢隻係我11月係Aeon 買嘅超值版WMF,唔知而家仲有無,只係$3xx, 原本的德國製造係過千元的。

我都係第一次 ...

點解我都係燒熱隻獲,再落油,都痴到咁既我落左薑蒜一陣已經變哂色,較返細火再落食物就痴了,係咪一定要全程大火嫁


大宅

積分: 4527


19#
發表於 18-1-26 11:52 |只看該作者
koalachan2002 發表於 18-1-25 19:23
明天又試下,咁點用水點試夠唔夠熱?

我PM 了一個YouTube 的視頻給你,我不是用視頻所講的牌子,YouTube 上還有很多類似的講解示範,打“不銹鋼鑊水珠” 已經有很多,你找找看吧

另外你上面的圖,真係幾 ,唔知道你個鑊係厚身定薄身嘅,薄嘅我未用過,厚嘅就多數係你太大火,鑊又未够熱,就即刻亂炒 (我見你啲疍都未成型),黏底又再大火,梗係黑晒啦,呢種鑊唔心急得㗎,我N年前都試過失敗,將一隻不銹鋼pan 燒到黃色,以為好似阿媽嗰啲黑鐵鑊咁大火燒熱,之後都無再用過不銹鋼鑊,你俾啲時間睇多啲其他人嘅資訊,相信會成功的,加油
另外,你而家有無切底清潔隻鑊,“焦”成咁,清理完之後,最好用滾水加白醋煮吓,呢啲鋼上都有視頻睇,無切底清潔,亦都有機會黏底。


男爵府

積分: 9796


20#
發表於 18-1-26 12:32 |只看該作者
schi 發表於 18-1-26 11:52
我PM 了一個YouTube 的視頻給你,我不是用視頻所講的牌子,YouTube 上還有很多類似的講解示範,打“不銹鋼 ...

我今晚會再試,我一定要試到得為止因好唔想幾個月買一次獲仲要食埋coating 落肚姐姐琴晚自己搞掂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo