自由講場

跳至

首頁

尾頁
   15


子爵府

積分: 11312


1#
發表於 21-3-5 15:40 |只看該作者
通常買街市啲新鮮蝦 但又要去殼去腸好痳煩 所以小左整蝦仁蛋

想問JM們惠康隻南美蝦仁好d 定百佳既好呢 大家都係2x蚊包 唔該晒


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


2#
發表於 21-3-5 15:44 |只看該作者
呢隻泰國白蝦肉正,除咗 HKTV mall,有時凍肉舖都見到
myimage.jpg
未經許可,請勿轉載


子爵府

積分: 11312


3#
發表於 21-3-5 15:51 |只看該作者
回覆 大笨鐘 的帖子

好大隻喎


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


4#
發表於 21-3-5 15:55 |只看該作者
Wongbuddy 發表於 21-3-5 15:51
回覆 大笨鐘 的帖子

好大隻喎

有蝦味,爽 d,已經去蝦腸。

未經許可,請勿轉載


子爵府

積分: 11312


5#
發表於 21-3-5 15:59 |只看該作者
回覆 大笨鐘 的帖子

去左蝦腸就very good 我係突然今晚想食蝦仁蛋 可惜附近冇呢隻買


珍珠宮

積分: 47958

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


6#
發表於 21-3-5 16:08 |只看該作者
我買過Taste,唔錯!


子爵府

積分: 11312


7#
發表於 21-3-5 16:20 |只看該作者
回覆 Protea 的帖子

呢隻洗唔洗去腸架


大宅

積分: 1601


8#
發表於 21-3-5 16:23 |只看該作者
Wongbuddy 發表於 21-3-5 15:40
通常買街市啲新鮮蝦 但又要去殼去腸好痳煩 所以小左整蝦仁蛋

想問JM們惠康隻南美蝦仁好d 定百佳既 ...

從來唔買呢d發水蝦
係要買急凍的只買全屍


子爵府

積分: 11312


9#
發表於 21-3-5 16:28 |只看該作者
回覆 KittyCici 的帖子

我媽有次買左盒CP急凍有殼蝦 食落好怪 之後都唔敢再買其他牌子


大宅

積分: 3579


10#
發表於 21-3-5 16:28 |只看該作者
Wongbuddy 發表於 21-3-5 15:40
通常買街市啲新鮮蝦 但又要去殼去腸好痳煩 所以小左整蝦仁蛋

想問JM們惠康隻南美蝦仁好d 定百佳既 ...

我通常買刺身蝦,質感真係好食好多


珍珠宮

積分: 43618

2024年龍年勳章


11#
發表於 21-3-5 16:30 |只看該作者
大笨鐘 發表於 21-3-5 15:44
呢隻泰國白蝦肉正,除咗 HKTV mall,有時凍肉舖都見到


幾多錢?


子爵府

積分: 11312


12#
發表於 21-3-5 16:32 |只看該作者
回覆 JM仔 的帖子

喺邊度買呀


大宅

積分: 3579


13#
發表於 21-3-5 16:36 |只看該作者
Wongbuddy 發表於 21-3-5 16:32
回覆 JM仔 的帖子

喺邊度買呀

我係海洋3買,大約$4×/50隻


珍珠宮

積分: 47958

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


14#
發表於 21-3-5 16:44 |只看該作者
Wongbuddy 發表於 21-3-5 16:20
回覆 Protea 的帖子

呢隻洗唔洗去腸架

唔見有腸喎


子爵府

積分: 11312


15#
發表於 21-3-5 16:46 |只看該作者
回覆 Protea 的帖子

太好啦


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


16#
發表於 21-3-5 16:52 |只看該作者
panda361 發表於 21-3-5 16:30
幾多錢?

$59.9 400g

點評

panda361    發表於 21-3-5 17:09
未經許可,請勿轉載


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


17#
發表於 21-3-5 16:59 |只看該作者
KittyCici 發表於 21-3-5 16:23
從來唔買呢d發水蝦
係要買急凍的只買全屍
成日覺得呢d急凍蝦一陣味,
用化學水浸既味,
所以咁爽口,寧願去街市買冰左蝦。


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


18#
發表於 21-3-5 17:20 |只看該作者
mercurycc 發表於 21-3-5 16:59
成日覺得呢d急凍蝦一陣味,
用化學水浸既味,
所以咁爽口,寧願去街市買冰左蝦。

有 d 爽到假,有 d 霉霉地咁,所以我買泰國白蝦多,如果有時間,梗係用新鮮蝦最好啦!
未經許可,請勿轉載


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


19#
發表於 21-3-5 17:49 |只看該作者
大笨鐘 發表於 21-3-5 17:20
有 d 爽到假,有 d 霉霉地咁,所以我買泰國白蝦多,如果有時間,梗係用新鮮蝦最好啦!
...
出街食飯果d爽到好似膠咁,會全部選晒出來,
自己無時間寧願唔整來食,好怕果陣味。


象牙宮

積分: 216490


20#
發表於 21-3-5 18:40 |只看該作者
我喺惠康買$30一包

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo