夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 298


1#
發表於 11-10-31 16:55 |只看該作者
之前發現左c6 出面有女人... 被我知道後, 雖然c6 回了家, 但我知道佢一直都放唔低個女人... 我亦清楚講明了自己的"底線"... 直到一日, c6 突然好唔開心, 更同我講想搬走冷靜下, 我知道一定又係個女人在耍手段... 我沒有反對, 一來我知道佢會搬去一個朋友度, 而唔係個女人度, 二來, 或者我自己都需要一點時間冷靜一下, 我要自己參加唔同既活動去分散對呢件事的注意力.... 因為我知道, 自己真係承受住好大壓力... 終於我地分開左一個星期. 有一日, 佢突然回來, 同我講佢同個女人會劃清界線, 以後唔會再搵佢, (應該個女人根本唔打算同佢認真, 係c6一廂情願, 所以game over) ... 佢仲叫我俾時間佢, 叫我多d 陪佢, support 佢...... 不過, 唔知點解, 個刻我少少開心都無... 可能有d 覺得係因為人地唔要佢, 佢先返黎!

之後既日子, 佢有cut 晒個女人既電話, msn, fb.. 不過, 同c6既關係總好似有d 隔膜... 我仍然覺得佢係有d唔開心.. 當然, 我自己都會有少少情緒起伏... 有時佢會扮無咩, 同我傾計, 有時大家又好似無咩講 .... 以前同佢行街, 佢一定會拖住我, 或者搭住我膊頭, 但依家就掂都無掂我, 而且亦好少俾電話我 ...........我覺得感覺好怪.

佢返黎個日, 我同佢講, 我仲要d 時間去睇清楚可唔可以接受佢以前既事, 會唔會因為咁, 佢根本唔sure 我既意願? 所以唔敢迫我 .... 定係佢自己都仲心大心細, 唔知仲應唔應該同我生活落去? 但係, 佢又會同朋友講, 話遲d 一齊約去旅行, 我之前有d 野想做, 佢反對, 但近日又不停搵資料幫我睇 ......... 其實佢真正既用意係咩呢? 我又應該點樣面對佢呢?


珍珠宮

積分: 36096

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-10-31 17:12 |只看該作者
Think positive! Might be it is because since you two separate, he realised how much he loves you. Then he dumped the woman, not the woman dumped him. He came back for you because he loves you!

之後既日子, 佢有cut 晒個女人既電話, msn, fb.~ That's good! it proves he really want to forget the woman

佢返黎個日, 我同佢講, 我仲要d 時間去睇清楚可唔可以接受佢以前既事, 會唔會因為咁, 佢根本唔sure 我既意願? 所以唔敢迫我~~I think so!

我之前有d 野想做, 佢反對, 但近日又不停搵資料幫我睇 ......... 其實佢真正既用意係咩呢? He regret, he knows that he hurts you and want to do something to make you happy.

It really depends on you. If you still love him, give him one more chance. Everybody makes mistakes. But make it clear that this is the last chance!

點評

IaMMoYY  good points.  發表於 11-11-1 10:17


大宅

積分: 1623


3#
發表於 11-10-31 18:53 |只看該作者
對於任何一個女人來講,確實係人生既污點,其實您地兩個都需要冷靜一下,不過,唔係7日咁少,我想問您地認識+結婚=?耐,發生呢D事,唔係1個星期就可以當無事發生過架,佢地一齊幾耐,相信唔只7日掛,咁佢又點解出面有女人,係唔係您地本身都有問題,如果大家將來都想一齊,應該再比多一D時間同空間大家諗清楚,睇呢段時間,您地仲唔會唔掛住對方,7日時間,係諗唔倒D咩野架


複式洋房

積分: 490


4#
發表於 11-10-31 19:01 |只看該作者
佢都話遲d 同你一齊去旅行,我覺得佢都想維繫你地嘅關係,始終你都要時間去適應同原諒佢,唔好比自己太大壓力,take care


子爵府

積分: 14104


5#
發表於 11-10-31 21:24 |只看該作者
如果你選擇願諒佢, 屋企度門再次為佢打開,
就要學習放下過去, 輕輕鬆鬆咁同佢相處.

否則, 兩頭唔到岸會好痛苦.


複式洋房

積分: 344


6#
發表於 11-10-31 22:50 |只看該作者

如果面對呢?

其實你都叫做守得雲開見月明呀!起碼你個c6會想清想楚誰最重要。。。真真假假,很難估!但最少佢為了和你一起將與29聯絡的所有方式cut掉,已經是好的開始了!恭喜你。。。



[


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


7#
發表於 11-11-1 00:30 |只看該作者

如果面對呢?

如果你仲愛佢又接受到佢既過錯,咁未比多次機會佢囉




複式洋房

積分: 298


8#
發表於 11-11-1 09:44 |只看該作者
本帖最後由 Ivy005 於 11-11-1 09:55 編輯

回覆 WHCS 的帖子

我同佢拍拖+結婚 已經有十幾年了 ...... 事發約一個月前, 只係佢最開頭好似手足無措... 兩邊拖咁.. 之後, 就離開左屋企一個星期去處理個女人既事.

呢件事後, 大家都傾過, 雖然佢口中話問題唔係我度, 但我知道兩個人之間如果係無問題既, 根本唔會有第三者既出現. 可能日子耐左, 我的確有忽略佢既地方... 慢慢佢寧願出去搵人傾計... 我唔確定佢地一齊左幾耐, 不過, 睇我c6 當初唔開心既樣子, 相信他們真係有感情的, 我估至少都一年卦.

其實我都無想過佢離開之後會咁快回來, 可能佢住唔慣朋友到... 又或者佢真係有少少擔心我一個人... 我唔知道. 依家o係屋企對住佢... 有時真係唔知講咩... 感覺好怪


別墅

積分: 832


9#
發表於 11-11-1 09:57 |只看該作者
Ivy005 發表於 11-11-1 09:44
回覆 WHCS 的帖子

我同佢拍拖+結婚 已經有十幾年了 ...... 事發約一個月前, 只係佢最開頭好似手足無措... ...

Ivy005,

妳還愛c6嗎?


男爵府

積分: 8811


10#
發表於 11-11-1 10:01 |只看該作者

回覆:如果面對呢?

既然妳俾得佢回家,妳就要逐步逐步放下他的過去,當然,在妳心裡面仍然有條刺,妳要將呢條刺慢慢拔出來。 否則,妳們好難再一齊生活。 既然妳c6 都已經為了大家作出修補,妳試下接受, 去找回妳地當初開心的感覺。 good luck.




複式洋房

積分: 298


11#
發表於 11-11-1 10:22 |只看該作者
其實呢件事之後, 我知道自己真係好愛呢個男人...

可能有d JM 會覺得我好傻, 但係, 當知道件事之後, c6 極度情緒低落, 成個人都無晒心機 .... 雖然, 當時自己都好唔開心, 但我竟然擔心佢多過自己 ... 只係想住點樣令佢重新振作... 亦背住良心同佢講, 如果佢選擇個女人, 我會願意放手... 我自己都 估唔到自己會咁

我知道我個心係好想同佢重新開始, 十幾年既感情, 係無可能一下子放低既. 但係, 佢回來後, 大家既情緒其實都唔係太穩定, 時好時壞... 有時好似無咩, 有時又相對無言..... 我覺得咁樣好辛苦, 因為, 我根本唔確定佢係咪真心想回來, 佢係咪對我仲有感情. 我其實應該點面對佢? 點樣做先可以令大家舒服d ?


子爵府

積分: 12169


12#
發表於 11-11-1 10:29 |只看該作者
回覆 Ivy005 的帖子

我想這條刺將會仍在你心裡一段時間,
或許更長也說不定。

倘你c6真的回頭了,
你又不捨這十幾年的感情,
那何不換一個角度來想此事︰
不要再去想究竟他是否因29不選他而回頭,
這絕對對你或他都沒有意義,
你要記著你不是副選,
何況根本你不知道實際的情況。
正如為何會有婚外情?
這根本是說不準的事情,
誰也說不出當初為何走到這一步,
那真相是否又是這樣重要呢?
過去的事就讓它過去,
你嘗試〝放下〞對他的怨念吧!
你心裡或多或少都會對他有些怪責,
雖然你說婚姻當中一定出現了問題,
才會讓29有位乘虛而入,
但是我們大婆都會想為何c6不明言?
為何不能我我們先說?反而去找另一個女人?

你c6也說找一個機會去旅行,
你也可以找一個機會和c6出去走走,
去離島也成,
在海邊大家彼此談談這幾個月內的心路歷程,
你的痛和哀也可以告訴他,
要重拾過往的甜蜜是需要時間,
不可能他一回頭你們便馬上可以恢復過往,
真的不可能,只因為我們是人啊!
這道傷痕是真需要他的誠意加上你的放下才能慢慢好起來。

現代人出現外遇的機會真的是超高,
能回頭是岸的例子不是很多,
但起碼你c6展現了誠意,
你何況也釋出一些善意,
讓他感覺到你的包容及原諒?

我們一生人中不可能沒有犯錯,
重要的不是以往,
重要的是抓住現在和未來,
快快樂樂地生活才是正道。

加油!

mc <()>


男爵府

積分: 8410


13#
發表於 11-11-1 15:19 |只看該作者

引用:其實呢件事之後,+我知道自己真係好愛呢個男

原帖由 Ivy005 於 11-11-01 發表
其實呢件事之後, 我知道自己真係好愛呢個男人...

可能有d JM 會覺得我好傻, 但係, 當知道件事之後, c6 極 ...
十幾年感情,好像空氣咁,好難想像冇左佢會點。既然咁中意c6,又肯定佢斬左小三纜,咁同番一齊好理所當然,不過大家既心裡面真係會有d野,同以前唔同。你要有心理準備




大宅

積分: 3475


14#
發表於 11-11-1 21:39 |只看該作者
試一試出去行下
看看有沒有重拾到以刪的感覺再算

他雖回頭
但你也有你自己的選擇的
慢慢來吧


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


15#
發表於 11-11-21 17:18 |只看該作者
珍惜眼前人


子爵府

積分: 13783


16#
發表於 11-11-21 17:40 |只看該作者
似乎你老公都係一個認真嘅人, 就算佢對其他人付出過真感情係錯都好, 但佢都好認真咁同對方斬纜, 起碼唔似嗰d藕斷絲連嘅賤男...

你呢一刻唔需要決定將來點面對佢, 但一定同佢去咗旅行先, 佢似乎都好認真想修補你哋嘅關係, 就趁旅行時大家坦白心聲, 知道大家想法, 重拾昔日溫聲吧~~~!

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


複式洋房

積分: 298


17#
發表於 11-11-22 09:40 |只看該作者
多謝各jm 既支持同鼓勵, 事發已經個多月... 我既心情仍然未完全穩定 (個心時不時會亂諗野, 令自己唔開心), 但最痛苦既時間總算過去了.

呢段時間, 我同c6 真係多左傾內心既感受, 我發覺佢了解我真係俾我了解佢多. 可能我以前只會享受給人愛護既感覺, 覺得自己有為個家付出已經足夠, 對佢心入面既感受或多或少真係忽略了. 我們沒有講到將來如何, 因為c6 仍有其他問題需要處理, 包括工作.. 佢話唔想草草對我再有咩承諾, 呢刻佢連自己的事都處理得不好, 那有資格去想我同佢走將來既路? 我亦沒有迫佢, 因為佢情緒低落既問題仍未有明顯改善, 我怕佢既情況會愈來愈差, 可以做的, 只係陪下佢, 同佢傾下計. 因為我發覺, 當我心情好的時候, c6 都會輕鬆一d. 當我心情壞的時候, c6 會好唔開心 (可能內疚卦).

早幾日, 個女人竟然去我c6 工作的地方(part-time)搵佢, c6話唔想再騙我, 所以一定要同我講, 仲叫我唔好亂諗野, 佢已經叫個女人以後唔好再搵佢. 當然我真係有d 唔開心, 但係, 見佢咁坦白, 個心似乎定左少少.

我會好好學習把呢件事放低, 不單為我同c6 既將來, 而係為左自己. 我唔想時時刻刻都活在陰影下.


大宅

積分: 3779


18#
發表於 11-11-22 10:08 |只看該作者
人誰無過? 我以過來人身份同你講, 你老公選擇同番你一齊, 佢需要付出更大的勇氣, 因為好難去面對你, 雙方難受是在所難免, 大家都需要抖氣, 你暫時思想上唔好放太多注意力在對方身上, 對大家都好.


子爵府

積分: 12169


19#
發表於 11-11-22 15:23 |只看該作者
回覆 Ivy005 的帖子

看來你c6是真的有心改過來,
因為起碼他願意向你坦白,
即代表他沒有任何刻意隱暪的地方。
只要他有心,你又有恴,
你們之間必定可以好過以前!

加油!
mc <()>


大宅

積分: 3995


20#
發表於 11-11-22 16:20 |只看該作者
時間沖淡一切....係真既....
其實發生呢件事之後可能你地大家發現到之前一路以黎既問題, 所以會比以前更加好...
我自己亦都係經歷過之後, 學識左點樣重新同老公相處, 亦都知大家既諗法, 而家樓主你經歷緊既只係一個過渡時期, 係好難捱, 但係捱過左之後就會好過之前架喇...
加油呀!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo