懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1856


1#
發表於 05-11-14 16:24 |只看該作者

我係準爸爸,大家好

我太太預產期係出年五月,大家分享呀好嗎 ^^


大宅

積分: 4577


2#
發表於 05-11-14 16:49 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

我想問下你,你老婆有冇成日發脾氣呀....

你有冇話返佢呀....

我就好慘呀....都已經冇發脾氣,我老公成日話我發脾氣,又大聲鬧我,大佬呀....我馱住阿 b ,仲要忍佢的氣,我好辛苦,又要成日同自己講,要開心,要開心,我就黎癲啦....

可能佢係獨你關係.....我又係大家姐,我覺得講完出來冇事的野,佢就覺得好大問題,激氣上黎就又話同我一齊好辛苦,忍唔到,我都唔知佢忍乜,我 d 邊講完,做完就唔記得哂....佢就成日話我你知唔知你頭先講過乜,做過乜,話我點記得呀....我覺得自己好辛苦,我想知下人地老公係點呀......
;-) We Love Because HE First Loved US ;-)               :roll: John I  4:19 :roll:


複式洋房

積分: 461


3#
發表於 05-11-14 16:55 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

我預產期係4月中家....
[img align=right]http://img.mms.sohu.com/mms/1841/65/70065/p2.gif[/img]


複式洋房

積分: 461


4#
發表於 05-11-14 17:07 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

我老公又冇喎....佢只係覺得我情緒成日起伏,好易喊∼但佢都有逗番我,可能佢好擔心小b啦..如果我再成日係咁既話,佢驚我有抑鬱症掛∼

[img align=right]http://img.mms.sohu.com/mms/1841/65/70065/p2.gif[/img]


大宅

積分: 4577


5#
發表於 05-11-14 17:15 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

sophieso0117 寫道:
我老公又冇喎....佢只係覺得我情緒成日起伏,好易喊∼但佢都有逗番我,可能佢好擔心小b啦..如果我再成日係咁既話,佢驚我有抑鬱症掛∼


你就好啦....佢好兩日就衰兩個鐘...都唔緊要,唔好話我 y !又話我唔理佢,好似係佢大肚,唔係我,要我去拱佢,我都擔心小 b 呀,我都唔可以唔開心,唔可以有事,我壓力未仲大!佢點解唔體量我呀.....

成日話我又變個,都係亂發脾氣,但其實我覺得佢係話緊佢自己!

抑鬱...我有的話,佢真的唔知點算.....真的害我一世呀....佢真的唔明白....佢又唔係大肚o個個,唔係求其放條蟲入我到,就唔理我...我好辛苦!

但佢當冷靜後,就知自己唔好,會同我講對唔住,但我唔要噤,我要的就係佢每做一件事前都要諗下,點解要話我,大家好唔開心,最後又要認錯!點解唔可以係之前就知自己錯....
;-) We Love Because HE First Loved US ;-)               :roll: John I  4:19 :roll:


複式洋房

積分: 461


6#
發表於 05-11-14 17:27 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

算啦,男人就係咁,特別係大男人,你老公係,我老公都係,我老公一發脾四,就會打爛野,之前已經整爛左2部手提同個LCD Mon,我都覺得佢好有問題...當然你要同佢傾下∼你又大女人,佢又大男人,咁點得家...總要有一方讓步啦..當然唔可以次次都係你逗佢∼所以你要比佢知你有幾辛苦,你為左佢而有左小b係付出左幾多∼

我老公見我晚晚腰骨痛到訓唔到...之前又出濕疹,痕到我日日鬧佢,但佢都一樣就哂我∼因為佢終於知我有左小b後係付出左好多,而家佢都成日問我小b有冇踢到我好痛,鍚番我...你唔唔開心住,同老公傾下先啦..你都要心平氣和,做夫妻係做一世家,唔可以為左呢d事就傷左大家感情...特別係唔好成日講”我覺得同你一齊好辛苦”呢d說話,男人唔同女人,佢地唔會諗你可能係一時意氣講出黎,佢地可能會因為咁而覺得同你再一齊落去都冇意思,從而離開左你∼呢d都係經驗同埋個人意見,你慢慢諗下啦∼
[img align=right]http://img.mms.sohu.com/mms/1841/65/70065/p2.gif[/img]


大宅

積分: 4577


7#
發表於 05-11-14 17:52 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

我都知,我成日都同佢傾架,不過一傾佢就要我改d樣改o個樣!好似佢冇問題,d 問題係哂我到!

我地大家都係好錫、好愛對方,但我錫佢o個 d 係接受哂佢的唔好野,噤佢呢!只會要求我改,唔好接受,我點改 y !我都想佢改啦,得嗎?

我都唔想傷大家感情,佢就成日話我冇變,但之後冇事我問佢我係未真係冇變過,佢又話唔係,我真的變左好多,冇乜脾氣!

其實我係03年有一次大病,就死啦....佢當時先知我有幾重要!但都唔會去珍惜我!點解.....現在一講返 d 件事,佢就話你成日話我唔理你....係啦係啦.....就唔開心啦....
;-) We Love Because HE First Loved US ;-)               :roll: John I  4:19 :roll:


大宅

積分: 1856


8#
發表於 05-11-15 00:57 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

To: rabbitgirl

我老婆因為果時成日嘔,所以都有發脾氣,但我都會盡量忍耐,但都會有時頂唔順,不過而家已經好好多lu


大宅

積分: 1319


9#
發表於 05-11-15 02:10 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

我老公開頭都係烏下烏下, 間唔中會講埋d無厘頭說話激我, 有一次我鬧個印印, 佢開頭叫我唔好咁激動, 我繼續數印印的不是, 她這樣做d餸會變壞,你成日都話食完飯會肚痛... 我老公突然掟筷子話"好囉噃, 做咩無端端燒埋我個畳?" 我呆了3秒, 跟住都係繼續講 "咁係呀嘛" 但係突然間諗起佢有無搞錯, 為佢健康著想佢竟然發我脾氣, 即刻眼淚出哂, 攞起自己碗飯, 就掟落佢那碗度, 當然咩都爛鬼哂, 都未開始食, 碎片散佈地下同d餸.......我好激動一面咸一面跑左入房。老公被嚇侄左因為未見過我掟野發脾氣。後來佢入房tum 番我, 原來我腳面比d碎片割損左都唔知,佢同我用火酒清潔。之後我就同佢講, 有左bb 時d情緒我自己都控制唔到(第一勁鬧人,第二好易咸) 希望佢唔好順口開河亂講野。之後到而家佢都無咩點話我囉。
rabbit,
如果你忍無可忍你老公, 佢話你時都係首先 一哭, 二先至鬧。橫豎咸都係可以舒緩情緒的一種方法,你咸完會舒服d, 老公佢見到你咸又會快d收聲, 好過死忍。 :-(


大宅

積分: 1208


10#
發表於 05-11-15 09:59 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

做女人跎bb有跎bb既壓力
做男人係外面抽搵食養家有搵食養家既壓力
有時男人係外面做野
為左頭家為左個細既
有幾吞聲忍氣無同你講姐
大家一人行多步互相忍讓下啦


大宅

積分: 4577


11#
發表於 05-11-15 10:32 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

cy36baby,

你真係明白女人的辛苦,但我老公唔會,佢一諗唔通就唔理我,一未話我!又唔知我有幾辛苦,每日一早起身為邊個,又唔諗下!

PETER太,

喊...我o個個就當係一件煩事,千其唔好比佢見到我喊,一定唔會理我,話知我..... tum 我,件事清清楚楚後啦....佢知自己唔 arm 未會 tum 我囉...如果唔係....一定唔理我,直至我 tum 返佢啦....

lazymama,

我明白兩公婆要互相千就,但唔係次次都要我就,尤其係我地現在噤,未馱 b 前要我就都冇所謂,但點解馱 b 後都唔識得體量下我地大肚婆 d 辛苦,係未未見肚就唔代表大肚,但佢都有一齊去見醫生,佢都有見到阿 b 呀.....我真的諗唔明!
;-) We Love Because HE First Loved US ;-)               :roll: John I  4:19 :roll:


大宅

積分: 1856


12#
發表於 05-11-15 10:54 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

rabbitgirl,

可能男人都係比較做事"草率", 好多時都係沉唔住氣, 事後補求,最大問題係佢錫唔鍚妳同阿B? :wink:


大宅

積分: 4577


13#
發表於 05-11-15 12:47 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

cy36baby 寫道:
rabbitgirl,

可能男人都係比較做事"草率", 好多時都係沉唔住氣, 事後補求,最大問題係佢錫唔鍚妳同阿B? :wink:


佢錫我....又錫 bb ,但我唔鐘意佢每做事都唔諗過就做....
做事又係,買野又係...仲衰過 d 女人!
;-) We Love Because HE First Loved US ;-)               :roll: John I  4:19 :roll:


大宅

積分: 1161


14#
發表於 05-11-15 13:42 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

我老公都係ga!有時同佢講嘢,佢成日嫌我煩,
咁我就黎生緊張同怕痛同佢講話想開刀,佢以前都冇意見ga,但自從奶奶反對我開刀話咁樣遺反自然(因佢地年代開刀好大件事),叫我順產,我老公就語气好差咁話:「個個都係咁生ga la!セ你咁煩ga!係得你怕痛..無啦啦點解要俾人劏個肚先....」我同佢講依家開刀傷口埋得好好,而且唔同以前...
佢仲講,「你咁驚痛咁當初又話生?!」我聽到真係好忟,生
果個係我唔係奶奶喎!我有權選擇用咩方法生啩!加上佢呢句
「你咁驚痛咁當初又話生?!」好似唔関佢事咁...


別墅

積分: 520


15#
發表於 05-11-15 13:46 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

如果一開始你識呢個男人,佢已經係呢d性格,你都可以接受得佢,証明佢仲有d優點,可能你自己有左bb,特別想佢多d關心,問候吓自己多d,但偏偏佢做唔到,所以你好唔開心.睇開d啦,好多男人都係衰人,不過最緊要佢啺你同bb.

開心d啦!!


大宅

積分: 4577


16#
發表於 05-11-15 14:59 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

真係....真係唔係得我個衰佬係噤....

;-) We Love Because HE First Loved US ;-)               :roll: John I  4:19 :roll:


大宅

積分: 1161


17#
發表於 05-11-15 15:08 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

rabbitgirl,其實好多男人都係咁,衰唔夠細心...不過唔係唔錫個老婆嘅,
可能好似adalmc話齋,我地有左bb,特別想佢多d關心,問候吓自己多d,但偏偏佢做唔到,所以我地好唔開心啫!
掉返轉頭諗,未有bb果時佢都係咁嘅態度,但我都冇咁執著佢嘅說話...反而自己有時真係始住大肚發佢脾气(仲要冇reason)令佢無所適從 ?-( ?-( ?-(


大宅

積分: 1208


18#
發表於 05-11-15 15:24 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

rabbitgirl 寫道:

我明白兩公婆要互相千就,但唔係次次都要我就,尤其係我地現在噤,未馱 b 前要我就都冇所謂,但點解馱 b 後都唔識得體量下我地大肚婆 d 辛苦,係未未見肚就唔代表大肚,但佢都有一齊去見醫生,佢都有見到阿 b 呀.....我真的諗唔明!


其實真係唔係個個男人明白跎住個小b既辛苦架
尤其頭3個月, 個亞b又唔會郁唔盛
佢有無事都唔知
情勢好唔穩定
自然想身邊最親既人關心多d

不如你試下慢慢同佢解釋你既需要
大家傾下啦
咁對大家都好
如果唔係你屈埋屈埋係心自己唔開心
對bb都唔好
而佢又覺得自己盡左力
不過方向錯左討好唔到你
棧大家對大家失望辛苦

唔好唔開心啦~


大宅

積分: 4577


19#
發表於 05-11-15 16:19 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

知道哂,明白哂....佢都係一時衰的,但好多時都好....只要自己睇開 d 就冇野啦.....
;-) We Love Because HE First Loved US ;-)               :roll: John I  4:19 :roll:


大宅

積分: 1856


20#
發表於 05-11-15 20:05 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

To rabbitgirl,

甘呢d係佢本身個性,正如我都係會對我太太發脾氣,好難控制,但過後好後悔•最重要係你老公對你同BB好 :lol:

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo