Re: 我係準爸爸,大家好
算啦,男人就係咁,特別係大男人,你老公係,我老公都係,我老公一發脾四,就會打爛野,之前已經整爛左2部手提同個LCD Mon,我都覺得佢好有問題...當然你要同佢傾下∼你又大女人,佢又大男人,咁點得家...總要有一方讓步啦..當然唔可以次次都係你逗佢∼所以你要比佢知你有幾辛苦,你為左佢而有左小b係付出左幾多∼
我老公見我晚晚腰骨痛到訓唔到...之前又出濕疹,痕到我日日鬧佢,但佢都一樣就哂我∼因為佢終於知我有左小b後係付出左好多,而家佢都成日問我小b有冇踢到我好痛,鍚番我...你唔唔開心住,同老公傾下先啦..你都要心平氣和,做夫妻係做一世家,唔可以為左呢d事就傷左大家感情...特別係唔好成日講”我覺得同你一齊好辛苦”呢d說話,男人唔同女人,佢地唔會諗你可能係一時意氣講出黎,佢地可能會因為咁而覺得同你再一齊落去都冇意思,從而離開左你∼呢d都係經驗同埋個人意見,你慢慢諗下啦∼
[img align=right]http://img.mms.sohu.com/mms/1841/65/70065/p2.gif[/img]