論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1507


1#
發表於 12-5-22 09:24 |只看該作者
經常聽斷約工人做野唔好,一定有問題,及自己都唔會請斷約工人,但請問有沒有人請過斷約工人係好的呢?可否share?tks


大宅

積分: 2452


2#
發表於 12-5-22 09:43 |只看該作者

回覆 回覆:fashionworld的帖子

我岩岩請左個係斷約, 黎左兩星期, 暫時做野都 ok, 都算快手快腳, 而且都幾肯學




男爵府

積分: 6767


3#
發表於 12-5-22 09:47 |只看該作者

回覆:fashionworld 的帖子

我菲菲是斷約,so far she is best compare to previous helpers from Indonesia.
Now she work for 6 months already.




男爵府

積分: 8952


4#
發表於 12-5-22 09:51 |只看該作者

回覆:有冇請過斷約工人係好架

我朋友請左個斷約工人,幾好!煮飯可以煮十人餐,跟小朋友都跟得很好,個人都很smart! 當然有時都會蛇下,但整體上都OK!
朋友有兩個工人姐姐,另外果個係完約請返來,但冇呢個咁好!
PS . 朋友有加人工比佢!





男爵府

積分: 6767


5#
發表於 12-5-22 09:52 |只看該作者

回覆:fashionworld 的帖子

但我不會請自己斷約的工人,我會去選一些俾人炒,要去了解原因同問好多問題,睇吓有冇前言不對後語。不要全信agent 要自己去問。但是要睇運氣。加油。




大宅

積分: 1507


6#
發表於 12-5-22 10:16 |只看該作者
tksall


男爵府

積分: 7498


7#
發表於 12-5-22 10:38 |只看該作者
sorry, 我只想八吓, 現在是否真的很少工人選
迫住要考慮斷約呢?


大宅

積分: 2723


8#
發表於 12-5-22 10:50 |只看該作者
如無必要, 都係唔請斷約的好!
都係有個RICK 喺度!


別墅

積分: 613


9#
發表於 12-5-22 16:03 |只看該作者
我請左個斷約工人,幾好!煮飯OK,跟小朋友都跟得很好,個人都很smart! 當然有時都會蛇下,但整體上都OK!, 係朋友工人介紹, 有同前顧主聯絡, 前顧主仲幫手寫經濟問題解約


男爵府

積分: 7419

好媽媽勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-5-22 17:38 |只看該作者

回覆:有冇請過斷約工人係好架

我個姐姐係斷約工人,剛剛續了第二個約




複式洋房

積分: 438


11#
發表於 12-5-22 17:42 |只看該作者
睇運氣


大宅

積分: 4186


12#
發表於 12-5-22 17:49 |只看該作者
如非好急都不好請斷約工人


男爵府

積分: 8392


13#
發表於 12-5-22 17:52 |只看該作者

回覆:有冇請過斷約工人係好架

我個都係斷約做了一個月個人幾正面係蠢啲囉




大宅

積分: 2469


14#
發表於 12-5-22 18:10 |只看該作者
我前後請過三個斷約菲佣,都是自己辭職,大致符合我當時的需要,照顧小朋友、煮飯、清潔......手腳算乾淨。但通常比交有自己一套,我會視乎情形,有需要時都會提出我的要求。我只注重工人質數及朋友推介,是否斷約並非最重要。


大宅

積分: 1507


15#
發表於 12-5-22 18:12 |只看該作者
tksall


大宅

積分: 2711


16#
發表於 12-5-22 18:16 |只看該作者
我當時急要請.
請左個斷約.
雖然冇NB經驗.但自動波.做野乾淨.
而家做左8個幾月啦.GDGD!!


男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-5-22 19:38 |只看該作者

回覆:有冇請過斷約工人係好架

睇下佢咩原因斷啦! 都係睇彩數



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9754


18#
發表於 12-5-22 19:47 |只看該作者
我都請過斷約, 佢照顧老人家, 但老人家入左老人院,所以失業.
試左工. 就請. so farok.


大宅

積分: 4652


19#
發表於 12-5-22 20:17 |只看該作者

回覆:有冇請過斷約工人係好架

老實講就算少工人都唔會選擇斷約我唔知佢地有無好但係心理上已經覺得佢地唔好禁不如唔好請




大宅

積分: 2095


20#
發表於 12-5-22 21:44 |只看該作者
回覆 fashionworld 的帖子

現在好多完約都唔好,更何況斷約?唔敢博啦!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo