烹飪搵食

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   21


男爵府

積分: 8207


1#
發表於 12-10-30 20:46 |只看該作者
整過幾次蛋糕次次都唔成功,每次都應該係打得唔好!
我已經將糖分3次加入蛋白打,可以調轉都唔跌出嚟嘅。不過無論蛋白加蛋黃定蛋黃加蛋白,一加啲蛋白就化開哂,同d食譜嘅相或者video唔同嘅。有冇JM知咩事呢?
myphoto.jpg




水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 12-10-30 20:52 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-10-30 20:46
整過幾次蛋糕次次都唔成功,每次都應該係打得唔好!
我已經將糖分3次加入蛋白打,可以調轉都唔跌 ...


都係見到一舊舊呀...不過可能妳打完白先打其他野, 手腳唔夠快....

番轉頭混蛋白時, 佢硬咗....下次混合時用打蛋器 攪2圈...會變番滑易混和好多架 ....


男爵府

積分: 8207


3#
發表於 12-10-30 20:58 |只看該作者

引用:Quote:pepper_mama+發表於+12-10-30+20:46+

原帖由 tammy2008 於 12-10-30 發表
都係見到一舊舊呀...不過可能妳打完白先打其他野, 手腳唔夠快....

番轉頭混蛋白時, 佢硬咗....下次混合 ...
都唔係㗎,我試過最後打蛋白都係咁!




珍珠宮

積分: 35592


4#
發表於 12-10-30 21:32 |只看該作者

回覆:整蛋糕問題

咁焗出黎既蛋糕發吾發得起先?




好好過每一天......


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


5#
發表於 12-10-30 21:35 |只看該作者

回覆:整蛋糕問題

旦白有冇雪過?要凍,唔可以室溫

另外,盛器要乾凈,冇水冇油。

你打幾耐都唔挺身?


珍珠宮

積分: 35592


6#
發表於 12-10-30 21:37 |只看該作者

引用:旦白有冇雪過?要凍,唔可以室溫 另外,盛

原帖由 SingBMaMa 於 12-10-30 發表
旦白有冇雪過?要凍,唔可以室溫

另外,盛器要乾凈,冇水冇油。
樓主打蛋白可以打到企身,只係加其它材料時蛋白散左啫



好好過每一天......


水晶宮

積分: 50566


7#
發表於 12-10-30 21:38 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-10-30 20:58
都唔係㗎,我試過最後打蛋白都係咁!
有時打得太硬 ( 乾性發泡 ) 都好易溝唔勻 ~

都係要用打蛋器攪2野 ~


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


8#
發表於 12-10-30 21:43 |只看該作者

回覆:整蛋糕問題

其實,會唔會係你打到 over 咗?

打旦白唔一定倒轉唔跌先叫成功。打旦白有分濕性發泡及乾性發泡的。

建議你跟台版日本書去參考,個人認為比香港 cookbook!

my favorite cookbook: 超Q潤戚風 。


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


9#
發表於 12-10-30 21:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SingBMaMa+於+12-10-30+發表

原帖由 jacquesau 於 12-10-30 發表
樓主打蛋白可以打到企身,只係加其它材料時蛋白散左啫
yes, i think so. 我已出了另一個 reply


男爵府

積分: 8207


10#
發表於 12-10-30 21:54 |只看該作者

引用:咁焗出黎既蛋糕發吾發得起先? +

原帖由 jacquesau 於 12-10-30 發表
咁焗出黎既蛋糕發吾發得起先?
就係發唔起啦!




男爵府

積分: 8207


11#
發表於 12-10-30 21:56 |只看該作者

引用:旦白有冇雪過?要凍,唔可以室溫 另外,盛

原帖由 SingBMaMa 於 12-10-30 發表
旦白有冇雪過?要凍,唔可以室溫

另外,盛器要乾凈,冇水冇油。
蛋白唔係要室溫咩? 忌廉先係雪凍打嘛!




水晶宮

積分: 50566


12#
發表於 12-10-30 21:56 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-10-30 21:54
就係發唔起啦!
你發張攪勻晒麵糊既圖上來睇睇啦...

最好每個 step 都有圖.....



男爵府

積分: 8207


13#
發表於 12-10-30 21:58 |只看該作者

引用:其實,會唔會係你打到+over+咗? 打旦白唔

原帖由 SingBMaMa 於 12-10-30 發表
其實,會唔會係你打到 over 咗?

打旦白唔一定倒轉唔跌先叫成功。打旦白有分濕性發泡及乾性發泡的。
咩叫乾打咩係濕打?




男爵府

積分: 8207


14#
發表於 12-10-30 21:59 |只看該作者

回覆:tammy2008 的帖子

我落咗d綠茶粉。
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8207


15#
發表於 12-10-30 22:03 |只看該作者

回覆:tammy2008 的帖子

我打起蛋白唔記得影相呀,不過好怪㗎,啲video影打好嘅蛋白係一pet pet好似cream. 我嗰d好似海綿,一團團㗎!!




水晶宮

積分: 50566


16#
發表於 12-10-30 22:22 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-10-30 22:03
我打起蛋白唔記得影相呀,不過好怪㗎,啲video影打好嘅蛋白係一pet pet好似cream. 我嗰d好似海綿,一團團㗎 ...
妳打咗幾耐呀....好大可能係打過晒龍...水份分離晒呀....

妳打到佢全部變晒 cream 咁...再打多2分鐘左右就差唔多.....

提住打蛋器係蛋白入面打圈時...會開始feel 到有少少阻力....有阻力打多1-1.5分鐘左右都差唔多....

自己覺得打好晒時, 用打蛋器係整個蛋白糊入面轉2個圈, 垂直抽起打蛋器, 見到打蛋器有條半寸尾微微向下....


一般混和既麵糊大概要咁杰...


再加油啊 ~


水晶宮

積分: 50566


17#
發表於 12-10-30 22:23 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-10-30 21:56
蛋白唔係要室溫咩? 忌廉先係雪凍打嘛!
蛋白凍 / 室溫都無問題 ~~


男爵府

積分: 8207


18#
發表於 12-10-30 22:29 |只看該作者

引用:Quote:pepper_mama+發表於+12-10-30+22:03+

原帖由 tammy2008 於 12-10-30 發表
妳打咗幾耐呀....好大可能係打過晒龍...水份分離晒呀....

妳打到佢全部變晒 cream 咁...再打多2分鐘左右就 ...
咁我又冇計時呀。好奇怪,我feel到有阻力嗰時,啲蛋白有一Pet不過個邊係「洗」嘅,咁我再加時間之後佢成碗調轉都唔掉落嚟同埋個打蛋器又有兩個蛋白鈎㗎! 之後加嘢未fold就散!




複式洋房

積分: 292


19#
發表於 12-10-30 22:33 |只看該作者
你mix果陣係用膠刮定用蛋拂mix? 蛋拂會好啲容易啲mix,膠刮要好快手mix


水晶宮

積分: 50566


20#
發表於 12-10-30 22:34 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-10-30 22:29
咁我又冇計時呀。好奇怪,我feel到有阻力嗰時,啲蛋白有一Pet不過個邊係「洗」嘅,咁我再加時間之後佢成碗 ...
唔通要拜吓灶君.....間中都會見到有人講同妳差不多既問題......

喂喂喂.....打蛋白的工具, 盛器..唔可以有油, 有蛋黃, 有水...呢d你應該知架嘛...應該唔會係呢d出錯係咪...:lol:

你用咩蛋架....蛋白有冇怪色.....清唔清透唔透.....

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo