Retail 寫道:
sayuri,
我上次聽講座, 姑娘話 bb 嘢 mud 都唔使帶 (除左出院衫), 係唔係架? 同埋係唔係有 d bb 嘢拎走架? 好似係幫 bb 沖涼既小盤仔?? 重有呢你有無 join 佢地既 meal package 呀? 好味嗎?
我 3月中會0係仁安開刀生 bb, 會住 2人房, 都係搵余啟文幫手, 希望個傷口唔痛啦, 因為我超怕痛 dr yu 就同我講過話張 bill 要預 $45,000 左右, 希望唔會 over 太多啦..
mud 可以帶 camera 入去 mere? 聽講座又話唔得既, 要相就要買姑娘影0個 d... 好似話要 $150/CD. 我老公都會陪產, 姑娘話唔使比 $$.
我上講座既時候已經覺得 d 姑娘好好人 (其實 clinic 既姑娘大部份都係好好人 ga), 所以我又唔係太擔心佢地態度會差...
mud 原來有 credit card 有 discount ga, 都唔知 tim...
monkey05 寫道:
我都係順產, 一月時生左, 又係找余醫生幫手, 佢手勢一流, 我傷口都不太痛, 頭一日就無咁自在.
我都有用果張card, 有 discount, 我住2人房, 4日4夜連bb 兒科醫生費, dr yu 醫生費, 埋單 $27,xxx. 我覺得算合理.
係呀, 仁安既護士, 嬸嬸, 兒科醫生都好好人.
兒科係仁安既溫醫生(女醫生), 佢都好nice, 幫 bb check 得好 detail.