自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


公爵府

積分: 26066


181#
發表於 14-11-27 11:36 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我 c6 都喜歡我番工呀


珍珠宮

積分: 35654


182#
發表於 14-11-27 11:42 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

佢想,我自己都想,起碼自己搵錢點洗都好都安樂d,同埋唔駛比人睇死,女人有份工安全感都多d


禁止訪問

積分: 49718


183#
發表於 14-11-27 11:44 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9856


184#
發表於 14-11-27 11:50 |只看該作者

引用:我未結婚,但有同男友傾過呢個話題如果買左

原帖由 nicoocin 於 14-11-27 發表
我未結婚,但有同男友傾過呢個話題

如果買左樓,我就要返工幫輕佢供樓
甘仲嫁?



大宅

積分: 1615


185#
發表於 14-11-27 11:51 |只看該作者
小心身子最緊要


男爵府

積分: 9856


186#
發表於 14-11-27 11:51 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我老公無所謂,不過話無錢比我使者


大宅

積分: 4858


187#
發表於 14-11-27 11:57 |只看該作者
木土土 發表於 14-11-27 11:23
有現實需要,一齊捱,女人要返工無問題,但生仔邊個湊家務煮飯點安排呢d都要有共識,唔好睇少呢d分歧!



...
我有同佢傾過
就係因為太多分歧,有d位我企得好硬,佢有怨言覺得我唔合理,所以已經一齊左幾年都未真正計劃結婚住...

最難搞係好多野都係佢同屋企人傾出泥覺得最好既結論,好似無我份都唔輪到我傾咁

其實唔止男友,連佢家人都會對我返工有意見
例如覺得我呢d遲早係外嫁女屋企唔等我養,之前做文職得因為公司搬遠左我辭職轉行搵份人工高少少既cs做,佢地哦左我幾次做乜走去搵份返夜既工陪少左男友,話我都係賺錢買花帶姐,成日叫我去呢個果個間公司到做,人工低少少都唔緊要咁話



大宅

積分: 4858


188#
發表於 14-11-27 12:01 |只看該作者
Esther_531 發表於 14-11-27 11:50
甘仲嫁?
所以咪仲未嫁得出囉,哈哈

其實男友平時對我都唔孤寒,只係分歧太多,佢俾自己屋企果套套係我到我接受唔到

可能一直拍拖拖到唔知幾時

佢家人都唔想我地結婚住,但明示左好多次想抱孫,真係好惡搞


侯爵府

積分: 24996

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


189#
發表於 14-11-27 12:03 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

未結婚前,老公已經話婚後唔駛我返工。




男爵府

積分: 9856


190#
發表於 14-11-27 12:31 |只看該作者

引用:Quote:Esther_531 發表於 14-11-27 11:50

原帖由 nicoocin 於 14-11-27 發表
所以咪仲未嫁得出囉,哈哈

其實男友平時對我都唔孤寒,只係分歧太多,佢俾自己屋企果套套係我到我接受唔到 ...
吾孤寒吾等於夾,佢會管你点返工搵幾錢点用,而你又接受吾到已經要好好倾下
佢屋企話你外嫁女吾使搵甘多係咪即係第日嫁左吾好比錢外家?你搵少左,佢仔係咪會比返個差價你?


大宅

積分: 3770


191#
發表於 14-11-27 12:39 |只看該作者
C6話有B或太辛苦都叫我唔好返


子爵府

積分: 13658


192#
發表於 14-11-27 13:06 |只看該作者

引用:Quote:木土土 發表於 14-11-27 11:23 有現

原帖由 nicoocin 於 14-11-27 發表
我有同佢傾過
就係因為太多分歧,有d位我企得好硬,佢有怨言覺得我唔合理,所以已經一齊左幾年都 ...
呢個男人嫁唔過呀,你們將來的野唔係同你商量而是同佢屋企人商量然後笠落你度,你嫁左唔使旨意有“定”企!有婆媳問題更加唔使旨意呢個男人會企你嗰邊!


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


193#
發表於 14-11-27 13:09 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

佢自己都唔想番工


大宅

積分: 4858


194#
發表於 14-11-27 13:14 |只看該作者
Esther_531 發表於 14-11-27 12:31
吾孤寒吾等於夾,佢會管你点返工搵幾錢点用,而你又接受吾到已經要好好倾下
佢屋企話你外嫁女吾使搵甘多係 ...
有傾過幾次但傾唔掂之後大家無再提啦,佢有佢哦,我有我繼續做
我都知佢係有d睇少我既,例如覺得我搵錢少佢好多,永遠覺得我諗野好蠢要聽佢安排
唯有等佢慢慢被我說服或者佢頂我唔順






公爵府

積分: 25860


195#
發表於 14-11-27 13:14 |只看該作者
回覆 EVA222 的帖子

好岩聽, 有道理


公爵府

積分: 25860


196#
發表於 14-11-27 13:26 |只看該作者
回覆 hcd 的帖子

妳唔好咁諗啦, 有能力先賺到錢, 洗錢容易揾錢難, 襯有能力搵得幾多得幾多, 要知揾錢機會唔會太長,當然身體要緊, 真係頂唔順才算都未遲


大宅

積分: 4858


197#
發表於 14-11-27 13:26 |只看該作者
chan_chi_mun 發表於 14-11-27 13:06
呢個男人嫁唔過呀,你們將來的野唔係同你商量而是同佢屋企人商量然後笠落你度,你嫁左唔使旨意有“定”企! ...
我知一定有婆媳問題呀,所以有好多野都企硬,結果同佢唔再講結婚呢個話題,可能一直拍拖落去就算...

我有話過佢唔尊重我意見,但佢會有好多理由去講到好似已經無得揀,覺得佢家人已經安排好分配好仲要係對我好之類,總之焗我一定要buy佢果套其實已經因為呢d野嘈過太多次喇,大家唔提就當無左回事逃避住先

所以我先話我好彩未結婚


水晶宮

積分: 50467


198#
發表於 14-11-27 13:37 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

明呀樓主!聽到都覺得你攰!你要認真思考星期六日揾人煮飯!

我唔知我老公想唔想,我估想啩!一來有錢,二來無咁多時間胡思亂想,最重要係我要比家用娘家,係一個佢覺得唔合理嘅數目,兼我呀娘係好過份果種人所以c6唔中意佢,更遑論比錢佢。

不過老實講,我連向我c6提出呢個想法嘅勇氣都無,佢個人太自我保護了,保護到有時令我覺得佢自私。就算講笑咁我都唔太敢提出,我唔想傷心

而家我每個月出糧後都會讚自己!人最大的尊嚴是什麼?就是可以自己有能力應付自己開銷,找咭數,供養父母,同間中買嘢比自己你都要加油




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo