跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38647


181#
發表於 09-5-29 14:49 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-5-29 12:23 發表
你幾時正式開始收學生呀?
如果我個女教琴, 學費會唔會平D呀?
我諗緊幾時比佢開始學好呀...




其實我而家都收架喇,
不過正式開始就暑假,
因為我仲未得閒執好間屋呀,
呢排好忙,好多補習學生考試......

(雖然住左成十幾廿年,
要執都唔易,
不過都想盡量好睇少少)

你咁nice,當你朋友價,
收你九折啦!
(一路學上去都係九折架喇,咁樣加加埋埋差好遠喇)

其實,如果你唔係太介意佢學唔學到彈好多歌仔的話,
只係想盡早開發佢既聽力、音樂感之類既野,
大概3歲都可以喇,
初初會輕鬆d,
教佢唱下歌仔,
做d簡單功課、彈少量歌仔,
教音、拍子、樂理個d會盡量佔每堂少d時間,
等佢唔好驚左上堂先!
同埋唔需要練好多琴,
咁細個,要佢日日練幾耐會好辛苦、好慘架!

如果你係想佢真係一學就可以彈到好完整既歌仔,
咁就可能要4歲喇!
(但都唔好期望佢會可以彈到好深既歌仔)

睇下你係想佢真係一學就學到似似地樣,
定係想啟發左佢既腦部發展先囉!


男爵府

積分: 5451


182#
發表於 09-5-31 11:29 |只看該作者
收費係點呀?
我仲有2個姨甥仔...都係住你o個座...
一個4歲, 一個5歲...
你send 個收費表比我睇下...
睇我家姐同個妹睇下丫...

原帖由 NoName 於 09-5-29 14:49 發表




其實我而家都收架喇,
不過正式開始就暑假,
因為我仲未得閒執好間屋呀,
呢排好忙,好多補習學生考試......

(雖然住左成十幾廿年,
要執都唔易,
不過都想盡量好睇少少)

你咁nice,當你朋友價,
收你九折啦!
(一路學上去都係九 ...


珍珠宮

積分: 38647


183#
發表於 09-5-31 12:21 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-5-31 11:29 發表
收費係點呀?
我仲有2個姨甥仔...都係住你o個座...
一個4歲, 一個5歲...
你send 個收費表比我睇下...
睇我家姐同個妹睇下丫...





你check pm啦
我唔post出黎呀,
我驚俾人話我賣廣告,扣分呀!

[ 本帖最後由 NoName 於 09-5-31 13:24 編輯 ]


男爵府

積分: 5451


184#
發表於 09-6-1 21:03 |只看該作者
OK...我睇左喇...我問下家姐同細妹先...
你會唔會收2個小朋友一齊學O家?

原帖由 NoName 於 09-5-31 12:21 發表





你check pm啦
我唔post出黎呀,
我驚俾人話我賣廣告,扣分呀!


珍珠宮

積分: 38647


185#
發表於 09-6-1 21:18 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-6-1 21:03 發表
OK...我睇左喇...我問下家姐同細妹先...
你會唔會收2個小朋友一齊學O家?





如果你地想咁樣上,都可以既,不過,
要睇下兩個小朋友合埋一齊會唔會控制唔住先,
因為你知小朋友架啦,
有得一齊就....哈哈

另外,時間上要增加d先!

同埋,如果係兩個一齊,
佢地既年齡、吸收能力要比較近似,
如果唔係,一個快好多,
一個慢好多,
對兩個小朋友都唔好!

[ 本帖最後由 NoName 於 09-6-2 14:22 編輯 ]


子爵府

積分: 11191


186#
發表於 09-6-2 13:48 |只看該作者
你好嗎 noname


珍珠宮

積分: 38647


187#
發表於 09-6-2 14:22 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-6-2 13:48 發表
你好嗎 noname





哎呀,雞丁呀,
你去左邊呀?
好排住你呀!
咁多日冇你消息,
擔心死我呀!

你呢排身體有冇野呀?
心情好返d未呀?
仔仔好嗎?


子爵府

積分: 11191


188#
發表於 09-6-2 15:30 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-6-2 14:22 發表





哎呀,雞丁呀,
你去左邊呀?
好排住你呀!
咁多日冇你消息,
擔心死我呀!

你呢排身體有冇野呀?
心情好返d未呀?
仔仔好嗎?
我就快要做手術啦
手術要十幾個鐘
心情都好緊張
因為我過幾日要抽右邊
睇下有無事
有事一齊做
休養時間會長好多
仔仔佢地好好
有阿媽幫手
你呢
識到男仔未
哈哈


珍珠宮

積分: 38647


189#
發表於 09-6-2 21:40 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-6-2 15:30 發表
我就快要做手術啦
手術要十幾個鐘
心情都好緊張
因為我過幾日要抽右邊
睇下有無事
有事一齊做
休養時間會長好多
仔仔佢地好好
有阿媽幫手
你呢
識到男仔未
哈哈 ...





咁你呢排好好地休養下啦,
養好個身子去做手術,
加油呀,無限量支持你!

最緊要多d黎報平安呀!
等你好消息!

有媽幫手湊仔,
咁你冇咁辛苦啦,
唔好咁操勞呀!

唔好諗咁多,放鬆心情!

識到男仔未呀?
男仔我近排都有識左少少,
不過男朋友就未有囉!哈哈


男爵府

積分: 5451


190#
發表於 09-6-3 17:12 |只看該作者
我聽家姐講, 佢個仔而家係一對6個小朋友咁O家...
全部都係4-5歲...
大O既姨甥仔O係柏斯學...
細O既姨甥仔O係通利學...
原帖由 NoName 於 09-6-1 21:18 發表





如果你地想咁樣上,都可以既,不過,
要睇下兩個小朋友合埋一齊會唔會控制唔住先,
因為你知小朋友架啦,
有得一齊就....哈哈

另外,時間上要增加d先!

同埋,如果係兩個一齊,
佢地既年齡、吸收能力要比較近似,
如果唔係,一個快 ...


珍珠宮

積分: 38647


191#
發表於 09-6-3 21:41 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-6-3 17:12 發表
我聽家姐講, 佢個仔而家係一對6個小朋友咁O家...
全部都係4-5歲...
大O既姨甥仔O係柏斯學...
細O既姨甥仔O係通利學...





哦,佢地返個D音樂啟蒙班,
返去都係同佢地唱下歌仔、玩下簡單樂器,
教下拍子咁,
啟發左佢地既聽覺、音樂感、拍子感,
令佢地鍾意左音樂,
接上去學音樂就會有幫助D咁囉!
但個D班就應該冇教佢彈琴的譜點睇、手勢點樣之類!?
應該只係用12345去彈,
而唔係認譜去彈!

[ 本帖最後由 NoName 於 09-6-3 22:40 編輯 ]


男爵府

積分: 5451


192#
發表於 09-6-4 07:52 |只看該作者
因為我之前同過大o個個姨甥去上堂...
我見佢已經識C O係邊...比個譜佢, 佢都識得彈喇...
佢O係柏斯學O既...我仲話咁快識彈都幾勁喎...

原帖由 NoName 於 09-6-3 21:41 發表





哦,佢地返個D音樂啟蒙班,
返去都係同佢地唱下歌仔、玩下簡單樂器,
教下拍子咁,
啟發左佢地既聽覺、音樂感、拍子感,
令佢地鍾意左音樂,
接上去學音樂就會有幫助D咁囉!
但個D班就應該冇教佢彈琴的譜點睇、手勢點樣之類!?
...


珍珠宮

積分: 38647


193#
發表於 09-6-4 11:37 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-6-4 07:52 發表
因為我之前同過大o個個姨甥去上堂...
我見佢已經識C O係邊...比個譜佢, 佢都識得彈喇...
佢O係柏斯學O既...我仲話咁快識彈都幾勁喎...





哦,佢上個隻係教letter names既!
不過通利應該係12345?

其實,要佢地記到CDEFG呢五個音,
去彈簡單既歌仔,
係唔難,
因為五個音、五隻手指,
fix死左,佢地記性強,
加上有練下琴的話,
一般小朋友都可以自己睇譜彈,
唔會有問題!

但如果要再上去A,B等音,
佢地就會開始搞亂左喇,
要常常溫習咁囉!


男爵府

積分: 5451


194#
發表於 09-6-5 17:45 |只看該作者
我大o個個姨甥仔o係柏斯學就識CDEFG o個幾個音囉...
等我再睇下佢識唔識彈首歌黎聽下先...
而家4歲幾...我覺得佢好叻仔o家喇...

原帖由 NoName 於 09-6-4 11:37 發表

哦,佢上個隻係教letter names既!
不過通利應該係12345?

其實,要佢地記到CDEFG呢五個音,
去彈簡單既歌仔,
係唔難,
因為五個音、五隻手指,
fix死左,佢地記性強,
加上有練下琴的話,
一般小朋友都可以自己睇譜彈,
唔會有問題!

...


珍珠宮

積分: 38647


195#
發表於 09-6-5 21:35 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-6-5 17:45 發表
我大o個個姨甥仔o係柏斯學就識CDEFG o個幾個音囉...
等我再睇下佢識唔識彈首歌黎聽下先...
而家4歲幾...我覺得佢好叻仔o家喇...





係呀,一般都係教佢CDEFG架咋,
我之前都同你提過,
咁細個學琴,唔好要求佢會識好多難既歌仔,
唔會教到太深,
因為對佢地黎講會比較易記,
一個音一隻手指,
唔會變,佢地會易認D,
再多佢地會學得好吃力架!

四歲可以自己睇譜彈到適合佢程度既歌仔,
算係好好架喇,
如果要再叻D記到其他音,
真係要天份加埋勤力 (勤力係包括佢自己同家長)
先至可以做到,
好少小朋友可以!

所以,你之前問,
小朋友應該幾時學,
我都係答你,
如果你想訓練左佢音樂感、拍子感、聽力之類,
就可以三、四歲開始!

如果你想佢真係一學就可以彈到似樣既歌仔,
就要五、六歲過後架喇!

係喎,你幫女女報到跳舞COURSE未呀?


男爵府

積分: 5451


196#
發表於 09-6-5 22:34 |只看該作者
報唔到...因為d miss 話要收4歲以上o既小朋友...
所以我幫佢報左其他活動...都係小組o個d 活動...

原帖由 NoName 於 09-6-5 21:35 發表





係呀,一般都係教佢CDEFG架咋,
我之前都同你提過,
咁細個學琴,唔好要求佢會識好多難既歌仔,
唔會教到太深,
因為對佢地黎講會比較易記,
一個音一隻手指,
唔會變,佢地會易認D,
再多佢地會學得好吃力架!

四歲可以自己睇譜彈到 ...


珍珠宮

積分: 38647


197#
發表於 09-6-5 22:38 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-6-5 22:34 發表
報唔到...因為d miss 話要收4歲以上o既小朋友...
所以我幫佢報左其他活動...都係小組o個d 活動...




下?乜咁難報架咩!?
度度都要四歲!?

但我又成日聽到d家長講,
d小朋友學咩學咩,
又學左好耐咁.......

真係唔知真定假......


男爵府

積分: 5451


198#
發表於 09-6-8 15:05 |只看該作者
你同我下屬而家發展成點呀?
仲有冇同佢傾計呀?

原帖由 NoName 於 09-6-5 22:38 發表




下?乜咁難報架咩!?
度度都要四歲!?

但我又成日聽到d家長講,
d小朋友學咩學咩,
又學左好耐咁.......

真係唔知真定假......


珍珠宮

積分: 38647


199#
發表於 09-6-8 22:35 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-6-8 15:05 發表
你同我下屬而家發展成點呀?
仲有冇同佢傾計呀?





久唔久都有傾下啦,
不過,佢好似好忙咁既,
好耐先回post,
同埋都唔係好主動咁.....

(呢個情況,好似去完旅行之後先發生!)


男爵府

積分: 5451


200#
發表於 09-6-9 21:53 |只看該作者
係呀? 我都冇乜聽佢講過d乜...

原帖由 NoName 於 09-6-8 22:35 發表





久唔久都有傾下啦,
不過,佢好似好忙咁既,
好耐先回post,
同埋都唔係好主動咁.....

(呢個情況,好似去完旅行之後先發生!)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo