跳至

首頁
12345...15

尾頁
   0


別墅

積分: 554


1#
發表於 09-4-25 14:45 |只看該作者
有無住新圍苑既媽咪入嚟傾計oY///


珍珠宮

積分: 38647


2#
發表於 09-4-26 01:01 |只看該作者
原帖由 angelbb0901 於 09-4-25 14:45 發表
有無住新圍苑既媽咪入嚟傾計oY///




我住你附近,
不過,我唔係媽咪 


子爵府

積分: 11191


3#
發表於 09-4-26 11:51 |只看該作者
對面得唔得(良景)


別墅

積分: 554


4#
發表於 09-4-26 23:14 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-4-26 01:01 發表




我住你附近,
不過,我唔係媽咪 

唔緊要啦..一齊傾下計啦..
你住邊度呀?


別墅

積分: 554


5#
發表於 09-4-26 23:15 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-26 11:51 發表
對面得唔得(良景)

好呀..你BB幾大呢???


珍珠宮

積分: 38647


6#
發表於 09-4-27 01:10 |只看該作者
原帖由 angelbb0901 於 09-4-26 23:14 發表

唔緊要啦..一齊傾下計啦..
你住邊度呀?




我住你附近既一個居屋屋苑呀


子爵府

積分: 11191


7#
發表於 09-4-27 18:18 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-4-27 01:10 發表




我住你附近既一個居屋屋苑呀
兆畦.是嗎?


子爵府

積分: 11191


8#
發表於 09-4-27 18:23 |只看該作者
原帖由 angelbb0901 於 09-4-26 23:15 發表

好呀..你BB幾大呢???

我兩個都係仔..
一個十一.
一個三.
好鬼煩...
打交打到黑....
我媽都住新圍呀...環境真唔錯!
比我現時住呢度...
我好想講句(俾我中一次六合彩頭獎啦!)
咁樣就可以搬走唔駛對住(d大陸野蠻人)
佢地唔講衛生呀....又大聲.關門大力到想拆樓咁

你呢?
同埋我係單親媽媽.同前夫離左婚有二年多!


珍珠宮

積分: 38647


9#
發表於 09-4-27 21:28 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-27 18:18 發表
兆畦.是嗎?





你呢?


珍珠宮

積分: 38647


10#
發表於 09-4-27 21:31 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-27 18:23 發表

我兩個都係仔..
一個十一.
一個三.
好鬼煩...
打交打到黑....
我媽都住新圍呀...環境真唔錯!
比我現時住呢度...
我好想講句(俾我中一次六合彩頭獎啦!)
咁樣就可以搬走唔駛對住(d大陸野蠻人)
佢地唔講衛生呀....又大 ...




11歲仲同3歲打交!?
佢地係咪唔係咁聽你話?


別墅

積分: 554


11#
發表於 09-4-29 00:03 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-27 18:23 發表

我兩個都係仔..
一個十一.
一個三.
好鬼煩...
打交打到黑....
我媽都住新圍呀...環境真唔錯!
比我現時住呢度...
我好想講句(俾我中一次六合彩頭獎啦!)
咁樣就可以搬走唔駛對住(d大陸野蠻人)
佢地唔講衛生呀....又大 ...

e..我都係2個仔wo..hehe...
良景都多大陸人咩??都唔夠寶田勁啦...
新圍都唔係太好je..=="
你細仔讀邊間幼稚園呀??
你係咪全職mami???


子爵府

積分: 11191


12#
發表於 09-4-29 09:14 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-4-27 21:28 發表





你呢?
良景.


子爵府

積分: 11191


13#
發表於 09-4-29 09:17 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-4-27 21:31 發表




11歲仲同3歲打交!?
佢地係咪唔係咁聽你話?
唔係.佢地好聽我話.但係,點講.....我關心個細ga..個大就唔鍾意......就蝦個細
相反...個細又係咁...睇到我錫阿哥...佢就發脾4打阿哥


子爵府

積分: 11191


14#
發表於 09-4-29 09:31 |只看該作者
原帖由 angelbb0901 於 09-4-29 00:03 發表

e..我都係2個仔wo..hehe...
良景都多大陸人咩??都唔夠寶田勁啦...
新圍都唔係太好je..=="
你細仔讀邊間幼稚園呀??
你係咪全職mami???
如果..我隔離屋全部香港人就話無問題囉.但係全部.都係.......唉....寶田真係好雜....有好多道友....因為我細仔入唔到上午班.咁先去左..寶田讀...就係叫寶田幼稚園.我大仔都有讀個間...諗住.d老師會對我細仔好d....當我話俾學校知我單親事.佢地都好似無(歧視)我..仲對我細仔好好.我細仔同我大仔兩個出世開始有好多病.....大仔有讀寫障礙.細仔未知有無.但母嬰個邊就話我細仔比同年紀小朋友學野慢....開頭入間學校係唔講野....老師都知..佢地都好有心機咁教佢..現時..開籠雀咁...哈哈.....我地三母子一世都同醫生有緣(今個月都睇左三次醫生...)...我地三個要長期覆診...大細仔都有發羊吊,哮喘,敏感,我就血管有問題,,長期都要睇.....一發現有事就要做手術...我大大話話做左七次手術......明天30號我又要去睇...係胸有硬塊.舊硬塊跟左我差不多三年......唉...所以我咪講....如果我中六合彩頭獎就好...咪咁解囉....(我全職媽咪)


珍珠宮

積分: 38647


15#
發表於 09-4-29 13:40 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-29 09:14 發表
良景.




唔好咁啦,
良景都唔算太差者,
都比寶田好呀!


珍珠宮

積分: 38647


16#
發表於 09-4-29 13:41 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-29 09:17 發表
唔係.佢地好聽我話.但係,點講.....我關心個細ga..個大就唔鍾意......就蝦個細
相反...個細又係咁...睇到我錫阿哥...佢就發脾4打阿哥




你幾幸福,兩個仔都咁錫你,爭寵喎! 


珍珠宮

積分: 38647


17#
發表於 09-4-29 13:46 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-29 09:31 發表
如果..我隔離屋全部香港人就話無問題囉.但係全部.都係.......唉....寶田真係好雜....有好多道友....因為我細仔入唔到上午班.咁先去左..寶田讀...就係叫寶田幼稚園.我大仔都有讀個間...諗住.d老師會對我細仔好d....當 ...





你遇到既老師真係好好喎!
你要加油呀,
先苦後甜,
慢慢會好架喇!


子爵府

積分: 11191


18#
發表於 09-4-29 20:46 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-4-29 13:40 發表




唔好咁啦,
良景都唔算太差者,
都比寶田好呀!
其實如果有得揀...我想去寶田...個度起碼新d..
但良景好就係..對面樓(新圍)就係我媽住地方.有咩事.我媽一枝箭咁就過到來
好似上次咁.我細仔係屋企發羊吊
(開頭我都唔知佢發生咩事.以為佢同我玩...,我大仔發羊吊時係學校發生.我都未見過.所以從來我唔知咩叫發羊吊)打佢又唔應.叫佢又唔應...好似舊木硬晒..我就知細仔想同我野.但講唔到...eeoo咁,跟住我叫我大仔打俾婆婆話細佬出事...跟住
我媽就幫我報警同係樓下等救護員一齊上我家


子爵府

積分: 11191


19#
發表於 09-4-29 20:48 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-4-29 13:41 發表




你幾幸福,兩個仔都咁錫你,爭寵喎! 
哈哈..不過對得多....人到傻


子爵府

積分: 11191


20#
發表於 09-4-29 20:49 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-4-29 13:46 發表





你遇到既老師真係好好喎!
你要加油呀,
先苦後甜,
慢慢會好架喇!
其實撐到今時今日.都算咁..
個天唔俾我死.就係叫我撐落去囉...我諗係咁!
你呢....不如講下你呀...大家同一區又咁近...

首頁
12345...15

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo