立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 554
珍珠宮
積分: 38647
原帖由 angelbb0901 於 09-4-25 14:45 發表 有無住新圍苑既媽咪入嚟傾計oY///
子爵府
積分: 11191
原帖由 NoName 於 09-4-26 01:01 發表 我住你附近, 不過,我唔係媽咪
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-26 11:51 發表 對面得唔得(良景)
原帖由 angelbb0901 於 09-4-26 23:14 發表 唔緊要啦..一齊傾下計啦.. 你住邊度呀?
原帖由 NoName 於 09-4-27 01:10 發表 我住你附近既一個居屋屋苑呀
原帖由 angelbb0901 於 09-4-26 23:15 發表 好呀..你BB幾大呢???
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-27 18:18 發表 兆畦.是嗎?
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-27 18:23 發表 我兩個都係仔.. 一個十一. 一個三. 好鬼煩... 打交打到黑.... 我媽都住新圍呀...環境真唔錯! 比我現時住呢度... 我好想講句(俾我中一次六合彩頭獎啦!) 咁樣就可以搬走唔駛對住(d大陸野蠻人) 佢地唔講衛生呀....又大 ...
原帖由 NoName 於 09-4-27 21:28 發表 你呢?
原帖由 NoName 於 09-4-27 21:31 發表 11歲仲同3歲打交!? 佢地係咪唔係咁聽你話?
原帖由 angelbb0901 於 09-4-29 00:03 發表 e..我都係2個仔wo..hehe... 良景都多大陸人咩??都唔夠寶田勁啦... 新圍都唔係太好je..==" 你細仔讀邊間幼稚園呀?? 你係咪全職mami???
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-29 09:14 發表 良景.
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-29 09:17 發表 唔係.佢地好聽我話.但係,點講.....我關心個細ga..個大就唔鍾意......就蝦個細 相反...個細又係咁...睇到我錫阿哥...佢就發脾4打阿哥
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-29 09:31 發表 如果..我隔離屋全部香港人就話無問題囉.但係全部.都係.......唉....寶田真係好雜....有好多道友....因為我細仔入唔到上午班.咁先去左..寶田讀...就係叫寶田幼稚園.我大仔都有讀個間...諗住.d老師會對我細仔好d....當 ...
原帖由 NoName 於 09-4-29 13:40 發表 唔好咁啦, 良景都唔算太差者, 都比寶田好呀!
原帖由 NoName 於 09-4-29 13:41 發表 你幾幸福,兩個仔都咁錫你,爭寵喎!
原帖由 NoName 於 09-4-29 13:46 發表 你遇到既老師真係好好喎! 你要加油呀, 先苦後甜, 慢慢會好架喇!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy