
,依家就睇王ec,希望我同佢夾啦!!
魚魚~ 寫道:
NaughtyLuiLui, Emen, GB,
聽完你哋咁講, 咁都安心D !!
我星期六嗰日八卦問王醫師, 問佢係咪每一個排卵後一星期都可以打到係咪BINGO? 佢話唔係個個都打到架, 要強先可以打到, 佢話上個禮拜, 有一個佢打到係同唔係之間 , 佢話若果今個月唔得, 係咪當係調理吓身體囉, 下一個月再試過囉! 我都覺得咁樣諗係啱既, 一來可以令自己無咁緊張之外, 二來若果真係fail咗, 都唔會咁唔開心嘛.
, 好開心呀 !!!