想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 715


181#
發表於 05-11-19 19:34 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

奇異果,

hello, 好"橋"呀,我都係住沙田, 返工係粉嶺,而家睇梗東叔,都好想試下黃醫師,又係不知點算,唔知轉唔轉好,不過我只係睇


大宅

積分: 2293


182#
發表於 05-11-19 23:43 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Naughty Lui Lui
唔該哂!咁我day2先去睇算吧啦!
唉!我仲住到計屎咁遠添!不過為


洋房

積分: 51


183#
發表於 05-11-20 09:35 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

plusplus:

既然王醫師與您工作地方咁近, 如對他的口碑是好的話, 比個機會自己試吓。您覺得東叔好不好? 看中醫要看一段時間, 東叔有冇說您要調理幾耐才得呢? 我都知自己都是一個很心急的人, 因為年紀不小, 昨天老公說不如去領養一個BB, 無謂再浪費金錢和時間, 我們確實放了很多$。

[quote]
奇異果,
hello, 好"橋"呀,我都係住沙田, 返工係粉嶺,而家睇梗東叔,都好想試下黃醫師,又係不知點算,唔知轉唔轉好,不過我只係睇


大宅

積分: 3638

醒目開學勳章


184#
發表於 05-11-20 13:39 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui

我上一個cycle 都有用david 同量體溫一起找egg day.

我果個result 反而係29/10 晚上出到"上深下深" 當日早上體溫未drop, 之後一日30/10晚上 "上深下淺", 當日早上既體溫drop 左, 再之後一日31/10既晚上就" 上深下無線", 體溫回升.

同你果個有少少唔同. 你估我egg day 係唔係在30/10"上深下淺"果日排出呢? 因體溫當日 drop.

我今個cycle 都會再用 david, 我見都出到明顯既線, 再加上量體溫, 易找出egg day. 我上一個cycle 失敗左, 原因不明. 可能虫虫行錯路, 去唔到要去既地方.


男爵府

積分: 7533


185#
發表於 05-11-20 14:28 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

奇異果,
我知道王醫師佢都有好幾個例子,幫到d好想生bb o既太太bingo,Emen(佢就係bk sister介紹我地睇王醫師架)就係一個例子,而我都問過醫師,佢話呢幾個月(唔計我地)有5個太太找他話想生bb,其中4個已bingo了.
佢仲話比我知其實佢好多年前都開始幫d想生bb但又好耐都冇o既太太醫,成功o既都好多,佢記得有個40歲太太找他,最後個太太調理左一段時間就有左.而家小朋友已經好大個啦.
我都希望大家都心想事成,齊齊bingo.


男爵府

積分: 7533


186#
發表於 05-11-20 14:38 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

plusplus,
你係粉嶺返工,甘睇王醫師可能仲方便.不過可能你今個月ok左,唔需要轉呢!
我都係好攪笑o既人,我d朋友成日話我面皮厚,唔怕醜,不過又攪到佢地好開心...... :tongue: :tongue:
我得閒會再報告下情況比甘多位知,我會擔起娛樂大眾o既使命,令各位sister係做人仔o既時候輕輕鬆鬆,心情愉快......


男爵府

積分: 7533


187#
發表於 05-11-20 14:50 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

monkey05,
我覺得你應該係30/10早上排卵,因為你之前一晚上深下深(即24小時內會排卵),而且你早上體溫drop左,就應該係即日排卵.我同你d pattern唔同可能係大家用david時間唔同,我日間用,同如果見到開始上深下淺果日,我會開始一日check兩次,甘會follow得好d,因為可能一覺醒就已經排左卵,甘再預約隻佬可能已經過左好多時間,你知啦,呢d野,梗係新鮮d好啦!


男爵府

積分: 7527


188#
發表於 05-11-21 10:26 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

我除左無經期唔準外,其他嘢都同你一樣呀!!諗返起o個時睇吉叔,真係浪費時間,又要受氣

:-( :-( :-( 希望王ec可以幫我攪番掂個身體啦!! :cry: :cry: 可以同你地一樣早日開工

魚魚,

我係用david check排卵架,但係我就無量體溫!!我覺得david都幾準呀,因為我無分泌,每個月都係靠佢黎知自己有無排,啱啱上個月我去照蛋,之前一日就上下都深色,照既時候就見到粒卵好大就黎爆出黎!!跟住醫生幫我打埋針&返去即刻開工都唔中 :-( :-( :-(

奇異果,

其實東叔係我第一個睇生bb既ec,起初係朋友介紹,不過佢唔係睇生bb只係佢知道東叔有幫人醫不育,所以我咪試下咯,開頭睇第一,二個cycle食左d藥都覺得ok,d m同平時一樣,跟住第三個cycle開始,個人就覺得好燥& d m有血塊, 又係哩度睇到d姊妹話食左d藥生水溜,所以咪唔睇轉左去吉叔度,但係都係 ,依家就睇王ec,希望我同佢夾啦!!

呀!仲有呀,東叔係初頭個幾個月係剩飲藥,跟住之後係要買佢自己整既人參藥,加埋都要成2,3千蚊一個月架!!哩個都係我無睇佢既原因之一


複式洋房

積分: 477


189#
發表於 05-11-21 18:24 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui, Emen, GB,

聽完你哋咁講, 咁都安心D !!

我星期六嗰日八卦問王醫師, 問佢係咪每一個排卵後一星期都可以打到係咪BINGO? 佢話唔係個個都打到架, 要強先可以打到, 佢話上個禮拜, 有一個佢打到係同唔係之間 , 佢話若果今個月唔得, 係咪當係調理吓身體囉, 下一個月再試過囉! 我都覺得咁樣諗係啱既, 一來可以令自己無咁緊張之外, 二來若果真係fail咗, 都唔會咁唔開心嘛.






:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7533


190#
發表於 05-11-21 19:49 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我今日去王醫師度,睇完後冇人就同王太傾,問佢呢排係唔係多左人黎睇話想生bb,佢好奇怪甘話:係啦!呢排真係多左好多症,個個都話想生仔.
我忍唔住笑左出黎


別墅

積分: 888


191#
發表於 05-11-21 20:09 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

你哋好嗎?

我都係睇緊中醫, 佢話我應該唔係不育, 我已有一個女, 年初亦有懷孕, 但bb唔健康, 所以要流產, 因為我m準到不得了, 每次都係28日, 只是流量比以前少咗, 而家得3日, 佢話我可能腎虛, 佢幫我補下, 等子宫復原, 因為之前刮宫, 可能傷咗, 而家唔夠厚, 難著床. 另外醫師再幫我谷下粒卵子, 希望可以啦, 你哋睇王醫師, 佢係唔係咁講呢?


洋房

積分: 51


192#
發表於 05-11-21 20:49 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB:

多謝您的回應和詳細資料。 咁我暫時不去東叔, 看王醫師有冇辦法幫到我, 希望他真的有方法幫到我們很想bingo的姊妹, 我很煩惱呀。


大宅

積分: 1628


193#
發表於 05-11-22 11:00 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚:

王醫師好似講緊我, 我老公聽到王醫師話我脈象好像有喜, 似有似冇, (但我游緊暈, 聽唔到), 我凈一尾問醫師呢個月m黎完, 有二次都黎左少少啡, 跟住又冇跡象黎m. 真奇怪.

我老公仲問返我頭先醫師話您好似有喜, 點解您冇反應, 我仲話佢係咪聽錯添. 唔掛之得醫師係我臨走時幫我把多次脈喇.

如果, 真係中就好lu. (今日day32, 高溫期維持了14天, 不過我一向都成40日才一個cycle, 我今次要等50天才驗, 費事食炸糊)


魚魚~ 寫道:
NaughtyLuiLui, Emen, GB,

聽完你哋咁講, 咁都安心D !!

我星期六嗰日八卦問王醫師, 問佢係咪每一個排卵後一星期都可以打到係咪BINGO? 佢話唔係個個都打到架, 要強先可以打到, 佢話上個禮拜, 有一個佢打到係同唔係之間 , 佢話若果今個月唔得, 係咪當係調理吓身體囉, 下一個月再試過囉! 我都覺得咁樣諗係啱既, 一來可以令自己無咁緊張之外, 二來若果真係fail咗, 都唔會咁唔開心嘛.






男爵府

積分: 7527


194#
發表於 05-11-22 12:11 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

奇異果,

唔駛咁客氣!!我都係講出自己既經歷啫 ,其實睇中醫真係睇你夾唔夾,我都好希望今次真係搵到一個幫到自己既中醫,唔駛再浪費金錢啦!!

你放鬆d啦! 咁先會易d有架,都係個句,上天自有安排,只要盡左力,就順其自然,你一定得架,加油


男爵府

積分: 7527


195#
發表於 05-11-22 12:27 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

等待BB的小貓,

嘩!咁快check到啦,我記得你好似13號先去睇佢架!!真係好戥你開心 ,最好就越黎越多姊妹bingo!!yeah
yeah


洋房

積分: 258


196#
發表於 05-11-22 12:32 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

唔好意思, 我想問吓王醫師係邊度? 可否介紹一下, 我都想去見下佢??? THANKS!!
Kannes Yeah!!! :-D


大宅

積分: 4740


197#
發表於 05-11-22 12:48 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

2星期前開始看大圍東叔, 他說我身體無問題, 但若想生仔,(因已有一女) 要服幾個月中藥, 便有9成把握, 要花幾千元藥費.
我服了8天中藥, 共付了700元(他送了一天藥給我, 一般收費$100/1天)我選已煲好的一種, 貪方便. 標誌是5號. 服後最初有輕微肚瀉, 他說有排毒功效.
現在他開了1 樽藥丸給我$600(他說為我設想, 藥丸較經濟且易服), 每日一次, 每次約百粒(保濟丸般大小)可服用1個月,他吩咐這些月不要有bb, 因不保證是仔,
同時, 我剛吃了2個月排蛋丸, 經期準時, 否則... 我曾有2-3月來一次經期,
問題: 我是否聽東叔說多服幾個月中藥呢?
事實上, 年齡不少, 不想再等喇!
請分享!


男爵府

積分: 7527


198#
發表於 05-11-22 16:21 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

smilejackie,

如果你覺得食左佢d藥有好轉而對佢有信心,咪繼續咯!!哩度都曾經有姊妹睇佢bingo.

我建議你可以拿張藥方出出面"汁"藥,因為平一半!!而d藥丸就無辦法啦要同佢買,不過慳得幾多得幾多嗎!!


別墅

積分: 715


199#
發表於 05-11-22 19:45 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB

聽完你的分享,真係令我十五十六,都唔知好唔好再去睇東叔,我睇


複式洋房

積分: 477


200#
發表於 05-11-22 20:54 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

等待BB的小貓,


哇~~~~~~ !!!! , 好開心呀 !!!
原來王醫師講嗰個係你, 我估你應該OK咗啦 !!!

唔好理咁多咯, 當你自己BINGO先啦 !! 你好好保重身體呀 !

各SISTER, 我哋繼續努力 !!

[quote]
等待BB的小貓 寫道:
魚魚:

王醫師好似講緊我, 我老公聽到王醫師話我脈象好像有喜, 似有似冇, (但我游緊暈, 聽唔到), 我凈一尾問醫師呢個月m黎完, 有二次都黎左少少啡, 跟住又冇跡象黎m. 真奇怪.

我老公仲問返我頭先醫師話您好似有喜, 點解您冇反應, 我仲話佢係咪聽錯添. 唔掛之得醫師係我臨走時幫我把多次脈喇.

如果, 真係中就好lu. (今日day32, 高溫期維持了14天, 不過我一向都成40日才一個cycle, 我今次要等50天才驗, 費事食炸糊)


:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo