親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 51


1981#
發表於 06-6-27 21:12 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy,
我都想參考你的行程,可以e-mail給我嗎?
"[email protected]" ^_^


民房

積分: 51


1982#
發表於 06-6-27 21:17 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone

Have a nice trip!!!


大宅

積分: 4455


1983#
發表於 06-6-27 21:22 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

conniedodo / 731mom / Heidicheng8

Just sent. Pls check!


民房

積分: 51


1984#
發表於 06-6-27 21:32 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy,

收到啦一,你好掂呀


大宅

積分: 4455


1985#
發表於 06-6-27 21:38 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone
聽日一早出發而家仲 online, 係咪真係未出發先興奮呀.
祝你玩得開開心心順順利利日日好天.


大宅

積分: 1453


1986#
發表於 06-6-27 21:42 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

可能地區問題, 就正如新界區租樓平過市區啦!

731mon 寫道:

hay,
點知妳又真係book 到架車咁平既?? ?-( ?-( ?-(
不過我睇過o係富良野 book 車係平過係 札幌 pick up, 真怪 ?-( ?-( ?-(


民房

積分: 51


1987#
發表於 06-6-27 21:43 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy,
點解你唔係成田轉機去札幌呢.

子健&媽媽,
我send


大宅

積分: 4455


1988#
發表於 06-6-27 22:15 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

heidicheng8 寫道:
Candy,
點解你唔係成田轉機去札幌呢.


我都想, 不過wait咗好耐都冇機位, 焗住咁樣囉. :cry:


別墅

積分: 629


1989#
發表於 06-6-27 22:16 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy,

收到了! 果然厲害, 肯定花了您不少時間及心血呢

簡直係造福人羣, hehe

期待各位媽咪精彩的分享


男爵府

積分: 8507


1990#
發表於 06-6-27 22:24 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

你哋知唔知用welcome pass去小樽or番spp要唔要劃位架?
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]
該用戶已被刪除

1991#
發表於 06-6-27 22:43 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1301


1992#
發表於 06-6-28 00:05 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy925,
原來,我都做了一本和妳的很相似的行程書呀!不過我古老d,我用手寫和剪貼.
該用戶已被刪除

1993#
發表於 06-6-28 09:35 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 629


1994#
發表於 06-6-28 09:55 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

conniedodo,

我的行程表都係用本記事簿手寫和剪剪貼貼咋, 哈哈 真係唔見得人


民房

積分: 17


1995#
發表於 06-6-28 10:08 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

CANDY

可否E-MAIL你的行程給我, E-MAIL : [email protected]

我在22/7-30/7去北海道,坐CX, 一行8人,我有以下問題想問大家:

1.) 去函館的朋友,請問你們會不會坐叮噹火車,今年是最後一年的,去的話是不是在機場JR COUNTER 劃位時一同買票?

2.) 我28/7會在富良野住一晚COTTAGE HIM,參加肚臍祭,但晚餐時間和肚臍祭舉行時間相撞,請問你們會怎樣安排?

請各位指教!


大宅

積分: 1453


1996#
發表於 06-6-28 10:28 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我係其他 forum 見過, 話 cottage 的老闆會係當天將晚飯時間提早架!

himheima 寫道:

2.) 我28/7會在富良野住一晚COTTAGE HIM,參加肚臍祭,但晚餐時間和肚臍祭舉行時間相撞,請問你們會怎樣安排?


大宅

積分: 4455


1997#
發表於 06-6-28 10:40 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Himheima
Just sent.

conniedodo / rachaelmum
其實我都有剪貼嘅supplementary notes架, 有d地方冇website, 只有書本hard copy或者web page file size too large, 我就print咗出黎, 仲有就係有d coupons我都係keep hard copy架.
其實做soft copy只因為自己懶, 唔想抄寫, 去websites copy & paste咪算囉.


咦, 28/7富良野有肚臍祭咩, 我當晚喺美瑛喎.


別墅

積分: 525


1998#
發表於 06-6-28 12:18 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy925,

妳schedule 得好仔細. 好實用呀. 手到拿來! :mrgreen:
嘩去北海道真係好貴呀!!!

我的行程如下 :-
8/5 - Day 1 香港 -> 札幌 住Kerio Plaza Hotel Sapporo (CX package)
8/6 - Day 2 札幌 (


大宅

積分: 1453


1999#
發表於 06-6-28 14:46 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


COPY FROM TRAVELPOOH 討論區

給將要到Flowerland的朋友一個提示,就是買入場票時出示護照便可以半價(原價500日元.現在250日元)入場,買票的地方沒有寫明的,這是旅遊書"教路"的,現在每人入場時還送薰衣草香座呢!


別墅

積分: 629


2000#
發表於 06-6-28 14:56 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

各位,

本來我的旅程沒打算住pension的, 因為大部份的pension都要使用公眾浴室廁所真係好唔方便, 我囡囡和老公都唔制,加上我們不駕車, 交通也是問題。

不過見到您們個個都住pension, 而我們原先訂的富良野酒店在北之峰都好唔方便, 現在心思思也想住一晚pension。 我今早send email去美瑛的馬鈴薯之丘問下有沒有房, 貪那裏有些房是有private bathroom, 看到網友分享口碑也不錯!
希望有房啦! 那我兩天都住美瑛, 與之前計劃行程也可以配合
到, 因為我打算一天在富良野, 第二天一早坐twinkle bus,下午到上富良野Flowerland。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo