在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7290


1981#
發表於 04-7-6 08:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
Her rice bowl is a small size jar! She can be behavior while she eats......McDonald... :-P
I will send an email to 蕉媽.

lokching,
thanks for your reservation on 7 Jul.

canau


大宅

積分: 1644


1982#
發表於 04-7-6 09:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo
都會o架!....我就因為懶所以先無咁得閑"干淨"咋!
反正melvin仔都好鍾意用條利嚟抺(賴)地o罹!

lokching jc pakpakmami & canau
我office租埋隔離,之前好近我果班女同事以經搬埋入去,而家換晒班男人...即係吾肯幫我聽電話啦!仲係教都吾想學果種添呀! :cry:

對付小朋友餵飯,我仲有一招!:mrgreen:
就係比張圓"登"佢坐住食,除非吾驚跌死,吾係都會好"無奈"咁食晒碗飯,無得走佬!


大宅

積分: 3479


1983#
發表於 04-7-6 11:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
晴晴點呀??!
唔該晒你啦,幫我地book table啦!聽日見啦



男爵府

積分: 8348


1984#
發表於 04-7-6 11:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位 :
我book左位啦
1點, 5位, 陳小姐, 彩福海鮮酒家

pakpakmami :
晴晴尋日終於柯左d唔係水既大大啦, 好開心呀, 我諗佢開始復原啦, 多謝關心

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1985#
發表於 04-7-6 11:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
唔好意思, 又再一次放你地飛機.. 因為呢排公司攪緊office space planning, 我要做好多野.. 未有時間出黎食lunch, 仲有老板佢個日好得閒, 一定搵我.. 所以我黎唔到..sorry again

melvinma,
你呢招坐圓chair都幾好.. 等我又咁樣整蠱個仔先
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 5962


1986#
發表於 04-7-6 12:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
唔該你.
晴晴好返就好啦,佢呢排肯食野好快就肥嘟嘟架啦.

jojo,
唔緊要la,下次再來過

vc來唔來呀..


大宅

積分: 3479


1987#
發表於 04-7-6 13:07 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
你又唔黎得呀丫!有D失望添....... :-( .....有D野問你架嗎!!!!,唯有等第日啦


男爵府

積分: 7290


1988#
發表於 04-7-6 14:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
thanks!
you can ask your mother-in-law to cook the congee with 淮山 to chingching (健脾).

jojo,
it's ok! may be we can meet in next time.

canau


男爵府

積分: 8348


1989#
發表於 04-7-6 14:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
唔緊要啦, 做野緊要麻, 下次啦

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1990#
發表於 04-7-6 15:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
你有乜野要問, 你可以打電話比我, 又或者Pm我都得呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1991#
發表於 04-7-7 09:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, jc, pakpakmami,
Banana ma will join our lunch today.
canau


大宅

積分: 1644


1992#
發表於 04-7-7 10:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

okching, jc, pakpakmami & 蕉媽
你地食得開心d啦! :cry: 好想去!

jojo
呢招係一位媽咪教我o架!因為佢仔好"un皮"坐吾定,佢仲攞張好高嘅吧"登"添呀!


大宅

積分: 3479


1993#
發表於 04-7-7 11:06 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位今日lunch既媽咪,一陣見啦!!!

canau,
我一陣要出去丫,所以自己係彩福等啦!

melvinma,
無得同你lunch添!有d失落添!!!唯有等下次再lunch過囉!


男爵府

積分: 8348


1994#
發表於 04-7-7 11:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位 :
一陣見啦

melvinma :
我覺得就算坐圓chair食飯, 佢地都會用盡方法自己爬落黎
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1995#
發表於 04-7-7 11:52 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
我想不到用圓椅吃飯有什麼分別,正如 lokching 話:佢地都會用盡方法自己爬落黎.
石否指點下?
canau


男爵府

積分: 8348


1996#
發表於 04-7-7 12:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位 :
出面落狗屎呀, 記得帶"遮"呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1997#
發表於 04-7-7 12:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
thanks for your reminder.
canau


男爵府

積分: 8348


1998#
發表於 04-7-7 15:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

同你地lunch真係好鬼開心, 又食又講, 把口無得停

canau :
多謝你d衫呀, 我好like u.s. polo果件t-shirt

各位 :
頭先食飯時講開gathering, 原來蕉媽屋企個club house (將軍澳)好正, 我地現想轉地頭, 你地ok ng ok ????

我july 24 & aug 7 都ok, 你地呢..........??????
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


1999#
發表於 04-7-7 16:07 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2000#
發表於 04-7-7 16:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

banana ma, jc, pakpakmami & lokching,
many thanks for your lunch even though the limited time.
just came back to office. very very hot!
i will send an email to you. pls check.
canau

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo