在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5962


2001#
發表於 04-7-7 18:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我july 24 & aug 7 都ok.
其實每個星期六都得,只是時間問題.


男爵府

積分: 7290


2002#
發表於 04-7-8 09:00 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
me too!
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2003#
發表於 04-7-8 09:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
你地昨日食lunch 好開心喎.. 我可慘了.. 工作並不是很如意.. 貓麵就有得你食.. :-( :-(

我想講俊廷返開既幼潛, confirm開得成班.. 睇怕你地星期六既gathering 我黎唔到..你地玩得開心d.. :-P :-P
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


2004#
發表於 04-7-8 10:24 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
me too ah!....no way!
I set my daughter photos for screen saver. When I feel upsad, I will browse her photos to cool down myself. 亞Q spirit!

I can't see Justin and you at least 2 months wor! :-(

canau


男爵府

積分: 7290


2005#
發表於 04-7-8 10:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, JC, PakPakMaMi, Banana Ma,
Forgot to say.... THANK YOU!
canau


男爵府

積分: 8348


2006#
發表於 04-7-8 10:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
唔駛客氣呀

jojo :
唔緊要啦, 來日方長, 等justin上完playgroup再出黎啦

做咩食貓麵咁慘呀, 唔好唔開心啦, 諗下justin咪開心返lor

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2007#
發表於 04-7-8 10:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

早晨!

canau,
唔駛客氣啦!傻女黎既~~

jojo,
你又唔黎得gathering丫, :-(咁唯有等下次啦!
做野唔如意,久不久都有架啦,唔好唔happy啦.....上到bk見到我地味好happy囉.... :lol: :lol:

lokching,
如果星期六出黎,等你short week個星期囉,好嗎??7月邊個星期六係short week丫??24/7ok嗎??

melvinma,
你去唔去丫???


男爵府

積分: 8348


2008#
發表於 04-7-8 11:03 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
July 24 我OK呀
你對我真體貼.....等我short week
不過我真係要short week先出到黎呀, 如long week要入tsing yi再去tko, 我諗我實無左半條人命

melvinma)))))))))))))
點呀, july 24你得唔得呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2009#
發表於 04-7-8 11:53 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
梗係好啦...我明知你要返去99度揍晴晴架嗎.....幾醒目丫..我

咁不如plan下24/7(星期六)既gathering啦...好嗎
睇下有無人報名先決定啦,我地可以出來TEA之後先去玩,好嗎??

日期 : 7月24日 (星期六)
地點 : 將軍澳 (蕉媽club house)

pakpakmami..........................2A 1C


男爵府

積分: 8348


2010#
發表於 04-7-8 12:04 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

咁不如plan下24/7(星期六)既gathering啦...好嗎
睇下有無人報名先決定啦,我地可以出來TEA之後先去玩,好嗎??

日期 : 7月24日 (星期六)
地點 : 將軍澳 (蕉媽club house)

pakpakmami..........................2A 1C
lokching ................................1A 1C
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2011#
發表於 04-7-8 12:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

日期 : 7月24日 (星期六)
地點 : 將軍澳 (蕉媽club house)

pakpakmami..........................2A 1C
lokching ................................1A 1C
canau ................................2A (maid & me)1C
canau


男爵府

積分: 5962


2012#
發表於 04-7-8 12:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

日期 : 7月24日 (星期六)
地點 : 將軍澳 (蕉媽club house)

pakpakmami..........................2A 1C
lokching ................................1A 1C
canau ................................2A (maid & me)1C
JC .........................................1A1C


大宅

積分: 3479


2013#
發表於 04-7-8 13:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC 寫道:
日期 : 7月24日 (星期六)
地點 : 將軍澳 (蕉媽club house)

pakpakmami..........................2A 1C
lokching ................................1A 1C
canau ................................2A (maid & me)1C
JC .........................................1A1C


點解無人有老公去架....等我叫我老公唔好去先得.... 如果唔係悶水佢


男爵府

積分: 5962


2014#
發表於 04-7-8 13:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
要返工麻,唔係點買車比個仔玩喎.


男爵府

積分: 8348


2015#
發表於 04-7-8 14:35 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
可能你老公想黎呢, 唔好唔俾佢黎啦
你老公對住個囝就唔悶架啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2016#
發表於 04-7-8 16:23 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


lokching,
咁好啦,等我問下佢先啦 睇黎我地都 24/7OK 噃....jojo唔得,melvinma呢???

calling mevinma))))))))))))))))))

canau,
駛唔駛又勞煩你"醫貓"比蕉媽呀,問佢24/7 ok ng ok啦........釘橋晒


大宅

積分: 1644


2017#
發表於 04-7-8 16:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

[size=x-large]到!
由於太多媽咪問去新加坡,而長隆旅行又到尾聲!所以好忙,吾好意思!

各位靚媽.....我24號去長隆啦,你地吾記得o左喇!


男爵府

積分: 7290


2018#
發表於 04-7-8 17:12 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

ok!
canau


男爵府

積分: 7290


2019#
發表於 04-7-8 17:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
busy for ........................... trips wor!
canau


大宅

積分: 2155


2020#
發表於 04-7-8 23:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

我今晚終於上到網喇各位靚媽, 24號無問題, 不過要下晝, 你地記唔記得(我上晝返playgroup呀)

日期 : 7月24日 (星期六)
地點 : 將軍澳 (蕉媽club house)

pakpakmami..........................2A 1C
lokching ................................1A 1C
canau ................................2A (maid & me)1C
JC .........................................1A1C
bma.....................................1A1C

melvinma~have a nice trip ar ha!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo