親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4455


2021#
發表於 06-6-29 17:30 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

QQ媽媽 寫道:
Candy

Can you try:


[email protected].hk
or
[email protected]

Many thanks

QQmama


Just sent to [email protected], pls check!


大宅

積分: 4455


2022#
發表於 06-6-29 17:32 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

himheima 寫道:
Candy

多謝你的行程,十分詳細,我會跟你的方法自己做一個行程,到時再e-mail給你參考,希望你比些意見。


唔好咁客氣, 大家參考吓


大宅

積分: 4455


2023#
發表於 06-6-29 17:33 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Smilesun 寫道:
himheima
我琴日睇過肚臍祭未出日程...


:mrgreen: :mrgreen: 我尋日都睇過喎, 唔知幾時先有料呢.


大宅

積分: 4493


2024#
發表於 06-6-29 17:40 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

1. 有無人知根室花 迴旋壽司係向JR Tower 定Stellar Place呢?

2. 旭川有無free shuttle bus 去動物園或雪之美術館呢?

3. 知唔知旭川好出名的山頭火拉面店正確位置呢?

4. 火曜日 = 星期??? 呢? 木曜 又=星期??? 呢?




大宅

積分: 1453


2025#
發表於 06-6-29 17:48 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

tatacat,

1. 係 STELLAR PLACE 6/F
http://www.gnavi.co.jp/jr-tower/

2. 前者係星期二, 後者係星期四


大宅

積分: 4455


2026#
發表於 06-6-29 18:18 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

火曜日 = 星期二
木曜日 = 星期四


大宅

積分: 3341


2027#
發表於 06-6-29 22:46 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Hi,請問上邊個網址可以看到這個肚臍祭的資料?


民房

積分: 51


2028#
發表於 06-6-29 23:31 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

各位,日本自遊易討論區個網站OK啦,大家又多


男爵府

積分: 8507


2029#
發表於 06-6-29 23:46 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

smilesun,

你去年有無去akachan呀?嗰度有無baby food買呀?我想去到spp先買bb餅仔,只帶頭一兩日嘅份量,嗰邊易買嗎?如果去sapporo factory只係為咗去toy r us買奶粉&baby food,值得去嗎?
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 1453


2030#
發表於 06-6-29 23:48 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl,

妳可以去百貨公司的"子供部"買 BABY FOOD/BB 餅仔架, 甚至旅行裝的奶粉 (如妳小朋友食日本奶粉) 都會買到架, 不過價錢會貴 D, 不過就肯定會買到囉!


男爵府

積分: 8507


2031#
發表於 06-6-29 23:54 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay,

tks .咁係即係大丸,三越嗰d呀?
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


民房

積分: 51


2032#
發表於 06-6-29 23:54 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我找到D資料希望幫到你


大宅

積分: 1453


2033#
發表於 06-6-29 23:56 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl 寫道:
hay,

tks .咁係即係大丸,三越嗰d呀?


係呀!

當然 Toyrus 會比較平啦!


大宅

積分: 1453


2034#
發表於 06-6-29 23:59 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

heidicheng8,

妳可以寫 e-mail 問車行, 係唔係所有 GPS 都可輸入 MAP CODE; 今日我收到 Tocco 係富良野的 outlet 答覆, 車行的 GPS 並無呢個功能!我真係有 D 失望呢!


民房

積分: 51


2035#
發表於 06-6-30 00:10 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay03,
sorry 呀我唔識


大宅

積分: 1453


2036#
發表於 06-6-30 00:31 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

[quote]
heidicheng8 寫道:
hay03,
sorry 呀我唔識


民房

積分: 51


2037#
發表於 06-6-30 00:35 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我唔係唔係駕車自助遊. :-( :-( :-( :-( :-(
該用戶已被刪除

2038#
發表於 06-6-30 00:46 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5769


2039#
發表於 06-6-30 08:02 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

rachaelmum
我都係住馬玲薯之丘的cottage,但係我地係一間間咁計錢,只係素泊,另外晚餐係到時散叫,而早餐我個friend想自己煮...

himheima
暫時加唔度行程...因為係vkzone先改到架...要等佢回來先得...

Ivyl
我舊年無去akachan呀...好難找呀...sapporo factory我就一定會去,因為囡囡衫平好多呀...前面一大堆都係sapporo factory係三四折的價錢,最貴都係七/八百
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


洋房

積分: 191


2040#
發表於 06-6-30 09:48 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Smilesun, hay03

如果小朋友5歲, 租車的時候佢地會準備好一張好似小櫈(但無腳、無椅背)俾佢, 其實係幫個小朋友坐高D, 咁扣安全帶的時候就會舒服D, 再細D的小朋友會準備 car seat 俾佢坐, 同香港坐車一樣, 我唔知唔用會唔會違規, 但人生路不熟, 最好都係用, 尤其你地要行D 細路, 又要揾路, 又唔知部GPS講セ, 要急停就危險嘛, 都係安全D 好, 仲有一樣就係大家最好先準備一份note, 將要去的地方連電話號碼寫下, 要出發開車前先輸入電話號碼, 咁GPS就會教你點去啦。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo