在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7290


2021#
發表於 04-7-8 23:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

蕉媽,
thank you!
canau


大宅

積分: 3479


2022#
發表於 04-7-9 00:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

咁我地就決定24/7啦....唔該晒蕉媽....

咁我地到時再決定時間law....好野


canau,
我已攪掂左啦...thomas火車... 明唔明!....等埋你個d先再約....

你明天開始返新office law bor.....一定唔習慣姐.....不過你要上住bk呢個topic就會習慣架啦..


男爵府

積分: 5962


2023#
發表於 04-7-9 01:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

好野... 終於可以出來玩啦.
我都要下晝,最快要3點~4點到

melvinma,
你都玩得開心d,唔駛掛住我地架.


男爵府

積分: 8348


2024#
發表於 04-7-9 09:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

好野, 724有得出黎同你地玩, heeheeeee

bananama :
many thanks ah

melvinma :
hehe真係唔記tim, 因你實在太多trip啦, 今次你黎唔到, 咁下次等埋jojo再攪一次啦
玩得開心d呀

jc :
我地約4點鬆d啦, 咁你咪唔駛咁趕lor

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2025#
發表於 04-7-9 09:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
I made the copies lar! Can I pass the VCDs to you today?
Not easy to browse BK frequently in day time after moving to new office. The seat is inconvenience.

lokching, JC,
Sorry that I made one set only due to limited time. Can you contact PakPakMaMi to make the spare copy?

melvinma,
have a nice trip!
canau


男爵府

積分: 8348


2026#
發表於 04-7-9 10:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami:
咁....麻煩晒你啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 1644


2027#
發表於 04-7-9 10:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

好呀,大家都玩得開心d啦!

蕉媽.....搵次再去拜訪你家.....會所!


大宅

積分: 3479


2028#
發表於 04-7-9 11:09 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

嘩....阿靚女melvinma,你又去長隆....成日都去旅遊....好羨慕丫...

canau,
ok!今日係唔係你lunch time囉比我姐,你call我啦..ok!

jc,你要3-4pm先得...咁呀,等到時我地再約實個時間law...


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2029#
發表於 04-7-9 13:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
乜咁好人人都有Thomas 火車VCD.. 點解我冇既.. 我都想要.. 可以嗎 ?

melvinma,
去完長隆, 記得報告下..因為我地都想試下去呀.. 記得影相喎..

lokching, canau, PakPakMaMi,蕉媽,
玩得開心d.. 下次再黎過..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


2030#
發表於 04-7-9 14:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
I don't have this. Please ask PakPakMaMi.
canau


男爵府

積分: 5962


2031#
發表於 04-7-9 15:03 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

唔該哂pakpakmamai.


大宅

積分: 3479


2032#
發表於 04-7-9 16:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦



各位,ok...不過唔好咁大聲bor....email我啦....我驚比人拉丫...


男爵府

積分: 7290


2033#
發表於 04-7-9 17:04 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

yes ah
need to send pm for this sensitive topic.
canau


男爵府

積分: 8348


2034#
發表於 04-7-9 17:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
heee....send左email俾你啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2035#
發表於 04-7-9 17:35 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
收到啦....

canau,jojo,jc, 請check pm


男爵府

積分: 5962


2036#
發表於 04-7-9 17:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,

pls check pm


民房

積分: 27


2037#
發表於 04-7-10 01:07 |只看該作者

北角媽咪 For your children's health

家長講座

(二)學習改變兒童行為的技巧
日期:7 月10 日(星期六)
時間 :3:00pm - 4:30pm
講員:資深學校訓育及輔導工作教師 鄺鍾艷霞女士
合辦機構 : 朗研社
 
費用:每講座20元
(附設免費小學生托管服務。名額有限,請先預約。)
以上活動主辦機構:
播道會靈泉福音堂/靈福教育中心
北角渣華道128號503-5/605A室
(近北角碼頭, 巴士地鐵直達港島各區, 渡輪來往紅磡九龍城)
25658509 / 34273073 Mr Au / Miss Hau
[email protected]
http://lingfook.webhop.net/


男爵府

積分: 7290


2038#
發表於 04-7-11 15:15 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
Justin shows his muscle!
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2039#
發表於 04-7-12 08:45 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
送上大浪灣照片..











主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 1644


2040#
發表於 04-7-12 10:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo & pakpakmami
我今次包團去大人都係1118咋,而且仲有長隆住,都十分之抵,我去完一定會匯報比大家知!

pakpakmami~~~~~ 你地有咩秘密!

jojo 你仔仔真係成熟過我melvin好多呢?邊似一歲BB仔!

lokching..晴晴好番未呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo