Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
我尋日都同左晴晴去沙灘呀, 佢驚沙呀, 唔肯坐係度but沙, 所以佢全程都係游水
jojo :
justin玩得好開心wor, 仲好型仔tim
canau :
點呀, 新office坐得慣唔慣呀 ?
melvinma :
晴晴好番晒啦, 胃口仲超好tim, 好到我都有d驚, 可能病果排餓得犀利瓜, 佢飲完8oz奶都好似唔夠咁, 仲打個奶樽呀, 食完成碗粥又要食其他野, 好恐怖呀....我都唔敢俾太多佢食, 驚佢頂唔順
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P