在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7290


2041#
發表於 04-7-12 10:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Dear all,
over over, in new office now!
already tight up the stuff on last Sat.
canau


男爵府

積分: 8348


2042#
發表於 04-7-12 10:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

我尋日都同左晴晴去沙灘呀, 佢驚沙呀, 唔肯坐係度but沙, 所以佢全程都係游水

jojo :
justin玩得好開心wor, 仲好型仔tim

canau :
點呀, 新office坐得慣唔慣呀 ?

melvinma :
晴晴好番晒啦, 胃口仲超好tim, 好到我都有d驚, 可能病果排餓得犀利瓜, 佢飲完8oz奶都好似唔夠咁, 仲打個奶樽呀, 食完成碗粥又要食其他野, 好恐怖呀....我都唔敢俾太多佢食, 驚佢頂唔順
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


2043#
發表於 04-7-12 10:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
kaylie張新相好少女呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2044#
發表於 04-7-12 11:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

hello lokching,
the office is OK but the air-conditioning is very very cool!
it's nice for chingching wor!
glad to hear chingching's news, let her eat more and more lar!

canau


大宅

積分: 4167


2045#
發表於 04-7-12 11:59 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

morning!

好耐無上黎啦!! 有野煩緊!! Pakma你知我D野架啦! 有時間就幫我post下我現況啦!!


男爵府

積分: 8348


2046#
發表於 04-7-12 12:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
冷氣咁勁...有無帶外套呀, 唔係好易凍病架

vc :
你煩緊咩呀 ????

pakpakmami:
講黎聽下
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


2047#
發表於 04-7-12 13:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, jojo,
你地都玩得好開心喎.昨日亞仔晨早7:30起左身,諗住叫爸爸同埋亞仔一齊去沙灘玩架,點知爸爸唔願意,佢話答應左17/7(sat)同佢去點都要等到果日至去.激死我,亞仔到今日為止,今年都未去過沙灘玩呀.

canau,
你果邊環境如何呀.除左凍d之外無乜野麻,咁記住放件褸在公司.


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2048#
發表於 04-7-12 13:56 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
咁你帶定一件厚少少既"嬲"放係公司啦.. 我都係咁家..

lokching,
晴晴冇野就好啦..

JC,
你老公咁怪, 點都要等17號至去沙灘既.. 咁諗住去邊個灘呢.. :-P :-P
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


2049#
發表於 04-7-12 14:24 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC :
係囉, 點解你老公一定要17�7先去沙灘既, 好攪笑

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2050#
發表於 04-7-12 14:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, JC, JoJo,
I have the coat in office but it is not so cool now..... seems not so stable.
Just tried to have a lunch here. Very very hated to eat here due to very very cloudy. 7 guys sit in a one small round table..... In next time, I will bring or buy lunch box.
canau


男爵府

積分: 8348


2051#
發表於 04-7-12 16:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
帶飯仲好啦, 唔駛食出面咁多味精麻
我都想帶飯, 可惜無得帶
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2052#
發表於 04-7-12 17:12 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
我今朝帶左pakpak去睇e生丫,佢無乜庶啦,只係皮膚敏感!

canau,
你今日點呢,返左新office囉?不過我都知你掛住我地架啦!! hehe!!!
另外:你個女真係好掂丫...去參選"美少女"都得丫...無人估到佢先係2歲幾丫.....好少女同好靚女呀!好羨慕呀!!

lokching,
好野!晴晴無晒事lu!!咩好囉..佢要食幾多你咪比佢食囉,佢飽就自然會唔食啦

jojo,
你就好啦!去沙灘玩咁happy,好羨慕丫.....你知嗎,我星期六日好勤力咁係度"執" d碗碗碟碟呀!!你地明!

JC,
我都唔明點解一定要係17/7先可以去沙灘姐....係唔係即係想同個仔講next week先去丫???????

melvinma,
嘩!聽你咁講好似好正咁bor...又唔貴..去長隆,早知我都去啦!不過下次先啦,等你返來匯報啦!
另外,我地唔係有乜野秘密丫..係要"執"d碗碗碟碟


大宅

積分: 3479


2053#
發表於 04-7-12 17:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

好啦到vc啦!我幫手匯報下啦!

vc近排d確係煩死人,因為佢個工人既問題啦!話說佢工人真係好唔掂啦,vc都想炒佢架啦,點知佢先下手為強....走老先...攪到vc 好"lei hair"丫.....依家仲攪到上去police度添丫....總之好煩架啦佢呢排.,我只知係知咁多咋....詳情我都未真正了解!等vc得閒再匯報啦.......

又係工人既問題.....真係驚驚丫....


男爵府

積分: 8348


2054#
發表於 04-7-12 17:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
pak pak 做乜無那那皮膚敏感呀 ? 希望佢快d好番啦,
take care

你真勤力, 真抵錫 , 咁快執好d碗碗碟碟

vc好慘wor, 俾個工人一獲hiu起, 咁群翅依家係咪婆婆睇住呀 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2055#
發表於 04-7-12 17:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


lokching,
pakpak無乜庶架啦,佢D皮膚好易敏感架!
我其實仲未執好D碗碟架...只係執好左SET 火車1&2咋...你話仲有幾幾未執..........

vc,真係好慘又好煩,所以我都真係好怕d工人丫....不過又無計囉!唉..依家群翅係婆婆睇同埋vc可以係鋪頭自已睇囉.....


男爵府

積分: 5962


2056#
發表於 04-7-12 23:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
即係咁既,爸爸佢會17/7放假,之前佢同我講呢日放假同我地去沙灘玩,因為之前我成日叫佢同埋我地去(SUN佢會去乾燒碳)但唔會同我地去,成日多多藉口,佢今次好皇恩大"seeh",咁.
其實佢係緊張個仔,成日驚太熱,熱親亞仔,連bbq都唔比去. :-|


大宅

積分: 3479


2057#
發表於 04-7-12 23:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
你咁夜既?你仲係公司丫??
你老公.....唔係呀! ...


男爵府

積分: 7290


2058#
發表於 04-7-13 08:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, pakpakmami, jc,
今朝好早便返到長沙灣(07:45)
有些BaBa緊張小朋友多過MaMa
canau


男爵府

積分: 8348


2059#
發表於 04-7-13 09:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
你做乜咁早返到公司既 ? 你係咪搭地鐵 ??

jc:
原來如此....咁你老公真係好緊個囝wor
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 1644


2060#
發表於 04-7-13 10:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc
緊仔仔咪好o罹,最怕係吾緊吾理o者!

lokching
食得是福啦!媽咪!吾好比太飽太濟果d food比佢食都無問題o架!

canau
我公司都係超凍,所以長著一件"公司風褸",啱啱先叫除o左入面果件"爪毛"背心咋!

vc
所以好工人難求....吾係我都吾駛早回啦!唉! :-|

pakpakmami....咁你慢慢拾啦!

jojo...你仔張露點大頭相..eeeee...好誘人啦! :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo