夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   110


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2061#
發表於 18-3-29 16:07 |只看該作者
aaron626 發表於 18-3-29 15:41
回覆 wing1388 的帖子

最可憐係老闆娘又出動呢….又話要咁要咁….一陣又高姿態出現…我又要同佢打交道..呢 ...

即係老闆娘唔出現妳會開心好多...唔......


百花叢裡過,片葉不沾身。


子爵府

積分: 11302


2062#
發表於 18-3-29 17:29 |只看該作者
回覆 wing1388 的帖子

佢太太以前係度做的...好多線眼或探子....

我新來個時, 老闆生日, 我同同事買份禮物俾老闆..佢太太話要同事夾咁貴, 打來罵我.. 又話要俾返$俾我地 (最後當然冇喇)..

佢太太成日教我點做點做...好煩下...

今晚我老闆話要豪飲豪食, 我已經搵D中價位...佢太太又俾張特平MENU我叫我去BOOK...
最後老闆叫我BOOK我個間....
但宜家太太會到...我問老闆佢太太會唔會唔高興....

有時都唔知佢兩公婆邊個係真.....


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2063#
發表於 18-3-29 17:46 |只看該作者
aaron626 發表於 18-3-29 17:29
回覆 wing1388 的帖子

佢太太以前係度做的...好多線眼或探子....

咁妳老闆又係唔多識做,無形中擺咗妳上枱,左右做人難!
百花叢裡過,片葉不沾身。


子爵府

積分: 11302


2064#
發表於 18-3-29 17:58 |只看該作者
回覆 wing1388 的帖子

我知有D位要硬食既....男人要面, 我明白... 係D細面前講到食到上天咁....
但我真係做唔出突然去明星食$2XXX既餐....
到時我驚D細既反枱唔去...
我又唔可以講真相....

我以為攪好左單野。。。。點知佢太太會來。。。



珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2065#
發表於 18-3-29 18:16 |只看該作者
aaron626 發表於 18-3-29 17:58
回覆 wing1388 的帖子

我知有D位要硬食既....男人要面, 我明白... 係D細面前講到食到上天咁....


百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 6745


2066#
發表於 18-3-30 19:03 |只看該作者
wing1388 發表於 18-3-29 18:16


[color=rgba(0, 0, 0, 0.87)]兔兄, 復活節快樂呀. 終於比大茄發現, 原來時代廣場星期四晚唱歌[color=rgba(0, 0, 0, 0.87)][color=rgba(0, 0, 0, 0.87)]哥哥仔係5:41 開檔架


男爵府

積分: 6745


2067#
發表於 18-3-30 19:04 |只看該作者
wing1388 發表於 18-3-29 18:16


兔兄, 復活節快樂呀. 終於比大茄發現, 原來時代廣場星期四晚唱歌哥哥仔係5:41 PM開檔架


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2068#
發表於 18-3-31 18:44 |只看該作者
大茄 發表於 18-3-30 19:04
兔兄, 復活節快樂呀. 終於比大茄發現, 原來時代廣場星期四晚唱歌位哥哥仔係5:41 PM開檔架
...

我都去擺檔
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2069#
發表於 18-4-3 09:57 |只看該作者

回覆樓主

早晨咁多位
百花叢裡過,片葉不沾身。


子爵府

積分: 11302


2070#
發表於 18-4-3 11:22 |只看該作者
放假時間過得特別快......


複式洋房

積分: 490


2071#
發表於 18-4-3 12:42 |只看該作者
wing1388 發表於 18-3-29 09:46
最緊要俾啲耐性,唔好因為說話唔啱聽或不似自己預期而動氣!

我老公有話過我太自我,唔啱聽或唔鐘意就黑面唔出聲.其實我只係唔想同佢嘈

現在有咩問題,我會直接問佢..... 費事自己估估下


大宅

積分: 4540


2072#
發表於 18-4-3 19:08 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-3 09:57
早晨咁多位

晚上安好


男爵府

積分: 6156


2073#
發表於 18-4-4 10:45 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-3 19:08
晚上安好

jm你點呀? 最近可好?


大宅

積分: 4540


2074#
發表於 18-4-4 17:50 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-4 10:45
jm你點呀? 最近可好?

唉,一言難盡......


大宅

積分: 4540


2075#
發表於 18-4-4 18:10 |只看該作者

回覆樓主:

假期完結前,因為教囡問題意外點起戰火,一發不可收拾,衝突間有啲推撞,佢不停用粗口鬧我。我順勢攤埋牌要求離婚。但意外地佢竟然唔肯離婚,又唔肯再傾落去,話好攰唔想講住。佢係度廻避緊我,我唔知我而家可以做啲咩,唯有當冷靜吓先。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2076#
發表於 18-4-5 00:22 |只看該作者
latinemo 發表於 18-4-3 12:42
我老公有話過我太自我,唔啱聽或唔鐘意就黑面唔出聲.其實我只係唔想同佢嘈

現在有咩問題,我會直接問佢.. ...

咁妳係唔係如佢所說,一唔鍾意就黑佢面?
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2077#
發表於 18-4-5 00:24 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-4 18:10
假期完結前,因為教囡問題意外點起戰火,一發不可收拾,衝突間有啲推撞,佢不停用粗口鬧我。我順勢攤埋牌要 ...

咁似乎佢俾妳突如其來嘅舉措嚇窒咗喎!
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 4540


2078#
發表於 18-4-5 00:37 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-5 00:24
咁似乎佢俾妳突如其來嘅舉措嚇窒咗喎!

佢只係嗰吓嚇窒,而家佢冷靜落嚟,識得熄咗gps唔知去咗邊。你話佢想點?叫佢傾吓離婚點安排,又話唔肯離,我同佢講咁我單方面申請兩年都離到,佢就本來拖我手都即放。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2079#
發表於 18-4-5 00:56 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-5 00:37
佢只係嗰吓嚇窒,而家佢冷靜落嚟,識得熄咗gps唔知去咗邊。你話佢想點?叫佢傾吓離婚點安排,又話唔肯離, ...

咁妳又實在冇必要「趕盡殺絕」嘅!妳問心,係唔係真係想離婚,離婚又係唔係真係接受到呢?
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 4540


2080#
發表於 18-4-5 01:03 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-5 00:56
咁妳又實在冇必要「趕盡殺絕」嘅!妳問心,係唔係真係想離婚,離婚又係唔係真係接受到呢?
...

無得想唔想,根本無路俾我揀,佢無諗住大家一齊去做啲大家ok嘅嘢去救呢段婚姻。一路自己想點就點,自私到一個點,我已經唔知點好喇!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo