懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2061#
發表於 09-5-5 18:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14176


2062#
發表於 09-5-5 18:29 |只看該作者
原帖由 cherry小石川 於 09-5-5 17:19 發表
hihi
各位0912mami好
我大囝係0808 bb,今胎係12月30號,我都係住元朗ga,5月13會去容鳳書做產前檢查,好想快d去ar


咁早有有做產檢架 ? 點解我係公務員, 如果排 QE 差不多去到 26W 先有得做產檢 ?


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2063#
發表於 09-5-5 18:29 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-5-5 14:02 發表


PIGPIG
究竟要到几時先會舒服返D呀?
你有冇訓多D呀..訓會唔會好D..起碼唔駛諗住唔舒服AR~

今日其實已經訓左大半日,直到去接囡囡,但好奇怪,接左囡囡之後,佢同我傾下計,玩下,我依家又好好啦!個人都好開心!
真係好奇怪呢!
一日之間會有甘大改變
My Two Princess


大宅

積分: 2692


2064#
發表於 09-5-5 18:29 |只看該作者
原帖由 Yoio 於 09-5-5 18:25 發表
流血... 好深色, 好似第3日m咁, 駛唔駛去急症呀?


去啦 我之前小產前流啡 第一日血絲 隔日流好少啡 入急症 都比護士話我應該一見紅就好入院

唔好等啦 你話你系大肚婆好快可以安排到你照 希望你無事啦 睇左換個安心都好

DEL


大宅

積分: 2001


2065#
發表於 09-5-5 18:30 |只看該作者
原帖由 Yoio 於 09-5-5 18:25 發表
流血... 好深色, 好似第3日m咁, 駛唔駛去急症呀?




不如去醫院啦, 求個心安都好吖, 如果唔係今晚有排擔心.


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2066#
發表於 09-5-5 18:32 |只看該作者
原帖由 fifymiu 於 09-5-5 15:24 發表
報告, 今朝心情 down down 地, 可能孕婦情緒真係冇咁穩定, 頭先去吃咗吉X家牛肉飯+鮮橙汁, 感覺好咗, 各位mummy, 如果好似我咁down down 地, 不如試下食D喜歡的食物, cheer up 自己. 一齊努力. ...

我今朝都係突然好想飲橙汁呀!飲完好開心
My Two Princess


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


2067#
發表於 09-5-5 18:33 |只看該作者
原帖由 Yoio 於 09-5-5 18:25 發表
流血... 好深色, 好似第3日m咁, 駛唔駛去急症呀?


我都覺得去睇急証好d


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2068#
發表於 09-5-5 18:34 |只看該作者
頭先去覆診甲亢,醫生話我情況好左好多,甲亢指數都差不多降至正常水平,呢個係好現象,而且可以減藥,所以我同老公都好開心 呢個醫生佢好細心,同我傾左好耐計,解開我心中既憂慮,所以睇完之後我好開心,仲好好胃口呢!
My Two Princess


子爵府

積分: 14176


2069#
發表於 09-5-5 18:35 |只看該作者
原帖由 渴B人 於 09-5-5 17:23 發表


QQ70,
咁你11 week之前有無照過bb架, 當時佢有無心跳架??


8w 去照, 只係照到胎囊, 照唔到亞 b, 而且, size 只有 5w, Dr. 講可能我遲排卵, 因為我cycle 唔準, 通常 cycle 38+ ! 當時就驚一驚 !

過左3個 week 再 check, 可以見到亞 b但見唔到心跳, 又再驚一驚 ! 而且, 個 size 得 6w幾, Dr. 都話個胎無左喇 ! 隔左一日再睇另一個 Dr. 再照, 個胎已經縮細左喇 ! 最後, 要做手術清個死胎 !

期間, 我無肚痛, 無流啡/血, 而且, 仲成日作嘔, tim ! 都唔知點解亞 b 會無啦啦走左 !


子爵府

積分: 14176


2070#
發表於 09-5-5 18:38 |只看該作者
原帖由 Yoio 於 09-5-5 18:25 發表
流血... 好深色, 好似第3日m咁, 駛唔駛去急症呀?


即係去睇急症喇, 唔好等喇 !


大宅

積分: 2692


2071#
發表於 09-5-5 18:48 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 18:35 發表


8w 去照, 只係照到胎囊, 照唔到亞 b, 而且, size 只有 5w, Dr. 講可能我遲排卵, 因為我cycle 唔準, 通常 cycle 38+ ! 當時就驚一驚 !

過左3個 week 再 check, 可以見到亞 b但見唔到心跳, 又再驚一驚 ! 而且, 個 ...


我上次同你差唔多 一直無事 無流啡見紅無肚痛 突然10WK既時候有少少血絲 真系好少 唔為意 以為系個日辛苦得濟 隔日朝早流左兩滴啡 我撲去急症室 照肚個胎得1.2CM同無心跳 跟住留醫 醫生話10周個胎無可能咁細同埋無心跳 已經可以斷定系流產 個日我出院同晚系無食藥又無刮宮既情況下自然流產 個胎系屋企廁所排左出黎


呢件事發生系今年既3月14號 小B好乖 咁快又返坐黎 今日照超聲波知道小B已經有心跳好開心 但系都唔可以掉以輕心 有好多准媽咪開頭照到有心跳之後都可以突然無左 一有事例如見紅見啡 我一定會即刻入急症 唔會等

早期流產既機會率一D都唔低 每5,6個孕婦都會有一個流產 而且70%既原因系因為BB發育得唔好而自然淘汰 我唔系想嚇大家 不過TOUCHWOOD 如果大家有乜唔妥都系睇醫生跟住好好訓床休息會好D
DEL


大宅

積分: 2692


2072#
發表於 09-5-5 18:53 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 18:34 發表
頭先去覆診甲亢,醫生話我情況好左好多,甲亢指數都差不多降至正常水平,呢個係好現象,而且可以減藥,所以我同老公都好開心 呢個醫生佢好細心,同我傾左好耐計,解開我心中既憂慮,所以睇完之後我好開心,仲好好胃口呢!:funny ...


恭喜曬你呀!!! 我今日都有好消息 我今日去左醫院複診啦 雖然粒水囊大左D 但系今日見到小B大左好多 已經有心跳啦 醫生幫我度左 今日7week1day 我計返同老公仔之前既造人日子 好吻合

今日去完醫院 即刻去買茶葉蛋吃 雖然有茶既成份吾系咁好 但我已經想食左幾日啦 呵呵
DEL


子爵府

積分: 14176


2073#
發表於 09-5-5 18:54 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 09-5-5 18:48 發表


我上次同你差唔多 一直無事 無流啡見紅無肚痛 突然10WK既時候有少少血絲 真系好少 唔為意 以為系個日辛苦得濟 隔日朝早流左兩滴啡 我撲去急症室 照肚個胎得1.2CM同無心跳 跟住留醫 醫生話10周個胎無可能咁細同埋無 ...


係呀, 亞 b 一日未出世都驚 !
嘩 ! 你好勤力 wor, 咁快就開工 ?


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2074#
發表於 09-5-5 18:57 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 09-5-5 18:53 發表


恭喜曬你呀!!! 我今日都有好消息 我今日去左醫院複診啦 雖然粒水囊大左D 但系今日見到小B大左好多 已經有心跳啦 醫生幫我度左 今日7week1day 我計返同老公仔之前既造人日子 好吻合

今日去完醫院 即刻去買茶葉蛋吃 ...

甘就好啦!最緊要BB有長大,又健康!
其實,食少少茶葉蛋無所謂啦......最緊要想食....
我間唔中都有沖茶包黎食下,過下口癮,我諗無問題既....放心啦!
真係好替你開心!
我要等到5月18日先有得去照呀!好心急呢!
My Two Princess


子爵府

積分: 14176


2075#
發表於 09-5-5 19:00 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 18:57 發表

甘就好啦!最緊要BB有長大,又健康!
其實,食少少茶葉蛋無所謂啦......最緊要想食....
我間唔中都有沖茶包黎食下,過下口癮,我諗無問題既....放心啦!
真係好替你開心!
我要等到5月18日先有得去照呀!好心急呢! ...


pigpig

咁橋呀 ! 我都係 book 左 18/5 照 bb, 希望到時睇到心跳喇 !


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2076#
發表於 09-5-5 19:02 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 19:00 發表


pigpig

咁橋呀 ! 我都係 book 左 18/5 照 bb, 希望到時睇到心跳喇 !

QQ70,
又要俾個5555555555555黎
到時小B應該有8W,係咪用肚照都會照到?我好驚要照陰呀....
My Two Princess


大宅

積分: 2692


2077#
發表於 09-5-5 19:03 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 18:54 發表


係呀, 亞 b 一日未出世都驚 !
嘩 ! 你好勤力 wor, 咁快就開工 ?


無呀 一D都唔勤力 系意外 其實上一胎都系 呵呵 我覺得我體質系容易有BB 但系陀唔陀得穩系另外既事

雖然好快又有左 但系個中辛酸無人知 小産後M都未黎就有左 去診所驗尿 同D吾系專科既醫生講話小產完好似又有左 醫生唔肯寫醫生紙 仲要話我可能上次排得唔乾淨 到去急症 比個黃綠醫生話我宮外孕 嚇到我CC下 以為真系咁黑仔 剛剛小產完又宮外孕 跟住醫院驗血證實到系有左啦 點知又有粒水囊。。。真系好事多磨 但系點都可以放棄
DEL


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2078#
發表於 09-5-5 19:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2692


2079#
發表於 09-5-5 19:05 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 19:02 發表

QQ70,
又要俾個5555555555555黎
到時小B應該有8W,係咪用肚照都會照到?我好驚要照陰呀....


你地18號呀 我19號呀 呢排我照得好密 都系政府架60蚊咋 呵呵 8周應該可以照肚啦 我今日陰照 之前照做好多次個人放鬆就無乜感覺架啦 要放鬆呀
DEL


大宅

積分: 2692


2080#
發表於 09-5-5 19:08 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 19:03 發表


聽到你講我都好心寒呀!!
早知我唔好咁早同屋企人講la!!


屋企人知咪仲好 會更加細心照顧你嘛 我老豆老媽子細佬知道我有BB 都當我系女皇咁服侍 連屋企隻金毛狗狗都特別乖左咁
DEL

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo