在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2061#
發表於 04-7-13 10:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
PakPak佢冇野就得啦..

咁你就慢慢執d 碗碗碟碟啦.. :lol: :lol:

JC,
你老公真係好鍚你個仔呀.. 緊好過唔緊呀.. 係未..

melvinma,
我想講, Justin佢都過左一歲啦..而家21個月.. 我幾時可以望下melvin 露點照呢.

vc,
真係慘啦.. 你工人有冇拎到passport係身, 如冇, 應該冇出境呀.. 你個係印定賓
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


2062#
發表於 04-7-13 10:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma :
我都希望晴晴d胃口繼續keep落去

嘩, 乜你公司凍成咁架, 好誇張wor
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2063#
發表於 04-7-13 11:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
yes, you try to keep chingching's good eating practice.

melvinma,
the air-cond is not so cool in the afternoon, may be so hot in this district.

pakpakmami,
pakpak is OK!

canau


大宅

積分: 3479


2064#
發表於 04-7-13 12:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


canau,jojo,
pakpak無庶啦....多謝關心!

各位,
我已執左半啦....d碗碟


男爵府

積分: 5962


2065#
發表於 04-7-13 12:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

我都知佢緊好過唔,緊不過有時我覺得佢緊得過左龍,.

canau,
嘩,7:45我同亞仔剛剛起身,你已經返到公司.好早呀.

pakpakmami,
你慢慢執啦.


大宅

積分: 3479


2066#
發表於 04-7-13 12:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC 寫道:
我都知佢緊好過唔,緊不過有時我覺得佢緊得過左龍,.

canau,
嘩,7:45我同亞仔剛剛起身,你已經返到公司.好早呀.

pakpakmami,
你慢慢執啦.


jc,
我都覺丫...通常都係阿媽緊多d架嗎,又會咁奇既!

canau,
你咁早返工做乜呀 我仲係度訓到不醒人事丫...


男爵府

積分: 8348


2067#
發表於 04-7-13 13:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
慢慢執啦, 執完記得"鯨"乾水wor
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2068#
發表於 04-7-13 13:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC, PakPakMaMi,
妳地洗唔洗咁...晒命喎! :cry:
聽朝會試下遲些.
我這個星期都係試不同返工時間,放工搭'102'要一粒鐘.
canau


男爵府

積分: 5962


2069#
發表於 04-7-13 14:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
鎖你,鎖你,不過呢個係事實. :lol: :lol: :mrgreen:
你放工搭1個鐘都可以接受,搭mtr都唔係快好多,有位坐時仲可以眠一眠.返到屋企可以精精神神同亞女玩.


男爵府

積分: 8348


2070#
發表於 04-7-13 15:00 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc & pakpakmami :
係囉, 你地駛唔駛咁晒命呀
我每朝7:30就要彈起身架啦

jc :
你7:45先起身咁遲 ? 但你仲要整埋早餐俾你個囝wor

canau :
jc講得好岩
放工搭1個鐘巴士都OK呀, 又有位坐, 又可以小睡
如搭MTR都差唔多時間, 又無位坐又迫人

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2071#
發表於 04-7-13 15:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


canau,lokching,
誤會啦,你地...我唔係晒命,係LAZY姐....即話你地勤力丫嗎.....其實我好唔掂架啦...我個仔就快返學架啦,我仲係訓到咁晏.....


男爵府

積分: 5962


2072#
發表於 04-7-13 15:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
係呀,7:30鐘響,最遲7:45要起身,我通常係買包包,隔日會煮麥皮比佢食.亞仔最遲8:40要出門口返學.


男爵府

積分: 7290


2073#
發表於 04-7-13 16:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, jc, pakpakmami,
因為我以前住馬鞍山,都要成粒鐘出到北角嫁.我於03年5月搬往港島區,enjoy左一年多又要做 '長途客'.
canau


男爵府

積分: 8348


2074#
發表於 04-7-13 17:22 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
我都做左長途客好耐lu

pakpakmami :
pakpak第日返學, 最遲要幾點起身 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


2075#
發表於 04-7-13 18:09 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位靚媽,
昨日,學校比左個獎座亞仔--好寶寶獎,當然好開心啦,亞仔唔係叻得咁厲害,返左半年學之麻. :lol:







今日,我返學校問老師,佢話每個學生都有獎勵下佢地咁話喎. ?-(


男爵府

積分: 7290


2076#
發表於 04-7-13 21:15 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
is he happy?
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2077#
發表於 04-7-14 09:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
早晨..

canau,
你搵到搭幾點車係最best fit你返工時間呢..

講開幾點起身, 我都要每朝7點鬆d 起床, 刷牙, 洗面, 洗頭, 換衫, 7點50分出門口, 跟住買早餐, 返到公司食埋就上下BK, 然後開工.. 每日如是呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


2078#
發表於 04-7-14 09:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
Need to try and try for the different. In this morning, I left at 7:15 and reached to Lai Chi Kok around 7: 50. It is easy to catch the MTR if before 7:30.

Dear all,
I am not often to browse BK in day time. If you have any matter, please send email to me.
Thanks :wink:
canau


大宅

積分: 3479


2079#
發表於 04-7-14 12:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦



點解今日靜英英既....


男爵府

積分: 5962


2080#
發表於 04-7-14 13:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
亞b見到個獎好開心,我問佢邊個比你架,佢話chen ju ran(普通話)你地知唔知佢講乜

老師話亞b好攪笑,佢會在全班坐定定聽老師講書時,會無啦啦唱歌.啍幾句咁,在屋企叫佢唱,凈係識叫mami唱ar

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo