立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 35220
男爵府
積分: 5403
TszHin媽咪 寫道: 你click入系統檢查, 就會見到電話號碼ga啦 [quote] homacarol 寫道: 我陣間抄左個電話, 聽朝打去先 [quote]
水晶宮
積分: 51182
homacarol 寫道: 早晨呀, Hin_bb, TszHin媽 囝囝返埋聽日放2日假, 我可以唔駛放工趕住返屋企了 ^^
homacarol 寫道: 佢地學校運動會, 同運動會後放假一天. 低年班未有得參加, 所以咪放假lor ^^ [quote] HIN_bb 寫道: homacarol 咁好仔仔學校又放假,今次放咩假呀? [quote]
TszHin媽咪 寫道: 咁咪好囉! 不過我諗住有2日假, 同仔溫下書bor....再過多個幾星期要測驗啦, 我今早出緊題目 [quote] homacarol 寫道: 早晨呀, Hin_bb, TszHin媽 囝囝返埋聽日放2日假, 我可以唔駛放工趕住返屋企了 ^^
homacarol 寫道: 係 11月2, 3 & 6日測驗呀 [quote] HIN_bb 寫道: TszHin媽咪 原來你地學校下星期測驗!加油啦 [quote]
TszHin媽咪 寫道: 好快就到啦 [quote] HIN_bb 寫道: 仲有兩星期! [quote]
TszHin媽咪 寫道: 平日溫唔到ga, 又要做當日既功課, 又要做網上練習, 又要溫默書, 仲有課外活動, 放學已經晏啦~ [quote] HIN_bb 寫道: 每日溫小小,唔駛咁辛苦 [quote]
TszHin媽咪 寫道: 同以前一樣 8:30pm入bedroom囉! 晨早起身返學, 又多功課又溫書....已經好累啦! 唔想再遲瞓, 唔係無精神讀書都唔入腦啦, 唔夠瞓好易病ga [quote] HIN_bb 寫道: 好忙呀!而家hugo幾點瞓呀?[quote]
TszHin媽咪 寫道: 講真丫....係香港而家邊個小學生唔忙...唔辛苦丫....現實係咁, 都無計ga啦....見步行步囉!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy