跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35220


2061#
發表於 06-10-13 18:59 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你click入系統檢查, 就會見到電話號碼ga啦 [quote]
homacarol 寫道:
我陣間抄左個電話, 聽朝打去先
[quote]


男爵府

積分: 5403


2062#
發表於 06-10-13 22:44 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

yes, thank you
我原先唔為意, 只見到打message 既地方, 經你一提點就見到了, thanks
TszHin媽咪 寫道:
你click入系統檢查, 就會見到電話號碼ga啦 [quote]
homacarol 寫道:
我陣間抄左個電話, 聽朝打去先
[quote]


男爵府

積分: 5403


2063#
發表於 06-10-17 11:09 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

早晨呀, Hin_bb, TszHin媽
囝囝返埋聽日放2日假, 我可以唔駛放工趕住返屋企了 ^^


水晶宮

積分: 51182


2064#
發表於 06-10-17 12:02 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol

咁好仔仔學校又放假,今次放咩假呀?
homacarol 寫道:
早晨呀, Hin_bb, TszHin媽
囝囝返埋聽日放2日假, 我可以唔駛放工趕住返屋企了 ^^


男爵府

積分: 5403


2065#
發表於 06-10-17 12:30 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

佢地學校運動會, 同運動會後放假一天. 低年班未有得參加, 所以咪放假lor ^^
[quote]
HIN_bb 寫道:
homacarol

咁好仔仔學校又放假,今次放咩假呀?
[quote]


水晶宮

積分: 51182


2066#
發表於 06-10-17 12:37 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

OIC!
仔仔學校幾時測驗呀?

homacarol 寫道:
佢地學校運動會, 同運動會後放假一天. 低年班未有得參加, 所以咪放假lor ^^
[quote]
HIN_bb 寫道:
homacarol

咁好仔仔學校又放假,今次放咩假呀?
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


2067#
發表於 06-10-17 12:38 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

咁咪好囉! 不過我諗住有2日假, 同仔溫下書bor....再過多個幾星期要測驗啦, 我今早出緊題目
homacarol 寫道:
早晨呀, Hin_bb, TszHin媽
囝囝返埋聽日放2日假, 我可以唔駛放工趕住返屋企了 ^^


水晶宮

積分: 51182


2068#
發表於 06-10-17 12:48 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽咪

原來你地學校下星期測驗!加油啦
TszHin媽咪 寫道:
咁咪好囉! 不過我諗住有2日假, 同仔溫下書bor....再過多個幾星期要測驗啦, 我今早出緊題目 [quote]
homacarol 寫道:
早晨呀, Hin_bb, TszHin媽
囝囝返埋聽日放2日假, 我可以唔駛放工趕住返屋企了 ^^
[/quote]


男爵府

積分: 5403


2069#
發表於 06-10-17 12:52 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你真係好勤力, 我要顧掂自己考試先....我24/10同埋 2/11都要考試呀, 要靠老公代勞.....

你係自己打d題目比囝囝做? 我諗住讀返作業d題, 叫佢o係白紙寫答案...唔知咁得唔得呢....

佢地今日中默, 聽日英默...但我呢幾日都約左同學去溫書.....唉, 睇黎星期六日都要加把勁先得 ^^
TszHin媽咪 寫道:
咁咪好囉! 不過我諗住有2日假, 同仔溫下書bor....再過多個幾星期要測驗啦, 我今早出緊題目 [quote]
homacarol 寫道:
早晨呀, Hin_bb, TszHin媽
囝囝返埋聽日放2日假, 我可以唔駛放工趕住返屋企了 ^^
[/quote]


男爵府

積分: 5403


2070#
發表於 06-10-17 12:54 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係 11月2, 3 & 6日測驗呀
[quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

原來你地學校下星期測驗!加油啦
[quote]


水晶宮

積分: 51182


2071#
發表於 06-10-17 12:58 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

仲有兩星期!
homacarol 寫道:
係 11月2, 3 & 6日測驗呀
[quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

原來你地學校下星期測驗!加油啦
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


2072#
發表於 06-10-17 13:03 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

有幾丫...... 都唔及你一半

我自己了解左範圍出題! 書本/作業上既我都會抄一次出黎, 我怕佢會望到答案丫麻

中默英默基本上如果佢小心既, 都應該問題不大! 你仔仔又咁叻, 唔洗擔心啦 [quote]
homacarol 寫道:
你真係好勤力, 我要顧掂自己考試先....我24/10同埋 2/11都要考試呀, 要靠老公代勞.....

你係自己打d題目比囝囝做? 我諗住讀返作業d題, 叫佢o係白紙寫答案...唔知咁得唔得呢....

佢地今日中默, 聽日英默...但我呢幾日都約左同學去溫書.....唉, 睇黎星期六日都要加把勁先得 ^^
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


2073#
發表於 06-10-17 13:04 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

好快就到啦 [quote]
HIN_bb 寫道:
仲有兩星期!
[quote]


水晶宮

積分: 51182


2074#
發表於 06-10-17 13:24 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

每日溫小小,唔駛咁辛苦
TszHin媽咪 寫道:
好快就到啦 [quote]
HIN_bb 寫道:
仲有兩星期!
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


2075#
發表於 06-10-17 13:36 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

平日溫唔到ga, 又要做當日既功課, 又要做網上練習, 又要溫默書, 仲有課外活動, 放學已經晏啦~ [quote]
HIN_bb 寫道:
每日溫小小,唔駛咁辛苦
[quote]


水晶宮

積分: 51182


2076#
發表於 06-10-17 13:45 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

好忙呀!而家hugo幾點瞓呀?

TszHin媽咪 寫道:
平日溫唔到ga, 又要做當日既功課, 又要做網上練習, 又要溫默書, 仲有課外活動, 放學已經晏啦~ [quote]
HIN_bb 寫道:
每日溫小小,唔駛咁辛苦
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


2077#
發表於 06-10-17 13:49 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

同以前一樣 8:30pm入bedroom囉! 晨早起身返學, 又多功課又溫書....已經好累啦! 唔想再遲瞓, 唔係無精神讀書都唔入腦啦, 唔夠瞓好易病ga [quote]
HIN_bb 寫道:
好忙呀!而家hugo幾點瞓呀?[quote]


珍珠宮

積分: 35220


2078#
發表於 06-10-17 13:51 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

講真丫....係香港而家邊個小學生唔忙...唔辛苦丫....現實係咁, 都無計ga啦....見步行步囉!


水晶宮

積分: 51182


2079#
發表於 06-10-17 14:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

oscar而家8:45都瞓覺
TszHin媽咪 寫道:
同以前一樣 8:30pm入bedroom囉! 晨早起身返學, 又多功課又溫書....已經好累啦! 唔想再遲瞓, 唔係無精神讀書都唔入腦啦, 唔夠瞓好易病ga [quote]
HIN_bb 寫道:
好忙呀!而家hugo幾點瞓呀?[quote]


水晶宮

積分: 51182


2080#
發表於 06-10-17 14:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

咁又係,大家努力!
TszHin媽咪 寫道:
講真丫....係香港而家邊個小學生唔忙...唔辛苦丫....現實係咁, 都無計ga啦....見步行步囉!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo