在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3479


2081#
發表於 04-7-14 13:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC 寫道:
canau,
亞b見到個獎好開心,我問佢邊個比你架,佢話chen ju ran(普通話)你地知唔知佢講乜


JC,
係唔係"陳主任"呀...


大宅

積分: 3479


2082#
發表於 04-7-14 13:35 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


lokching,
pakpak返學其實係9:00am上堂既,不過老師話最好8:30am返到學校wor.....

我依家都係訓到8:30先起身架,半粒鐘攪掂返工lu...最多有時遲少少囉(唔係太過份既ok)....


男爵府

積分: 7290


2083#
發表於 04-7-14 14:23 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
my answer is same as pakpakmami.

pakpakmami,
try to wake up early lar!
canau


大宅

積分: 3479


2084#
發表於 04-7-14 14:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau 寫道:
pakpakmami,
try to wake up early lar!


我會架啦,我依家好想8:00起身架,不過成日都唔成功 :idea:


大宅

積分: 1644


2085#
發表於 04-7-14 14:39 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo
佢條泳衣係一件頭o架,著吾到淨褲仔....隨時lu褲露"bird"!

lokching
有我倍你....我都係7點起身o架! :lol:

canau pakpakmami & jc
我係番9點,亦都吾算長途客,不過呀女7點9校車到,所以我每朝8點4以經番到office o架啦! :lol:


男爵府

積分: 8348


2086#
發表於 04-7-14 14:40 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC :
恭喜晒呀, 你囝囝好叻叻, 仲講埋國語tim, 我諗你囝囝d普通話仲好過我呀

pakpakmami :
嘩, 好羨慕呀, 你可以訓到8:30
咁你唔駛攪掂pakpak咩 ? 定係婆婆攪掂 ?

jojo :
你都好早wor, 我通常9:00返到office先食早餐再上bk架, (我呢個staff真係唔要得)

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


2087#
發表於 04-7-14 14:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi 寫道:
[quote]
JC 寫道:
canau,
亞b見到個獎好開心,我問佢邊個比你架,佢話chen ju ran(普通話)你地知唔知佢講乜


JC,
係唔係"陳主任"呀... [/quote]

pakpakmami,
你好醒呀


男爵府

積分: 8348


2088#
發表於 04-7-14 14:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma :
嘩, 咁melody咪朝朝要好早起身 ? 咁係屋企食早餐定返到學校先食呀 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


2089#
發表於 04-7-14 15:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Canau,
你都好叻呀.

Lokching,
佢邊叻,只不過朝朝都要叫"陳主任,早"叫得多之麻
佢仲有好叻講"bu yau" "kao yi"

melvinma,
小學d校車咁早,會唔會在車訓覺, melody實際幾點上堂呀.
我個仔放學搭校車經常訓覺


男爵府

積分: 5962


2090#
發表於 04-7-14 15:35 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpamami,
pakpak讀邊間呀,我唔記得左 :lol:
我個仔都係9點上堂


男爵府

積分: 8348


2091#
發表於 04-7-14 16:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC :
bu yau係咪"不要" ?
kao yi諗黎諗去都諗唔到, 好stupid
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2092#
發表於 04-7-14 16:23 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我仲以為你今日無返工添.....悶水人啦..今朝.. :lol: :lol:
我個仔依家都係到8:30-9:00先起身架,每朝都係婆婆黎帶佢走架,如果星期六日,我有時訓到11點添呀...
不過好快我要改變啦,唔可以再咁lazy架啦...加上pakpak要返學我又要早d啦.....

JC,
我個仔係讀合一堂架!
kao yi...=== 係唔係"可以".....


男爵府

積分: 8348


2093#
發表於 04-7-14 16:39 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami:
做咩呀, 好掛住我咩

嘩, 你條大懶蟲呀
sat & sun都係婆婆搞掂 ? 定係pakpak都訓到
11:00 ???
好羨慕呀, 我好耐未試過訓到咁晏啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2094#
發表於 04-7-14 16:50 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


lokching,
梗係掛啦,我以為你又唔知醒返工呀...
係無錯既,星期六,日都係婆婆攪掂架(你記唔記得我地同婆婆係住樓上樓下架)


男爵府

積分: 5962


2095#
發表於 04-7-14 16:52 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Pakpakmami,
你真係好醒. 你就好可以訓到咁晏, 亞仔已經係返學就唔起身,要我叫,放假就試過7:30起身呀,點都唔肯再訓,我迫住要陪佢起身玩.

Lokching,
你都唔弱,估中一半


大宅

積分: 3479


2096#
發表於 04-7-14 16:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦



JC,
YEAH!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 8348


2097#
發表於 04-7-14 16:59 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
婆婆真係唔話得呀, sat & sun都幫你揍
pakpak, 好羨慕你呀, 我依家有嚴重渴睡症呀

你好叻呀, 你d國語係唔係好掂架 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2098#
發表於 04-7-14 17:07 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
婆婆係揍星期六,日既上半part,下半part就要我帶佢出街啦 :lol: :lol:
我d國語係好屎架,不過我公司主要都有同大陸人做生意同聯絡既,所以我都有機會同佢地(大6人)亂嗡一餐咁囉...
你走左去邊呀,我PM左野比你wor...


男爵府

積分: 8348


2099#
發表於 04-7-14 17:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
睇左啦, 影得好靚呀, d景好正, 好浪漫呀

婆婆真係好呀, 大部份人sat & sun都係自己揍全日架, 你好幸福
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2100#
發表於 04-7-14 17:35 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


lokching,
都唔係靚,亂影咋...今次去無第一次去咁興奮,所以都無乜點影..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo