夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   110


大宅

積分: 4540


2121#
發表於 18-4-9 11:00 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-6 17:15
滾的確係心癮居多,不過有啲滾得有返咁上下日子嘅人覺得出去滾都係不外乎嗰啲嘢(唔玩感情),總會有厭倦 ...

佢玩交友apps係心癮就肯定,但偷食就似乎未至於,因為佢真係唔會定期同好密咁去。係咪未有機會定其他原因我就唔知喇。


大宅

積分: 4540


2122#
發表於 18-4-9 11:05 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-6 17:18
其實妳自己都知佢為咗乜而唔離婚,相信妳老公會係一個怕麻煩,又怕面對現實嘅人,咁佢為咗個女而唔離婚, ...

本帖最後由 GabKar2012 於 18-4-9 11:09 編輯

呢啲都係我對佢嘅認識而估啫,始終唔係佢親口講,咁我都會有少少保留。我都仲係當局者,都有機會俾某些事令自己嘅諗法同事實有偏差嘅。

就算做掛名夫妻都要諗點樣個做法格!佢如果一直扮無嘢唔再傾,又唔講自己諗法,咁我要以咩態度對佢好呢?係咪?


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


2123#
發表於 18-4-9 11:08 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-9 11:00
佢玩交友apps係心癮就肯定,但偷食就似乎未至於,因為佢真係唔會定期同好密咁去。係咪未有機會定其他原因 ...
你覺得交友apps真係交朋友?出去見面,只係食餐飯?
出去食飯丶睇戲,跟住就有下文㗎嘞。
如果唔係有心,佢需要上交友apps識人,
仲要專門識女人?


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2124#
發表於 18-4-9 11:13 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-9 11:00
佢玩交友apps係心癮就肯定,但偷食就似乎未至於,因為佢真係唔會定期同好密咁去。係咪未有機會定其他原因 ...

去滾即係叫G嗰啲?啲人成日話一個LUNCH都搞掂,但咁頻能真係會有癮咩?

百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 4540


2125#
發表於 18-4-9 11:16 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-7 10:12
其實佢所謂為面子,冇面目面對你,都係自私底,冇真心內疚,搞到妻女咁難過,唔好話改過,連一句對唔住都 ...

上星期五我腥咗一大段嘢俾佢,講咗我嘅諗法俾佢聽。佢到而家都無回應或表態啲咩。我會再逼佢表態。我唔想佢一路沉默同再逃避,大家一路扮無嘢,一路心裡會積累不滿,遲早一定再爆。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2126#
發表於 18-4-9 11:16 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-9 11:05
本帖最後由 GabKar2012 於 18-4-9 11:09 編輯

呢啲都係我對佢嘅認識而估啫,始終唔係佢親口講,咁我都 ...

其實估咁多做咩呢,唔通呢個時候妳仲會對佢向好嗰方面諗咩?感覺騙不了自己。

如果妳做掛名夫妻只係怕個女唔適應,其實我都覺得有啲無謂,不如直接離婚就算了!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


2127#
發表於 18-4-9 11:19 |只看該作者
回覆 GabKar2012 的帖子

你地一定嘈得好厲害,個女先會喊住叫你地唔好離婚。
離婚一定對個女有影響,
但總好過日復日家嘈屋閉。
如果要分,
趁佢細就好過個女青春期先分,
個女較容易適應。
如果一定唔分,就唔好再查C6丶唔好再嘈。


大宅

積分: 4540


2128#
發表於 18-4-9 11:21 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-9 10:14
唔關事,我當年父母分開都冇比我直接目擊任何emotionally intense嘅時刻,呢啲係可以控制。主要我係提醒佢 ...

我有諗你講嘅嘢,所以唔想做掛名夫妻,亦明白我嘅決定同做法係影響個囡。我亦有將呢樣嘢whatsapp講俾c6知。佢無再回應我。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2129#
發表於 18-4-9 11:22 |只看該作者
soso1227 發表於 18-4-9 11:08
你覺得交友apps真係交朋友?出去見面,只係食餐飯?
出去食飯丶睇戲,跟住就有下文㗎嘞。
如果唔 ...

咁交友APPS又唔一定話為上床而玩嘅,雖然好多都係...但現今嘅人實在心靈空虛得緊要,但只不過時代進步,以前我細個讀書都有同學玩筆友,仲要專門揀日本妹嚟交友添,根本係同出一轍吧!

玩唔係問題,但立心不良先係問題,如果兩個單身男女經交友APPS約見面,食飯,有下文...都係各取所需,然而有啲人呃感情呃嘢食就當然唔要得!然而好多已婚男女都諗住瞞住另一半求刺激,最終有可能引火自焚!

今朝先有一位已婚JM求救,俾一位交友APPS認識嘅癲佬不斷騷擾,已經搞到佢正常生活,報警都幫佢唔到!
百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 6156


2130#
發表於 18-4-9 11:23 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-9 11:16
上星期五我腥咗一大段嘢俾佢,講咗我嘅諗法俾佢聽。佢到而家都無回應或表態啲咩。我會再逼佢表態。我唔想 ...

可能佢得一招,就係扮冇嘢,企圖呃自己呃人,你篤破呢個泡泡,佢其實冇第二招,唔識應付,所以變咗鴕鳥,但又死都唔肯同你真心以待。


大宅

積分: 4540


2131#
發表於 18-4-9 11:26 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-9 10:28
咁當年妳知道父母要分開,妳第一個感覺係點樣?同埋當年妳係幾多歲?

不過又咁講,唔係每一對夫婦都可以 ...

我c6係好火爆嘅人,一點即著。火一嚟,佢就癲咗咁。我都想唔喺阿囡面前嘈,只係有時真係避免唔到,攪到由細到大阿囡都好驚佢。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2132#
發表於 18-4-9 11:27 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-9 11:16
上星期五我腥咗一大段嘢俾佢,講咗我嘅諗法俾佢聽。佢到而家都無回應或表態啲咩。我會再逼佢表態。我唔想 ...

妳還肯主動,證明妳除咗想搵個答案,其實妳都唔多想離婚!
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 4540


2133#
發表於 18-4-9 11:38 |只看該作者
soso1227 發表於 18-4-9 11:08
你覺得交友apps真係交朋友?出去見面,只係食餐飯?
出去食飯丶睇戲,跟住就有下文㗎嘞。
如果唔 ...

咁我梗係知,所以我呢次唔再容忍的了。我第一步係要佢喺我面前uninstall咗個apps。當然,佢可以好似之前咁再裝,再裝嘅話佢要承受結果。


大宅

積分: 4540


2134#
發表於 18-4-9 11:44 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-9 11:23
可能佢得一招,就係扮冇嘢,企圖呃自己呃人,你篤破呢個泡泡,佢其實冇第二招,唔識應付,所以變咗鴕鳥, ...

本帖最後由 GabKar2012 於 18-4-9 12:00 編輯

都係架!面對面講次次一入正題佢就發脾氣,我唯有whatsapp講,講完幾日佢都無再回應我。我係度諗緊仲逼唔逼佢,同等幾耐至逼。


大宅

積分: 4540


2135#
發表於 18-4-9 11:50 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-9 11:27
妳還肯主動,證明妳除咗想搵個答案,其實妳都唔多想離婚!

老實講,如果覺得段婚姻或者佢仲有救,有邊個女人會唔想救,都係睇值唔值嘅啫。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2136#
發表於 18-4-9 11:56 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-9 11:38
咁我梗係知,所以我呢次唔再容忍的了。我第一步係要佢喺我面前uninstall咗個apps。當然,佢可以好似之前咁 ...

其實咁只係一個形式,感覺上好啲?
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 4540


2137#
發表於 18-4-9 12:04 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-9 11:56
其實咁只係一個形式,感覺上好啲?

呢個係佢肯行第一步嘅證明,唔係話做咗我就安心。我都話,佢拆咗都可以再裝,或者裝第個。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2138#
發表於 18-4-9 12:07 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-9 12:04
呢個係佢肯行第一步嘅證明,唔係話做咗我就安心。我都話,佢拆咗都可以再裝,或者裝第個。
...

所以我話只係形式上囉,根本係冇用。
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 4540


2139#
發表於 18-4-9 13:03 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-9 12:07
所以我話只係形式上囉,根本係冇用。

唉,好煩!其實都係自己傻,應該直接隊張離婚書佢,要煩佢去煩,做咩要我去煩!?我真自找!


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2140#
發表於 18-4-9 14:05 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-9 13:03
唉,好煩!其實都係自己傻,應該直接隊張離婚書佢,要煩佢去煩,做咩要我去煩!?我真自找!
...

因為妳自己都十五十六,離同唔離兩頭遊!
百花叢裡過,片葉不沾身。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo