夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   110


男爵府

積分: 6156


2141#
發表於 18-4-9 14:06 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 18-4-9 14:12 編輯
GabKar2012 發表於 18-4-9 13:03
唉,好煩!其實都係自己傻,應該直接隊張離婚書佢,要煩佢去煩,做咩要我去煩!?我真自找!
...

相信你都係想等下睇下仲有冇轉機,佢會唔會變,不過如果你真的決定好離婚的話,關於撫養權、贍養費、資產分配等問題,呢方面soso jm和某些jm會清楚啲,考慮好先正式同佢提出離婚和談判會好啲

點都好,你自己記得要適時放鬆一下,加油


大宅

積分: 4540


2142#
發表於 18-4-9 15:05 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-9 14:06
相信你都係想等下睇下仲有冇轉機,佢會唔會變,不過如果你真的決定好離婚的話,關於撫養權、贍養費、資產 ...

小樹兒,謝謝你。我而家其實想佢有個正面嘅回應俾我啫,點解都咁難?留定走?想點?咩諗法?男人老狗婆婆媽媽,好令人煩躁!


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2143#
發表於 18-4-9 15:17 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-9 15:05
小樹兒,謝謝你。我而家其實想佢有個正面嘅回應俾我啫,點解都咁難?留定走?想點?咩諗法?男人老狗婆婆 ...

如果佢唔係憂悠寡斷嘅人就唔會拖咗妳咁耐都冇答案啦...一味行拖字訣實在係意料中事嚟!
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 4540


2144#
發表於 18-4-9 15:42 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-9 15:17
如果佢唔係憂悠寡斷嘅人就唔會拖咗妳咁耐都冇答案啦...一味行拖字訣實在係意料中事嚟!
...

佢絕對唔係憂悠寡斷嘅人,但就係喺呢件事上面係咁拖我!


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2145#
發表於 18-4-9 16:16 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-9 15:42
佢絕對唔係憂悠寡斷嘅人,但就係喺呢件事上面係咁拖我!

所以咁咪矛盾囉,妳話佢唔係憂悠寡斷,但係佢拖妳又為咗咩呢?想唔想離婚都出句聲或做啲嘢吖?唔通仲話開口同妳講咩?一路拖的話,唔通妳又會不了了之咩?以妳尋根究底嘅性格妳點都要佢俾個交代妳,唔通咁大個仲要逼先去做?
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 4540


2146#
發表於 18-4-9 16:23 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-9 16:16
所以咁咪矛盾囉,妳話佢唔係憂悠寡斷,但係佢拖妳又為咗咩呢?想唔想離婚都出句聲或做啲嘢吖?唔通仲話開 ...

佢嗰日只係講唔離婚,跟著就無再講過其他嘢。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2147#
發表於 18-4-9 16:32 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-9 16:23
佢嗰日只係講唔離婚,跟著就無再講過其他嘢。

咁妳自己都唔想離,咪好囉!

不如叫佢以後俾晒啲錢妳揸手,咁過去就一筆勾消得唔得?
百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 6156


2148#
發表於 18-4-9 16:35 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 18-4-9 16:39 編輯
GabKar2012 發表於 18-4-9 16:23
佢嗰日只係講唔離婚,跟著就無再講過其他嘢。

等多陣睇下佢想點吧,即使你決定單方面申請離婚,自己都要時間準備,所以都唔爭在比啲時間佢,有時都聽聞有人會拖延去轉移資產之類,希望佢唔會,但你都要記得保障女兒和自己。不過離婚相關細節和注意事項,我唔係好清楚,所以都係留比其他JM評論


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2149#
發表於 18-4-9 16:42 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-9 16:35
等多陣睇下佢想點吧,即使你決定單方面申請離婚,自己都要時間準備,所以都唔爭在比啲時間佢,有時都聽聞 ...

佢轉移資產的話,大不了俾返個女佢養!反正JM都唔係為咗佢啲錢先同佢離婚。
百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 6156


2150#
發表於 18-4-9 17:05 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 18-4-9 17:19 編輯
wing1388 發表於 18-4-9 16:42
佢轉移資產的話,大不了俾返個女佢養!反正JM都唔係為咗佢啲錢先同佢離婚。
...

我諗JM好錫個女,係個好媽媽,唔會話咁就掉比個男人養,同埋佢亦自己有工作。

我唔係好明你話乜嘢為咗佢啲錢先同佢離婚,離婚會涉及資產分配,JM拎返自己應有嗰份,保障自己同個女又有乜唔啱? 就算佢自己唔要,點解唔可以比個女,比個女將來多啲資源或多一份保障? 做人下下淨係諗自己?

即使JM本身經濟狀況非常好,咁我相信佢都要搵律師傾下資產分配事宜,作為旁人睇到佢話直接隊張離婚協議書比個男人,提醒佢有啲準備先咁做好正常,莫講話佢有個女,就算得佢自己一個,如果我係佢朋友,我都會好心提一提


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


2151#
發表於 18-4-9 17:20 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-9 15:42
佢絕對唔係憂悠寡斷嘅人,但就係喺呢件事上面係咁拖我!
諗下離婚對佢有乜好處?將心比己,If you were him,你都唔會離啦,係咪?
乜都假,你諗返自己先。
不如你列出離婚對你有乜好處丶有乜壞處,
C6對你有乜好,有乜唔好,
之後睇下自己值唔值得忍佢。
講真,無人可以告訴你點做,
一切只睇值還是不值。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2152#
發表於 18-4-9 17:22 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-9 17:05
我諗JM好錫個女,係個好媽媽,唔會話咁就掉比個男人養,同埋佢亦自己有工作。

我唔係好明你話乜嘢為咗佢 ...

我諗妳唔明白我咁講嘅用意,我唔係話JM為錢先同C6離婚,而係JM唔係貪C6啲錢,妳剛剛好相反咗我個意思!

我知JM錫個女,仲想因為個女而唔同C6離婚添,但係囡囡係唔係跟住媽媽就一定係最好呢?而事實上好多本身冇經濟能力嘅JM係為咗啖氣,又或者怕離婚後會寂寞或一無所有,變成婚姻嘅輸家,為爭而爭!而我相信當有個女跟住C6的話,到時C6想去滾都冇咁易!唔通帶埋個女出去咩?

而且,JM自己有工作,我估夫婦二人應該一向財政獨立,可能JM儲埋仲多過佢C6都唔出奇,怕佢轉移資產,只怕係佢C6扮窮唔俾贍養費啫!因為最近接觸過一位JM,佢C6就係扮窮兼扮負資產去逃避贍養費,咁如果個女跟爸爸就唔到佢唔養,反正JM又唔係唔可以見囡囡!
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 4540


2153#
發表於 18-4-9 17:33 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-9 16:35
等多陣睇下佢想點吧,即使你決定單方面申請離婚,自己都要時間準備,所以都唔爭在比啲時間佢,有時都聽聞 ...

我地之間無資產。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2154#
發表於 18-4-9 17:34 |只看該作者
soso1227 發表於 18-4-9 17:20
諗下離婚對佢有乜好處?將心比己,If you were him,你都唔會離啦,係咪?
乜都假,你諗返自己先。
不如你 ...

老老實實,一段失敗嘅婚姻就變成咗一項錯誤嘅投資,當感情冇咗就會回歸現實!
百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 6156


2155#
發表於 18-4-9 17:53 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-9 17:22
我諗妳唔明白我咁講嘅用意,我唔係話JM為錢先同C6離婚,而係JM唔係貪C6啲錢,妳剛剛好相反咗我個意思!

...

我回應就係話離婚本身係會涉及資產分配,如果決定咗離婚就要準備好啲,但你無啦啦highlight佢係咪為咗錢或貪錢做咩,你估個個都好似你對你前妻咁好咩,個男人呃佢出去滾,仲要態度咁差,情緒上已經咁痛苦,比佢呃過無限次,呢啲大事上小心啲都好正常

至於你話個女跟邊個好啲,我唔係好想憑空評論,因為我對jm一家經濟狀況和真實情況唔係全部清楚。但你話個老豆帶住個女去唔到識女人,咁其實請個姐姐或比長老湊已經搞掂,not as impossible as you said,同埋離咗婚大家有自由識其他人,唔再涉及出軌。如果計家庭教育,咁我又唔覺得jm會差得過佢老公,有時跟邊個又唔係淨係睇錢嘅。anyway,跟邊個呢啲我會留返比啲當事人同個官去判斷,作為旁人只係提點一下,如果要做就準備好啲,冇壞



大宅

積分: 4540


2156#
發表於 18-4-9 17:53 |只看該作者

回覆樓主:

Ching,小樹兒,你地冷靜冷靜,你倆的意思我都明白。雖然我同c6攪到咁嘅地步,但唔係去到嗰啲咩轉移資產,你唔養我我唔俾你見囡嗰啲。我地都係相對理智嘅人,雖然有時會突然情緒化攪到件事好難睇,但冷靜落嚟係大家ok嘅。我地性格上係比較難溝通,佢唔肯郁,變咗我要辛苦好多去解呢個死結。佢同我都好錫個囡,只係大家有時有啲位唔能夠有共識而成日嘈。萬一離婚,我一定要個囡跟我,因為一直以嚟阿囡都係我照顧,c6晚晚11點幾先返,又無耐性。俾佢撫養咪即係叫老爺奶奶加工人湊,法官都唔批啦~


大宅

積分: 4540


2157#
發表於 18-4-9 17:57 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-9 17:34
老老實實,一段失敗嘅婚姻就變成咗一項錯誤嘅投資,當感情冇咗就會回歸現實!
...

Ching,你今日做嘢喺咪有寃屈呀?講嚟聽吓啦~


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


2158#
發表於 18-4-9 17:59 |只看該作者
回覆 wing1388 的帖子

唔知你有冇聽過一句說話,「冇阿爸就窮,冇阿媽就賤。」
以前我冇心裝載,
但年紀越大丶見得越多,
就覺得十分正確。

除非男方肯定不再婚,
否則我認為仔女跟媽媽較好,
女人明白女人妒忌心有幾可怕,
點會放心將自己寶貝交給「後仔乸」照顧吖,
所以絕不是為爭而爭,
根本一個女人帶住仔女,
比較難搵另一半,
肯負責任的jm是很偉大的。


大宅

積分: 4540


2159#
發表於 18-4-9 18:01 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-9 17:53
我回應就係話離婚本身係會涉及資產分配,如果決定咗離婚就要準備好啲,但你無啦啦highlight佢係咪為咗錢或 ...

小樹兒,謝謝你。我聽你講完真係提醒咗我好多嘢。你唔好火啦!Ching都係喺另一角度睇啫,都係好意。你地兩個今日好燥咁嘅,做咩啫


男爵府

積分: 6156


2160#
發表於 18-4-9 18:03 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-9 17:53
Ching,小樹兒,你地冷靜冷靜,你倆的意思我都明白。雖然我同c6攪到咁嘅地步,但唔係去到嗰啲咩轉移資產, ...

我好冷靜,呢層你唔洗擔心,樓主又唔係第一日睇我啲留言,佢不嬲肚內可撐船,點會同我啲死小孩計較,請你不要小看他﹗

好似我之前咁講,你啱睇就睇,同埋有時我可能成幾頁留言都冇睇,miss咗d details,所以都係講個大意,或者中間有錯,請見諒~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo