單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2141#
發表於 10-3-16 15:58 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 15:38 發表
好..咩情況都講出黎啦

係...
上次話去愉景灣時傾, 結果都無傾到~
去程顧住食野, 回程顧住訓覺~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2142#
發表於 10-3-16 16:01 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 15:58 發表

係...
上次話去愉景灣時傾, 結果都無傾到~
去程顧住食野, 回程顧住訓覺~


但係如果比著我係你呢~
我又唔會傾喎~可能初初都會~
但如果為左同一樣野傾咁多次呢~
我又唔會傾啦~因為我覺得~有時男人唔想傾~
唔想講~都只係唔想另一半唔開心~
又唔係為左d咩野咁~所以我唔會傾咁多次~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2143#
發表於 10-3-16 16:14 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 16:01 發表


但係如果比著我係你呢~
我又唔會傾喎~可能初初都會~
但如果為左同一樣野傾咁多次呢~
我又唔會傾啦~因為我覺得~有時男人唔想傾~
唔想講~都只係唔想另一半唔開心~
又唔係為左d咩野咁~所以我唔會傾咁多次~ ...

係因為佢宜家話要冷靜, 無再搵我, 証明問題已經存在~
我地唔係為左同一樣野, 而係有好多... 好多... 問題~
「有時男人唔想傾~唔想講~都只係唔想另一半唔開心~」
佢唔係咁o既人~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2144#
發表於 10-3-16 16:18 |只看該作者
我個律師o岩o岩打左比我啦!!
都唔知係咪法援o個邊收到我封信, 同佢講, 先覆返我~
佢話下星期叫我上去簽經濟誓章喎!! 12/4 11:00am 上庭~
之後就會安排社工家訪, 三個月後再上庭~
佢仲同我講 C6 申請o個個法援律師個名, 連佢自己都未聽過喎!!
C6 之前仲吹到好勁, 乜野葉謝鄧咁喎!!


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2145#
發表於 10-3-16 16:21 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 16:14 發表

係因為佢宜家話要冷靜, 無再搵我, 証明問題已經存在~
我地唔係為左同一樣野, 而係有好多... 好多... 問題~
「有時男人唔想傾~唔想講~都只係唔想另一半唔開心~」
佢唔係咁o既人~ ...


喔~重以為為左同一樣野tim~
咁坐定定傾下係好事黎既~
不過有時唔應該太刻意去傾囉~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2146#
發表於 10-3-16 16:23 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 16:18 發表
我個律師o岩o岩打左比我啦!!
都唔知係咪法援o個邊收到我封信, 同佢講, 先覆返我~
佢話下星期叫我上去簽經濟誓章喎!! 12/4 11:00am 上庭~
之後就會安排社工家訪, 三個月後再上庭~
佢仲同我講 C6 申請o個個法援律師個 ...


咁你呢家安心d未呀??
唔好咁緊張啦~你一定得既~
支持你呀~


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2147#
發表於 10-3-16 16:26 |只看該作者
你仲咩呀??
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 15:23 發表

人地宜家話要冷靜下~
咁樣搞到我忐忑不安, 唔傾唔得啦!!
搞到我連聽日去整 gel 甲o既心情都無埋~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2148#
發表於 10-3-16 16:30 |只看該作者
原帖由 阿藍2006 於 10-3-16 16:26 發表
你仲咩呀??

其實都唔知由邊度講起好?!
總之就... 尋晚佢等我o既時候寫左o的野比我, 走o既時間同我講大家要冷靜下, 叫我睇左佢, 要應承佢改到先同佢講~
大致上咪話我唔識得感恩, 又話我只顧自己開心就得~
我尋晚 send 左個 sms 比佢, 有講到佢o既問題出黎, 我覺得佢好計較、唔大方、小氣...
同佢講我曾經唸過放棄呢段感情, 亦同佢講如果佢要走, 我唔會留佢~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2149#
發表於 10-3-16 16:32 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 16:23 發表


咁你呢家安心d未呀??
唔好咁緊張啦~你一定得既~
支持你呀~

o係我處於放棄狀態, 一心唸住換律師o既時候, 佢就打黎~
仲有唔夠四個星期就上庭啦!! 不過首次上庭係打左離婚先~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2150#
發表於 10-3-16 16:33 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 16:21 發表


喔~重以為為左同一樣野tim~
咁坐定定傾下係好事黎既~
不過有時唔應該太刻意去傾囉~

尋晚不歡而散, 今日又無電話 / sms (其實都唔會有), 唔同佢傾過真係放唔低心頭大石o架喎!!


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2151#
發表於 10-3-16 16:50 |只看該作者
突然講D咁既野???
咁你諗住點呀?
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 16:30 發表

其實都唔知由邊度講起好?!
總之就... 尋晚佢等我o既時候寫左o的野比我, 走o既時間同我講大家要冷靜下, 叫我睇左佢, 要應承佢改到先同佢講~
大致上咪話我唔識得感恩, 又話我只顧自己開心就得~
我尋晚 send 左個 sms ...


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2152#
發表於 10-3-16 16:54 |只看該作者
原帖由 阿藍2006 於 10-3-16 16:50 發表
突然講D咁既野???
咁你諗住點呀?

其實無話突唔突然o既~
問題一直都存在, 只係睇下幾時爆出黎~
所以我咪唸住同佢傾下囉!!


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2153#
發表於 10-3-16 17:04 |只看該作者
如果你地想繼續一齊就真係要好好傾下
你地要平心靜氣地傾
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 16:54 發表

其實無話突唔突然o既~
問題一直都存在, 只係睇下幾時爆出黎~
所以我咪唸住同佢傾下囉!!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2154#
發表於 10-3-16 17:09 |只看該作者
原帖由 阿藍2006 於 10-3-16 17:04 發表
如果你地想繼續一齊就真係要好好傾下
你地要平心靜氣地傾

其實我都好想認真同佢傾下, 問下佢係咪有心繼續一齊?!
我驚佢自己一個人亂唸野, 轉牛角尖咋!!
雖然四個幾月時間話長唔長, 但都唔短丫!!
一直以黎大家都好盡力建立 / 搞好大家o既關係~
我都想搵個共識, 等大家一齊開開心心、少o的呦撬呢!!


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2155#
發表於 10-3-16 17:15 |只看該作者
如果佢唔肯傾呢個係大問題..
你覺得佢有無心呀?
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 17:09 發表

其實我都好想認真同佢傾下, 問下佢係咪有心繼續一齊?!
我驚佢自己一個人亂唸野, 轉牛角尖咋!!
雖然四個幾月時間話長唔長, 但都唔短丫!!
一直以黎大家都好盡力建立 / 搞好大家o既關係~
我都想搵個共識, 等大家一齊開 ...


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2156#
發表於 10-3-16 17:23 |只看該作者
原帖由 阿藍2006 於 10-3-16 17:15 發表
如果佢唔肯傾呢個係大問題..
你覺得佢有無心呀?

o係呢個 moment, 我覺得佢仲有心同我傾o既~
我 o岩o岩 send 左個 sms 比佢, 話今晚想見佢, 想解決問題, 約左佢o係佢屋企o個邊o既東鐵站等~
宜家等緊佢覆我呀!!


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2157#
發表於 10-3-16 17:28 |只看該作者
只要佢肯同你傾就得啦..
加油
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 17:23 發表

o係呢個 moment, 我覺得佢仲有心同我傾o既~
我 o岩o岩 send 左個 sms 比佢, 話今晚想見佢, 想解決問題, 約左佢o係佢屋企o個邊o既東鐵站等~
宜家等緊佢覆我呀!! ...


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2158#
發表於 10-3-16 17:54 |只看該作者
唔係喎....葉謝鄧好多廣告架喎!!
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 16:18 發表
我個律師o岩o岩打左比我啦!!
都唔知係咪法援o個邊收到我封信, 同佢講, 先覆返我~
佢話下星期叫我上去簽經濟誓章喎!! 12/4 11:00am 上庭~
之後就會安排社工家訪, 三個月後再上庭~
佢仲同我講 C6 申請o個個法援律師個 ...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2159#
發表於 10-3-16 18:03 |只看該作者
原帖由 阿藍2006 於 10-3-16 17:28 發表
只要佢肯同你傾就得啦..
加油

終於講服左, 今晚去沙田傾~
(本來佢話想傾, 但驚太快大家啖氣未落)


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2160#
發表於 10-3-16 18:05 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 17:54 發表
唔係喎....葉謝鄧好多廣告架喎!!

你誤會左喇!!
C6 個法援律師係女性, 唔知乜水?!
但佢自己就講到搵左葉謝鄧, 好巴閉咁~
但我律師話葉謝鄧無用o架喎!!
我之前o係度唸, 好地地一間律師樓, 做咩要勁賣廣告咁 cheap 呢??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo